|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lem
maniak postów
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Nie 11:42, 18 Lis 2007 Temat postu: Ex Policyjne. |
|
|
Mam taką świeżą myśl, biegając po różnych portalach europejskich. A może by tak spróbować kupić ST - ka popolicyjnego. Rzucam narazie luźno ten temat, bez własnych przemyśleń. Ciekaw jestem czy pokryją się z Waszą na ten temat wiedzą. Pozdrawiam LEM 8)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
inż.Mamoń
junior
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 14:59, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Czesc
Wydaje mi sie, ze to beda mocno wyeksploatowane sprzety - spore przebiegi plus traktowanie motocykla jako narzedzia pracy musi sie jakos odbic na kondycji motonga
I nie wierze, ze 8 - letni ex-policyjny sprzet ma przelatane tylko 72 kkm... nawet jesli jest to 72kmil
To tak, jakbys auto po taryfie kupil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GSG
maniak postów
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 21:10, 06 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
inż.Mamoń ma rację. Ja jak szukałem do moich potrzeb, to też brałem pod uwagę te sprzęty z anglii, holandii itp, ale Policja pozbywa się ich jak są już mocno przechodzone. (chyba że uszkodzonego wziąć, ale to też kłopot) Poza tym, nie szanuje się zazwyczaj tych moto tak, jak swoich. Dlatego musiałem zrobić swojego od podstaw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:07, 23 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Witam
Od niedawna jestem posiadaczem ex policjanta i jedno mogę stwierdzić czy z Anglii, Holandii czy jakiejkolwiek części nadmorskiej europy tam gdzie jest zimno i mokro kupisz to i tak musisz go rozebrać i złożyć na nowo bo rdzy i innych pozostałości jest co nie miara.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry » |
|
|
marek
junior
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:58, 01 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Miałem okazję rozmawiać kiedys z policjantem jeżdżącym służbową ST1300 (jeżdża takie w Polsce) i dowiedziałem się, że: średnie spalanie wychodzi mu na poziomie 10L bo jak twierdził nie płaci za paliwo więc się nie martwi, że jak chce przyśpieszyć to zawsze zrzuca o 2 w dół i odkręca. Takie rzeczy jak rozgrzanie motocykla przed jazdą to już całkowita abstrakcja! Po prostu wsiada i w rurę. I kilka tego typu informacji. Jest ktoś zainteresowany zakupem takiego sprzęta?! Natomiast ciekawostką było stwierdzenie, że testując nowe maszyny chłopaki zarejestrowali na homologowanych suszarkach 240 (dane producenta max 225).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 19:35, 01 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ja nie muszę rozmawiać z glinami z zachodu o sposobie eksploatacji motocykli ja takich ,,użytkowników'' znam u nas w naszym kraju jak pytałem człowieka czy musi dolewać olej do ST 1100 w trakcie sezonu to stanowczo stwierdzał że eksploatuje go od 2 lat i jeszcze nie dolewał, a przy kolejnej rozmowie zapytałem na jakim oleju jeździ to stwierdził że na oryginalnym takim jak ją sprowadził (bo nie musi dolewać . I czy nadal sądzicie że zakup używanego pojazdu w kraju czy zagranicą to jakaś różnica jeżeli nie znasz jego historii i człowieka który jeździł tym pojazdem? To jest po prostu loteria, wśród policjantów też są ludzie którzy o służbowe dwa koła dbają bardziej niż o własne kobiety.
Najlepsza alternatywa to zakup nowego ale tu jest kolejny mały problemik.
Jaki?
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
sławek
uzależniony
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zelów
|
Wysłany: Śro 15:09, 10 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
marek napisał: |
Miałem okazję rozmawiać kiedys z policjantem jeżdżącym służbową ST1300 (jeżdża takie w Polsce) i dowiedziałem się, że: średnie spalanie wychodzi mu na poziomie 10L bo jak twierdził nie płaci za paliwo więc się nie martwi, że jak chce przyśpieszyć to zawsze zrzuca o 2 w dół i odkręca. Takie rzeczy jak rozgrzanie motocykla przed jazdą to już całkowita abstrakcja! Po prostu wsiada i w rurę. I kilka tego typu informacji. Jest ktoś zainteresowany zakupem takiego sprzęta?! Natomiast ciekawostką było stwierdzenie, że testując nowe maszyny chłopaki zarejestrowali na homologowanych suszarkach 240 (dane producenta max 225). |
Nie wiem czy mówił prawdę , sam jestem policjantem i wiem że w policji od zawsze na każdy sprzęt jest norma i jak sie ją przekroczy na koniec miesiąca trzeba zapłacić za przepały, na pewno nie ma wachy ile się chce. Płaciłem przepał nie raz. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
shadow
bywalec
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok
|
Wysłany: Śro 16:06, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Aż się chce kupić łącznie z ubrankiem.Zakładam,że ten dresik jest w cenie motocykla.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
keram56
stały bywalec
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wlkp
|
Wysłany: Wto 18:25, 03 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Koledzy każdy ma swoje doświadczenia i wiedzę, ja jej dopiero nabywam. Otóż przed zakupem ST z 1993r przeglądałem różne egzemplarze i zdecydowanie wiem że UK to zardzewiałe sztuki a z policji wcale nie muszą być złe, bo mają okresowe serwisowanie a ich stan głównie zależy od ich użytkownika tak samo jak innych użytkowników.
Szukając swój ST dużo czytałem również wasze komentarze, które dały mi możliwość podjęcia swojej decyzji Pozdrawiam Marek Z.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|