FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Jakie bolączki trapią ST 1100
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Off-topic » Jakie bolączki trapią ST 1100
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaroxrv
NOWY
NOWY


Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zagłębie

 Post Wysłany: Wto 20:21, 04 Gru 2012    Temat postu: Jakie bolączki trapią ST 1100

Jak w temacie chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić szczególną uwagę tak podczas oględzin przy zakupie jak również podczas późniejszej eksploatacji.

( Jeśli napisałem w złym miejscu to przepraszam i proszę o przeniesienia.) Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Wto 21:19, 04 Gru 2012    Temat postu:

Jak napisane w tym temacie to interesuje Cię chyba ST1100 Question
Jeżdzisz moto to chyba wiesz na co zwracać uwagę przede wszystkim – prosta (bez przejść).
Ze względu na reflektor odradzam anglika.
Ale mnie się nasuneło ostatnio takie spostrzeżenie.
Jeśli kupujesz z systemami (ABS/TCS) to obowiązkowo muszą być sprawne. Elektronika jest cholernie droga i okazja cenowa może się nie opłacać.
W pierwszych modelach (91-95) może alternator ale to nie regóła.
A jak wszystko chula to tylko lać paliwo i wymieniać płyny na czas.
A i jeszcze jedno. Plastiki też drogie, szczególnie kierunki, kufry boczne.
Może koledzy jeszcze coś dodadzą co mi uszło uwadze.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jaroxrv
NOWY
NOWY


Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zagłębie

 Post Wysłany: Czw 14:51, 06 Gru 2012    Temat postu:

Ogólnie jak w każdym motocyklu to wiem na co patrzeć chodzi mi konkretnie o st 1100.
O awariach alternatora słyszałem i słyszałem też,że ceny nowego są kosmiczne a ciężko kupić używkę.
Czyli alternator po 95 roku jest poprawiony i problem się skończył dobrze rozumie?
A poza alternatorem innych awarii typowych dla tego modelu nie ma?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Pon 15:47, 10 Gru 2012    Temat postu:

mam 95r i żadnych problemów z elektryką

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
URYCHO
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzesko

 Post Wysłany: Pon 20:05, 10 Gru 2012    Temat postu:

W egzemplarzach pochodzących z krajów gdzie klimat sprzyja korozji musisz zwrócić uwagę na wahacz i zbiornik paliwa - te elementy są bardzo słabo zabezpieczone , spotkałem wiele sprzętów zgnitych w tych miejscach , czego na pierwszy rzut oka nie widać .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez URYCHO dnia Pon 20:11, 10 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
voniu
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp

 Post Wysłany: Wto 0:11, 11 Gru 2012    Temat postu:

ale to też nie jest regułą - mam 22-letniego anglika i bak z wahaczem w stanie cztery z plusem

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Wto 0:30, 11 Gru 2012    Temat postu:

Moja Pancia też jest w wieku pozwalającym wybierać Prezydenta, ale dbał o nią niemiec ,a ja dbam jeszcze bardziej.Dlatego przejechałem nią 90tyś km i nie wybrała mi nigdy "jaj" Patrz jak spasowane są osłony, czy historia użytkowania jest udokumentowana? Dla mnie jazda próbna jest największym wykładnikiem,a teraz ciężko Ci bedzie pojeżdzić. Chyba że kupisz od któregoś z kolegów z forum-to jezdzić nie musisz!!!!

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jaroxrv
NOWY
NOWY


Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zagłębie

 Post Wysłany: Czw 18:16, 13 Gru 2012    Temat postu:

To prawda aura nie sprzyja przejażdżką,mam nadzieję że jak znajdę coś godnego uwagi to będzie możliwość jazdy po czarnym Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Off-topic » Jakie bolączki trapią ST 1100
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group