FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Czujnik poziomu paliwa St1300
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Off-topic ST1300 » Czujnik poziomu paliwa St1300
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomaszC
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1153
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Włynkówko k.Ustki

 Post Wysłany: Pon 20:07, 22 Lip 2019    Temat postu: Czujnik poziomu paliwa St1300

Nie znalazłem podobnego problemu więc zakładam nowy wątek z prośbą o pomoc.
Zauważyłem ostatnio, że nie znikają mi przedostatnie dwa kafelki poziomu paliwa. Jeżdżę na trzech dość długo, a później od razu zaczyna migać jeden - znaczy rezerwa i od razu pokazuje ilość km do końca.
Normalnie zawsze znikał trzeci, świeciły się dwa, później znikał drugi i zaczynał mrugać ostatni.

Czy może mieliście coś takiego u siebie?

Mam nadzieję, że to jakiś drobiazg i nie trzeba będzie zmieniać moto na BMW


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jacek666
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 280
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Opole

 Post Wysłany: Pon 21:33, 22 Lip 2019    Temat postu:

Taaa. Na to BMW z listwą od poziomu paliwa 😀😁😂

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DANY
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ŁÓDŹ

 Post Wysłany: Wto 4:29, 23 Lip 2019    Temat postu: Re: Czujnik poziomu paliwa St1300

TomaszC napisał:
Nie znalazłem podobnego problemu więc zakładam nowy wątek z prośbą o pomoc.
Zauważyłem ostatnio, że nie znikają mi przedostatnie dwa kafelki poziomu paliwa. Jeżdżę na trzech dość długo, a później od razu zaczyna migać jeden - znaczy rezerwa i od razu pokazuje ilość km do końca.
Normalnie zawsze znikał trzeci, świeciły się dwa, później znikał drugi i zaczynał mrugać ostatni.

Czy może mieliście coś takiego u siebie?

Mam nadzieję, że to jakiś drobiazg i nie trzeba będzie zmieniać moto na BMW


No sam widzisz..... te niezniknięte kwadraciki ! to znak ! już czas Tomku ! już czas !


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
grabi
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 1095
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ziemia Obiecana

 Post Wysłany: Wto 6:08, 23 Lip 2019    Temat postu:

Jacek666 napisał:
Taaa. Na to BMW z listwą od poziomu paliwa 😀😁😂


To ma swój plus, bo zawsze pokazuje 100% Very Happy Very Happy Laughing


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
grabi
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 1095
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ziemia Obiecana

 Post Wysłany: Wto 6:11, 23 Lip 2019    Temat postu: Re: Czujnik poziomu paliwa St1300

TomaszC napisał:
Nie znalazłem podobnego problemu więc zakładam nowy wątek z prośbą o pomoc.
Zauważyłem ostatnio, że nie znikają mi przedostatnie dwa kafelki poziomu paliwa. Jeżdżę na trzech dość długo, a później od razu zaczyna migać jeden - znaczy rezerwa i od razu pokazuje ilość km do końca.
Normalnie zawsze znikał trzeci, świeciły się dwa, później znikał drugi i zaczynał mrugać ostatni.

Czy może mieliście coś takiego u siebie?

Mam nadzieję, że to jakiś drobiazg i nie trzeba będzie zmieniać moto na BMW


Z tego co pamiętam w moich było tak samo, chyba że źle pamiętam Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Wto 7:26, 23 Lip 2019    Temat postu:

Tomku moja czasami też tak ma.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
TomaszC
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1153
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Włynkówko k.Ustki

 Post Wysłany: Wto 9:10, 23 Lip 2019    Temat postu:

Dzięki. Skoro to norma to będę o tym pamiętał. Nic nie zmieniam.

i BMW mówię stanowcze NIE :-P


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Wto 15:54, 23 Lip 2019    Temat postu:

Tomku nie norma może ale swoją przyłapałem, że czasami taki numer mi robi. Długo trzy kreski i rezerwa.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skorpionwr dnia Śro 15:40, 24 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Śro 14:40, 24 Lip 2019    Temat postu:

Żadna norma - trzeba jeździć od pełnego do rezerwy a nie dolewać co chwilę Very Happy rada - wyjąć , rozruszać i włożyć Very Happy Laughing powinno pomóc - wszak od dawna wiadomo , że sprzęt nie używany rdzewieje Laughing Laughing Laughing

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Czw 21:09, 25 Lip 2019    Temat postu:

Miałem to samo . do wymiany wskaźnik paliwa. Na 100% przetarte styki czujnika.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
TomaszC
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1153
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Włynkówko k.Ustki

 Post Wysłany: Pią 7:31, 26 Lip 2019    Temat postu:

MRSpidi65 napisał:
Miałem to samo . do wymiany wskaźnik paliwa. Na 100% przetarte styki czujnika.


Jeśli chodzi o narzędzia do wymiany czujnika to pewnie większość mam - młotek 1,5 kg, piła, siekierka, łom, przecinak, ale niestety trochę gorzej u mnie z czujnikiem i jego lokalizacją.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pią 9:10, 26 Lip 2019    Temat postu:

MRSpidi65 napisał:
Miałem to samo . do wymiany wskaźnik paliwa. Na 100% przetarte styki czujnika.


Mirek, ale wskaźnik czy czujnik do wymiany?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Pią 10:11, 26 Lip 2019    Temat postu:

jerzyk napisał:
MRSpidi65 napisał:
Miałem to samo . do wymiany wskaźnik paliwa. Na 100% przetarte styki czujnika.


Mirek, ale wskaźnik czy czujnik do wymiany?


Myślę że jest to czujnik poziomu paliwa w zbiorniku .
Jerzy na ciebie zawsze można liczyć nic ci nie umknie .
Jedno jest pewne,jak to zwał tak zwał. Ustrojstwo jest w zbiorniku , cztery śrubki i po robocie. Tomek do wykręcenia nie używaj absolutnie piły łańcuchowej , młotka i innych tego typu narzędzi porysujesz tylko lakier.
Z pozdrowieniami Mechanik Amator.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Pią 14:42, 26 Lip 2019    Temat postu:

MRSpidi65 napisał:
jerzyk napisał:
MRSpidi65 napisał:
Miałem to samo . do wymiany wskaźnik paliwa. Na 100% przetarte styki czujnika.


Mirek, ale wskaźnik czy czujnik do wymiany?


Myślę że jest to czujnik poziomu paliwa w zbiorniku .
Jerzy na ciebie zawsze można liczyć nic ci nie umknie .
Jedno jest pewne,jak to zwał tak zwał. Ustrojstwo jest w zbiorniku , cztery śrubki i po robocie. Tomek do wykręcenia nie używaj absolutnie piły łańcuchowej , młotka i innych tego typu narzędzi porysujesz tylko lakier.
Z pozdrowieniami Mechanik Amator.


Mirek Tomek pamięta jakich narzędzi używałeś przy wymianie klocków Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 7:14, 27 Lip 2019    Temat postu:

Skorpionwr napisał:
MRSpidi65 napisał:
jerzyk napisał:
MRSpidi65 napisał:
Miałem to samo . do wymiany wskaźnik paliwa. Na 100% przetarte styki czujnika.


Mirek, ale wskaźnik czy czujnik do wymiany?


Myślę że jest to czujnik poziomu paliwa w zbiorniku .
Jerzy na ciebie zawsze można liczyć nic ci nie umknie .
Jedno jest pewne,jak to zwał tak zwał. Ustrojstwo jest w zbiorniku , cztery śrubki i po robocie. Tomek do wykręcenia nie używaj absolutnie piły łańcuchowej , młotka i innych tego typu narzędzi porysujesz tylko lakier.
Z pozdrowieniami Mechanik Amator.


Mirek Tomek pamięta jakich narzędzi używałeś przy wymianie klocków Razz




Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Papcio Travel
bywalec
bywalec


Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Skierniewice

 Post Wysłany: Pon 19:41, 27 Sty 2020    Temat postu:

Temat chyba wyczerpany ale żeby nie zakładać nowego to podzielę się swoim przypadkiem, może komuś się przyda wiedza na ten temat.
Tak więc to było... dawno dawno temu za siedmioma górami i ... itd. ... Wink
W chwili schodzenia poziomu paliwa do rezerwy wskaźnik paliwa zaczął migać ...
Niby w tym nic dziwnego tak powinno być ... ale zaczął migać cały cały wskaźnik - tj. wszystkie cegiełki.
Winnym okazał się czujnik rezerwy paliwa znajdujący się przy pompie paliwa.
Skończyło się w moim przypadku kupnem i wymianą używanej całej pompy paliwa. Sam czujnik jest niedostępny.
Czy radę zreperować? Nie mam pojęcia.
Serwisy co najciekawsze z tej historii nie wiedziały co z tym faktem począć.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Off-topic ST1300 » Czujnik poziomu paliwa St1300
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group