Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matim
bywalec
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:59, 08 Kwi 2012 Temat postu: Grzanie od silnika |
|
|
Czy u was też jest tak że można się ugotować jak motocykl się mocno zagrzeje szczególnie przy dużej temperaturze zewnętrznej? czy to tylko u mnie tak grzeje i czy ktoś wie jak temu zaradzić? bo niby nie jest to bardzo uciążliwe ale jednak jak się z tym coś da przedsięwziąść to chciałbym do tego dojść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
!marysia!
stary wymiatacz
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 17:15, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie jest tak samo.
Odprowadzenie ciepła jest trochę "kontrowersyjne"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matim
bywalec
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:24, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Z jednej strony jest to wkurzające z drugiej jak jest zimno przyjemnie grzeje. Rozumiem jednak że nie da się z tym nic zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 18:29, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Na Pancię nie narzekajcie w tym temacie.
Kumpel na H-D chłodzonym tylko powietrzem dopiero dostaje po ja..ch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:19, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Pancie mam krótko ale zrobiłem już kilka kilometrów i potwierdzam - grzeje całkiem nieźle. Narazie jest chłodno i tak bardzo nie przeszkadza a latem to się zobaczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Pon 20:03, 09 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Pancia W lecie -to luksus w porównaniu np. Triumph Trophy,którym jeżdzi kolega (jajka można ugotować przy temp. 20*C !) Ja swoją jeżdziłem w temp. powyżej 35*C i jest OK! Na Pancie naprawdę nie można narzekać-tak w zimne jak i w gorące dni! Spróbuj motocyklem niezabudowanym ! A już olejakiem-to ołauuu, ajajjj ! i te inne jęki !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Matim
bywalec
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:55, 09 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
no nie przesadzajmy brat ma xjr 1300 to znaczy 4 cylindry rzędowo chłodzone olejem i gdyby nie to że się ociera kolanami przy hamowaniu o cylindry to by w ogóle go nie grzało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
adamm
maniak postów
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kielce
|
Wysłany: Czw 21:54, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
W lato w korkach + czarne ubranie super absorbujące promienie słoneczne + włanczający się wentylator = sama radość
Gdzieś wyczytałem, że w GL1800 na postoju wentylator kręci się w drugą stronę, wydmuchując gorące powietrze do przodu a nie na kierowcę.
Nie byłby to głupi pomysł zrobić coś takiego w Panci.
Pod osłonami jest taki karbowany wąż puszczony od przodu czachy aż prawie pod siedzenie (chyba dochodzi do gaźników).
Możnaby coś pokombinować żeby przy szybszej jeździe taką samą rurką chłodzić to powietrze, które podgrzane od silnika wpychane jest pod siedzenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Newbie
stały bywalec
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 12:40, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli pozwolicie to zadam pytanie w temacie ciepła w modelu ST 1100...
Przy takich temperaturach jak ostatnio (3 - 15 stopni) wskaźnik temperatury ledwie mi się rusza. Miasto czy trasa - nie ma znaczenia. Działać działa, ale rozgrzać ją strasznie trudno. To znaczy "czuć" po silniku, że pracuje jak rozgrzany, ale wskazówka nawet 1/4 skali nie sięga.
Normalne toto?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Newbie dnia Pią 12:50, 20 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Pią 18:25, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Też tak mam -do +10C
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pią 18:31, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Newbie napisał: |
Jeśli pozwolicie to zadam pytanie w temacie ciepła w modelu ST 1100...
Przy takich temperaturach jak ostatnio (3 - 15 stopni) wskaźnik temperatury ledwie mi się rusza. Miasto czy trasa - nie ma znaczenia. Działać działa, ale rozgrzać ją strasznie trudno. To znaczy "czuć" po silniku, że pracuje jak rozgrzany, ale wskazówka nawet 1/4 skali nie sięga.
Normalne toto? |
Poczekaj do lata...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|