FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
gorący zbiornik paliwa
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Off-topic ST1300 » gorący zbiornik paliwa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KrzysztofS
junior
junior


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 13:30, 03 Lip 2012    Temat postu: gorący zbiornik paliwa

Z pewnościa zauważyliście ze w upalne dni jazda na st 1300 staje się mniej komfortowa niż w dni chłodne.Przyczyna tego jest między innymi nagrzewający sie zbiornik paliwa.Największa temperatura jest właśnie w okolicy naszej męskosci. Jeżdziłem na różnych moto ale w żadnym nie spotkałem sie z takim zjawiskiem.Może ktos podpowie jak się z tym uporać.Moje przemysłenia skłoniły mnie do zakupu w sklepie z artykułami budowlanymi wełny mineralnej oklejonej aluminium i włozenie jej pod zbiornik tak aby oddzielić wpływ gorącego powietrza na bak.Nie jestem pewien czy dobry pomysł zwłaszcza że nie miałem okazji tego sprawdzić.Jeśli wiecie jak to może lepiej zrobić proszę o podpowiedż.Pozdrawiam wszystkich KrzysztofS

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Wto 14:44, 03 Lip 2012    Temat postu:

Ja nie bardzo widzę tam miejsce na taki pakiet. Podnieś zbiornik a Zobaczysz, że tam wszystko upchane jak sardynki w puszce. Piecyk mamy całkiem spory, owiewki są bardzo dobre i jak są błogosławieństwem w chłody tak utrapieniem w upały. Cóż coś za coś. Pocieszeniem jest tylko to, ze tą dolegliwość odczuwa się tylko w upały.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Wto 20:02, 03 Lip 2012    Temat postu:

Trudno się z tym nie zgodzić. Faktycznie, 1300 ma chyba najgorsze rozwiązanie z możliwych. Całe ciepło idzie na kierownika Crying or Very sad Spod siedzenia, owiewek a także z z boków, tzw. serwisówk. Dodatkowo, niesamowicie nagrzewa się też rama. Czasami wręcz trudno ją dotknąć. W 1100 takich problemów nie ma.(Tym bardziej to dziwi, że w Pacifice, problem ten nie istniej. A jest to przecież dużo starsza konstrukcja). Owszem, dmucha ciepłem ale idzie to wytrzymać. Może ktoś lubi ciepło do przesady i jest mu z tym dobrze. Ja do takich się nie zaliczam. Dla mnie 21 celcyjusza to już upał. Wystarczy że wali mi z góry Smile Ostatnio poczytałem trochę opinii na forum włoskim i francuskim na ten temat. Generalnie opinia jest jedna;tragedia!!! Jednym z rozwiązań jest wbrew logice, zastosowanie bocznych owiewek. (Miały chronić, wg. założeń konstukcyjnych ... przed wiatrem!) Tu trochę odprowadzają ciepła na bok. Na plecaczka Wink
Żadne też pocieszenie Waldku, że grzeje tylko przy upałach. Przecież sezon w Polsce, jest właśnie w tym okresie. Okresie upałów. Najwięcej wtedy latamy Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 21:48, 03 Lip 2012    Temat postu:

To fakt grzeje jak diabli. Wracałem w niedzielę z mazur i po przejechaniu 380 km ciepło emitowane z motocykla dało się ostro we znaki zwłaszcza przy takiej pogodzie (31 w cieniu )
Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Śro 11:22, 04 Lip 2012    Temat postu:

Ja mam co prawda deflektory i jakoś ciepłolubny nie jestem ale nie powiem abym był jakoś specjalnie w niebo wzięty jednak jak już mam czas to 30 czy 35 nie zniechęci mnie do jazdy.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 15:24, 04 Lip 2012    Temat postu:

skorpionwr napisał:
Ja mam co prawda deflektory i jakoś ciepłolubny nie jestem ale nie powiem abym był jakoś specjalnie w niebo wzięty jednak jak już mam czas to 30 czy 35 nie zniechęci mnie do jazdy.


Bo prawdziwego motonitę, nic nie jest w stanie zniechęcić do jazdy. Czy to plus czy minus zawsze jest okazja polatać Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Śro 17:34, 04 Lip 2012    Temat postu:

Kurka wodna moja też daje mi dobrze popalić w upały Crying or Very sad
Ostatni wypad a było ponad 30 stopni pojechałem w dżinsach ale dużo lepiej nie było. Za to tyłek jeździł mi po całym siedzeniu , do bani takie udogodnienie.
Trzeba się pocieszać że wszyscy tak mają , i że tych upałów nie mamy aż tak wiele , w całym roku .


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
KrzysztofS
junior
junior


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 14:44, 10 Lip 2012    Temat postu:

Mam dobrą wiadomość wełna mineralna włożona pod zbiornik paliwa izoluje.Rama pozostaje w dalszym ciągu gorąca natomiast bak jest o wiele chłodniejszy.Już nie ma takiego piecyka między nogami.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 15:54, 10 Lip 2012    Temat postu:

Może i trzeba będzie zamontować sobie takie udogodnienie. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Śro 9:31, 11 Lip 2012    Temat postu:

Ja byłbym bardziej ostrożny bo wkładając płytę z wełny zakłócamy cyrkulację powietrza a to może skutkować przegrzaniem osprzętu którego jest tam troszkę zamontowanego.

Japończycy raczej chyba wiedzą co robią, jeśli nić takiego nie jest jako standart.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skorpionwr dnia Śro 9:33, 11 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sławek
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zelów

 Post Wysłany: Śro 12:40, 11 Lip 2012    Temat postu:

Waldek masz z pewnością rację, ja bym po inżynierach z Japonii nie poprawiał.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
lukiz
junior
junior


Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kielce

 Post Wysłany: Nie 18:52, 05 Sie 2012    Temat postu:

no wlasnie w upaly nie da sie usiedziec ale jezdzic trzeba wiec zaciskamy zeby i jazda - a rada co jakis czas rozchylic nogi zeby sprzecik sie przewietrzyl tez myslalem nad jakas oslona w okolicach kolan miedzy bakiem a rama ale ze mamy w sumie tydzien upalow w roku wiec wytrzymamy to Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Wto 21:14, 04 Wrz 2012    Temat postu:

Temat stary - ale nie miałem czasu by w nim zabrać głos ---------------to fakt że na orginale grzeje że jajka na twardo można by gotować i to wcale nie w przenośni ,ale wynika to głównie z drobnych ,, niedoskonalości ,, pojawiających się szczególnie po upływie lat - przede wszystkim od temperatury odkształacją się końcówki siedziska kierowcy w miejscu styku zbakiem i tak orginał siedzienia nie jest za szczelny a po latach wręcz wtym miejscu po prostu robi się piekiełko model poprzedni -czyli st1100 ma siedzisko lepiej wyprofilowane -zadarty nosek przy pokrywie imitującej zbiornik paliwa i jest ona plastikowa -więc od ciepła izoluje ----ja kanapę mam przerobioną i to w szczegulny sposób tzn ma zadarty nosek i bardziej przylega do zbiornika-----tank pad izoluje jajeczka a boczne osłony na zbiornik mają nie tylko osłaniać lakier ale i izolować od ciepła nasze uda ----poza tym okolice styku zbiornika z ramą mam wstawione dodatkowe uszczelki gumowe i od zbiornika między osłonkami tymi pod siedzeniem na długości siedzenia kierowcy----w ten sposó cyrkulacja powietrza nie została całkowicie zakłucona lecz zmieniona i ukierunkowana pod siedzeniem kierowcy w stronę pasażera i ostatnia sprawa -----------boczne deflektory nie tylko chronio od wiatru i wody ale działają jak dyfuzory zabierając -wyciągając gorące powietrzy ukierunkowują je poza nasze kolana które też nie opierają się bezpośrednio na rozgrzanych osłonach bocznych tylko opierają sie właśnie o te deflektory tworząc swoisty mikroklimat dla nas ,a i pasażer powinien odczuwać przy odpowiedniej prędości że jeśli zacieśni kolana będzie chłodniej a gdy je rozszeży o dziwo będzie cieplej --------tak jest przynajmniej u mnie ---------------------------po fszyskich modyfikacjach jakie zrobiłem oczywiście rama jest gorąca ale klejnoty mają się dobrze , a ijescze jedno z watą pod zbiornikiem bym nie przesadzoł w rozie rozszczelnienia się układu paliwowego może powstać niezła gąbka i o pożar nie trudno a i zbytnie wychłodzenie zbiornika wpłynie niekożystnie na zużycie paliwa------myśle że konstruktorzy o temp. zbiornika zdawali sobie sprawę a naszych klejnotach nie pomyśleli i w zasadzie dzięki im za to bo w przeciwnym razie o czm byśmy tu pisali Twisted Evil Laughing Wink --------zainteresowanym służe fotkami które ewentualnie mogę zamieścić................................

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez samad dnia Wto 21:21, 04 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Wto 21:30, 04 Wrz 2012    Temat postu:

A tak w dwóch zdaniach możesz podsumować? Bo akurat zimnie paliwo to mniejsze zużycie. Większa moc, mniejsze spalanie. Wiecej wykorzystanej energii.Nogi rozstawione czy złącząne? Kiedy zimno a kiedy ciepło? Bo wg. mnie. w 1300 zawsze ciepło. Za ciepło Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Wto 21:35, 04 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Wto 21:44, 04 Wrz 2012    Temat postu:

W dwóch zdaniach -hmm - będzie trudno ,ale się postaram------------
1.Co do temp. paliaw ,jest to temat morze i następny temat trzeba by otworzyć.
2.Co do kąta rozwarcie nóg zwłaszcza pasażerki -uważam że pytanie nie na miejscu ,ale odpowiem -mnie tam zawsze jest przyjemniej czm szeżej rozwarte-nogi oczywiście Twisted Evil Razz Shocked


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 6:50, 05 Wrz 2012    Temat postu:

samad, ale ja nie pytałem o pasażerkę Very Happy Chodzi mi raczej o to, że przy dociśniętych, (ściśniętych) udach, jest gorąco od ramy. Ja w 1100 uszczelniłem brzegi siedzenia i styki plastików. Fakt, mniej dmucha gorącym powietrzem, jednak nagrzewają się mocniej plastiki. Po bokach jak dmuchało tak dmucha. Pocieszeniem jest to, że zaczynają się dni chłodniejsze i takie ogrzewanie może być teraz dobrodziejstwem Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Śro 13:30, 05 Wrz 2012    Temat postu:

Temperatura ramy -na wysokości piszczeli się nie zmieniła -rama jest gorąca -tyle że ja do ramy w tym miejscu nie dotykam i jeżdżę w butach wysokich więc nie mam z tym problemu a w mojej wypowiedzi o rozwartych czy zwartych kolanach chodziło mi o pasażera i oto że działa to jakby odwrotnie - takie są zawirowania -------------natomiast reasumując w upalne dni nie ma to wszystko większego znaczenia bo jak się zatrzymasz to piekło jest wszędzie wokół nas -mój opis dotyczył głównie jazdy i to z odpowiednią prądkością bo wszak jak zapinasz nie ma czasu na myślenie a temperatura rośnie wprost proporcjanalnie do prędkości i tego co się dzieje na drodze Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
saktur
junior
junior


Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Bełchatów

 Post Wysłany: Wto 9:10, 16 Lip 2013    Temat postu:

Ja myślę że ,,trochu" przesadzacie z tym gotowaniem jajec. W/g mnie owszem daje sie to troche odczuć jak ruszymy po zatrzymaniu się a wcześniej dawalismy jej dodrze w kość. (musi oddać ciepło ze zwłoką). Ale czy to jest taki dyskomfort - nie sadzę. Dobre gacie z gorateksu ten problem minimalizują. U mnie sezon na pancię się zaczyna gdy śnieg topnieje i kończy gdy ją śnieg przysypie i mi nie przeszkadza czy jadę w +36* czy - 5*, byle nie było lodu. Tak na marginesie zeszłego roku w ciągu jednego dnia przeleciałem od Montenegro na Istrę 900 km. przy 36* i z moimi klejnotami zdaje mi sie,- że - wporzo. I tak mi sprawia to większą frajdę niż wypasioną puszką(mam takową z górnej półki). Jedynie co mi brakuje w mojej panci to 6 biegu. Czasem by się przydał przy solówce bo i ona wydaje się szybko dochodzić na 5 i... sznurek. Lewa łapka do wszystkich na forum.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
max-serwis1
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Wolsztyn

 Post Wysłany: Śro 15:04, 17 Lip 2013    Temat postu:

A u mnie Szanowni Koledzy w ogóle nie ma problemu grzania jajec , a zaręczam iż takowe posiadam.
Sądzę że przyczyną braku tego zjawiska w moim moto jest nie oryginalna kanapa, która prawdopodobnie zachodzi u mnie wyżej na zbiornik i w ten sposób spełnia rolę izolatora. Tank pady na zbiorniku robią również dobrą robotę. O tym to już wspomniał Kolega Samad z którym całkowicie się zgadzam.
Tak szczerze pisząc , jestem zaskoczony opisanym problemem
"grzania jajec w ST1300 " wcześniej słyszałem o tym problemie właśnie w ST1100. I piszę to zupełnie poważnie .
Nie mniej jednak Koledzy jeżdżą i nie narzekają ... Także to chyba mit ... albo znowu coś nie tak usłyszałem ...
Wracając do uciążliwego grzania w ST1300 .W moim moto jest problem grzania okolic kolan, łydek , podczas postoju przy 25 st/c i więcej np; na skrzyżowaniu świetlnym gdy włączy się wentylator. Oj ... wtedy napierdziela ostro. Ale z tego co mi wiadomo jest to przypadłość prawie wszystkich dużych obudowanych turystyków.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 20:42, 17 Lip 2013    Temat postu:

Tutaj, chodzi raczej, ogólnie o "grzanie". W ST1300 dochodzą jeszcze łydki, golenie, buty Very Happy . W zwyłych dżinsach, raczej nie polatasz Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Spili
moderator zasłużony
moderator zasłużony


Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1754
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Śro 20:55, 17 Lip 2013    Temat postu:

We Francji i w Hiszpanii najbardziej lubiłem te chwile zaraz po tankowaniu :-)
Razem z bakiem stanowiłem jedność :-)
Tak sie przytulalem do zimnego ;-)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
max-serwis1
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Wolsztyn

 Post Wysłany: Czw 10:50, 18 Lip 2013    Temat postu:

jerzyk napisał:
Tutaj, chodzi raczej, ogólnie o "grzanie". W ST1300 dochodzą jeszcze łydki, golenie, buty Very Happy . W zwyłych dżinsach, raczej nie polatasz Wink


Teraz cały czas jeżdżę w dżinsach, butach moto i jest ok.
Daje słowo.
Jeśli w ogóle można nazwać taką pogodę na moto że jest ok.
Osobiście wolę temp ok 20 st/c i zachmurzenie umiarkowane.
Próbowałem raz w krótkich portkach powyżej 25 st/c no i to już zgodzę się Jerzyk z Tobą, iż to już nie było ok !


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jacol
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: środa wlkp

 Post Wysłany: Wto 14:32, 23 Wrz 2014    Temat postu:

no to prawda ja-ja se idzie ugotować

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Śro 11:55, 24 Wrz 2014    Temat postu:

A ja uwielbiam jajka ugotowane na miękko i twardo... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
macieja792
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Tarnów,Holandia

 Post Wysłany: Nie 14:00, 07 Gru 2014    Temat postu:

Na mojej CBR 1000 F w krotkich gaciach nie polatasz,juz raz poparzylem nogi,faktyczne w ST 1100 to cieplo bardziej uchodzi w powietrze.
Z 2 strony w czasie jazdy ,nie w korkach, nie odczuwam tak bardzo grzania w okolice...... wiadomo jakie.
Ciekawe ktory pierwszy producent moto wprowadzi klime do motocykli? bo airbag juz mamy.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Nie 18:16, 07 Gru 2014    Temat postu:

Klima jest w każdym motocyklu w Polsce. Ale działa tylko zimą. Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
macieja792
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Tarnów,Holandia

 Post Wysłany: Nie 18:55, 07 Gru 2014    Temat postu:

Tak,szkoda ,ze w Polsce sezon tak krotko trwa.
Najlepiej miec klimat z temp. roczna 23 codziennie' ,opadami w nocy i benzyna po 1,80.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Nie 19:51, 07 Gru 2014    Temat postu:

Koledzy jeżeli St wam grzeje w klejnoty polecam jazdę FJR 1300 z pierwszych lat produkcji. Po włączeniu wentylatora można było smażyć jajecznicęWink.
[/u]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirek
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Poznań

 Post Wysłany: Nie 19:53, 07 Gru 2014    Temat postu:

macieja792 napisał:
Tak,szkoda ,ze w Polsce sezon tak krotko trwa.
.....

Co to znaczy , że sezon krótko trwa? Rok ma 12 miesięcy i za chiny nie da się go wydłużyć. Od dobrych 10 lat jeżdżę na okrągło przez te 12 miechów i nie wyobrażam sobie jazdy w 13 miesiąc Laughing


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
macieja792
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Tarnów,Holandia

 Post Wysłany: Nie 20:06, 07 Gru 2014    Temat postu:

OK,ale zadna to przyjemnosc latac ponizej 8 st,moze wtedy przydaje sie grzanie od silnika w ja...a

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Off-topic ST1300 » gorący zbiornik paliwa
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group