Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 13:04, 22 Paź 2011 Temat postu: Były słabsze lub mocniejsze europy? |
|
|
Wiadomo, ST1100 ma 100KM. Czyli ok 75KW a ja mam w dowodzie rej 53KW. Sprowadzona ze Szwajcarii ale nie przeze mnie więc nie mam oryginalnych dokumentów. Czy może być słabsza wersja?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sob 18:14, 22 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Na Szwajcarię chyba wszystkie motocykle są kastrowane ze względu na rygorystyczne normy emisji spalin o ile dobrze pamiętam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Sob 18:46, 22 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
moja druga st 1100 - wersja na Szwajcarię - ma system recyrkulacji spalin ale samo to nie powinno mieć aż takiego wpływu na osiągi silnika
musiałbym spojrzeć w papiery by sprawdzić czy też była kastrowana
inna różnica to inaczej wyskalowany obrotomierz gdzie przy 5ciu tyś. obr zaczyna się coś ala czerwone pole
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Goguś
stary wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 21:45, 22 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Od większej mocy mają tam większe ubezpieczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 9:12, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem już Szwajcara ST i miał 100 kucyków, były rurki recylkulatora i czerwone pole od 5tyś. ale moc była 100KM
Może to jakaś pomyłka, w końcu moto jedzie bez problemu 200km/h a gdyby miało 75KM to chyba by tyle nie pojechało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
misiek
maniak postów
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Pon 14:51, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ja też mam szwajcara i w dowodzie mam 53kw ale to uznałem to za pomyłkę bo zachowuje się na 100 KM a nie na 72KM (to nie 600ccm).
Z tego co wiem to recyrkulacja zabiera nie więcej jak 3 KM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 18:51, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
2x pomyłka z podaniem tej samej mocy? 53KW....
Nie wierzę w przypadki, ktoś jeszcze ma 53KW?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
stanley.mie
bywalec
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 14:21, 22 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Moja miała 53 KW w dowodzie i tak jak koledzy pisali - wersja na Szwajcarię, dopalanie spalin i czerwone pole koło 5 tyś. obr/min. Eksploatacja - licznikowe 220 w każdych warunkach z górnym kufrem i podwyższoną szybą, przyspieszenia i elastycznośc identyczne jak wersje z Włoch i Niemiec (sprawdzone na trasie) - spalanie niższe o ok. 0,4 l/100 km od "niemki" na dystansie ok. 400 km. jazdy "zderzak w zderzak" z kolegą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Marshall
stały bywalec
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Pon 14:01, 23 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ja miałem CBR XX ze Szwajcarii. Według papierów miał również mniej koni niż w rzeczywistości. Może po prostu takie mocy są podawane przy homologacji - dawniej w Niemczech był limit 100KM - a później ściąga się blokadę. Mój XX w dowodzie miał ponad połowę mniej mocy niż zakłada producent. Jednak mocy byłem pewien, bo na lotnisku w Arłamowie żaden motocykl mu nie podskoczył, a rozpędzanie na tym krótkim pasie do licznikowego 260-270 nie stanowiło problemu, i miejsce jeszcze zostawało na hamowanie Nie wiem jak teraz w wersjach na wtrysku, bo problem ograniczanie mocy w Szwajcarii i Niemczech to czasy kiedy królowały gaźniki...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marshall dnia Pon 14:03, 23 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 18:30, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No ciekawe, jak to jest na prawdę z tą mocą. Pamiętam czasy jak wersje amerykańskie miały na liczniku 80 mil i nic więcej,a, że jechały 150 mph/h to inna historia. Podobno amerykany wychodzili z założenia, że jak nie wiesz ile jedziesz to nie sprawia Ci to frajdy... więc może Szwajcary myślą podobnie, jak myślisz, że masz kilkadziesiąt koników mniej to nie szalejesz?? Ale miałem Szwajcara z tych lat i miał 98KM a ten teraz tyle nie ma!?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Rafał1977
junior
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 20:28, 22 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Witam.
także mam ST 1100 w dowodzie 53kW, i rurki od recyrkulacji, oraz czerwone pole od 5 000....
Moc...ciężko mi się odnieść może ktoś z Poznania ma taką 100kM by porównać?
Pozdrawiam.
Rafał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Śro 20:51, 22 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Przepisy szwajcarskie ograniczają moc motocykla do 100 KM. Każdy mocniejszy jest "kastrowany"ST 1300 do 73KW(mamy takiego w "rodzinie") i nie brakuje mu mocy.
ST 1100(szwajcar) z rurkami od recyrkulacji faktycznie zdławiony do 53KW. Nie pamiętam już co trzeba zrobić oprócz zdemontowania rurek. Dowiem się to napiszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 0:39, 23 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
poczytajcie panowie bo pisali o tym juz na forum... było kilka teorii z układem zapłonowym i jakimiś zwężkami , zapewne szybko właściciele się tego pozbywają i w dowodzie zostaje wartość 53 a w rzeczywistości motor odzyskuje wszystkie koniki ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Futrzak
bywalec
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczepowice k/Kościana
|
Wysłany: Pon 21:05, 08 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Rafał1977 napisał: |
Witam.
także mam ST 1100 w dowodzie 53kW, i rurki od recyrkulacji, oraz czerwone pole od 5 000....
Moc...ciężko mi się odnieść może ktoś z Poznania ma taką 100kM by porównać?
Pozdrawiam.
Rafał. |
Możesz podjechać do mnie jak jeszcze chcesz porównać to w końcu tylko 40 km.
Pozdrawiam Marcin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|