FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Honda ST-1100 - zakup
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » OGÓLNE » Honda ST-1100 - zakup
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magneto
bywalec
bywalec


Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RSA/KR

 Post Wysłany: Śro 17:31, 25 Lut 2015    Temat postu: Honda ST-1100 - zakup

Witam Wszystkich

W ostatnim czasie zacząłem się zastanawiać nad zmianą motocykla i podczas poszukiwań i oględzin natknąłem się na motocykl, którego w ogóle nie brałem pod uwagę - Hondę ST-1100.
Od tego czasu znalazłem 5 najbardziej interesujących mnie egzemplarzy, dwa z nich obejrzałem, trzy jeszcze nie.
Podobno nie ważny jest wiek motocykla, bo wytrzymują dużo, ale stan. Obejrzałem wersję z '90 i '93 roku, ta ostatnia z ABS i TCS, ale niestety oba miały przebiegi ponad 200 000 km. Nie ukrywam, że chciałbym coś młodszego i znalazłem taki oto egzemplarz: 4975552281 Mam zamiar wybrać się obejrzeć, ale może ktoś zna motocykl i może mi coś o nim powiedzieć. Oprócz tego mam na oku jeszcze dwa inne, więc nie jestem jakoś specjalnie zmuszony do zakupu, tym bardziej, że mam inny motocykl i czas na poszukiwania.
A może ktoś z Was zna lub ma egzemplarz na sprzedaż z lat 1996-2002 z ABS i TCS z przyzwoitym przebiegiem?

Ogólnie motocykl ma dobre opinie, ale dobrze by było gdybym jeszcze mógł usłyszeć od Was dwa słowa na temat użytkowania P-E.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Śro 18:13, 25 Lut 2015    Temat postu:

Witaj, jak możesz to uzupełnij Swoje namiary w przywitalni i czym ujeżdżasz Smile
Ta PE z aukcji jak na ten rocznik to coś tania. Po fotkach widać, że jest ABS, TCS i CBS. W lewym schowku właściciel zamontował jakieś radio i widoczne głośniki zewnętrzne. Jak nie jesteś fanem muzyki i to zdemontujesz to będą dziury a plastyki sporo kosztują Sad
To na tyle, bo ze zdjęć trudno coś więcej wypatrzeć


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Magneto
bywalec
bywalec


Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RSA/KR

 Post Wysłany: Śro 18:32, 25 Lut 2015    Temat postu:

Zapoznam się trochę z forum i uzupełnię wszystko. Smile

Rozmawiałem z właścicielem i podobno tylko pokrywa lewego schowka w razie demontażu radia będzie do wymiany. Jestem fanem muzyki i to dużym, ale nie na motocyklu. Smile
Bardziej chodziło mi o to czy ktoś widział ten motocykl w rzeczywistości , bo ze zdjęć ciężko coś powiedzieć, a wywnioskowałem z tego co mówił właściciel, że jacyś potencjalni kupcy byli. Teraz pytanie dlaczego nie kupili? Może cena nie wzięła się z niczego.
Jeśli ktoś z forum widział tą P-E to prosiłbym o informację.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magneto dnia Śro 18:32, 25 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Śro 18:39, 25 Lut 2015    Temat postu:

Magneto napisał:
..... Teraz pytanie dlaczego nie kupili? Może cena nie wzięła się z niczego.
...
Pozdrawiam

Może ABS uszkodzony Question
Przy okazji rada, nie kupuj z uszkodzoną elektroniką bo naprawy zjedzą Cię z kopytami Sad


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Magneto
bywalec
bywalec


Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RSA/KR

 Post Wysłany: Śro 18:45, 25 Lut 2015    Temat postu:

Na pewno się kwestii tego radia przyjrzę uważnie.
Jestem umówiony na przyszły tydzień na oględziny, więc wszelkie wskazówki chętnie wysłucham i z góry dziękuję.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Śro 18:51, 25 Lut 2015    Temat postu:

Magneto napisał:
Na pewno się kwestii tego radia przyjrzę uważnie.
Jestem umówiony na przyszły tydzień na oględziny, więc wszelkie wskazówki chętnie wysłucham i z góry dziękuję.

Źle zrozumiałeś (przeczytałeś).
Radio to pryszcz. RADA - elektronika od ABS TCS Exclamation Exclamation Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Magneto
bywalec
bywalec


Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RSA/KR

 Post Wysłany: Śro 18:55, 25 Lut 2015    Temat postu:

Są jakieś ogólne objawy nie działających systemów ABS TCS? TCS ma jakąś kontrolkę, która ma mrugać w przypadku uruchomienia systemu?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Śro 19:06, 25 Lut 2015    Temat postu:

Systemy to dobra sprawa. Jeśli nie działają to kontrolka ABS mruga. Jest też kod błędu i procedura jego odczytu. Wszystkie informacje są na forum. Ja pod czas napraw ABSu korzystałem z tych informacji i swoich drobnych umiejętności.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Śro 19:08, 25 Lut 2015    Temat postu:

Magneto napisał:
Są jakieś ogólne objawy nie działających systemów ABS TCS? TCS ma jakąś kontrolkę, która ma mrugać w przypadku uruchomienia systemu?

TAK, zadziałanie TCS w trakcie jazdy sygnalizuje żółta kontrolka.
TCS można wyłączyć przyciskiem po lewej stronie (przy kolanie).
Kontrolka ABS (czerwona) powinna się świecić i po 1 obrocie koła powinna zgasnąć.
Ponadto przycisk obok wyłączania TCS służy do testowania ABS
Poczytaj tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Technika/st1100/ABS...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Magneto
bywalec
bywalec


Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RSA/KR

 Post Wysłany: Czw 15:30, 26 Lut 2015    Temat postu:

Dziękuję za podpowiedzi. Wezmę to oczywiście pod uwagę przy oględzinach.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Magneto
bywalec
bywalec


Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RSA/KR

 Post Wysłany: Nie 15:21, 22 Mar 2015    Temat postu:

Temat zakupu P-E niestety nadal aktualny. Powoli dochodzę do wniosku, że nawet wśród motocykli, których nie kupuje młodzież do szaleństw po mieście nie ma ani jednego dobrego egzemplarza - ogólnie sam złom.
Znalazłem jeszcze dwa motorki, które rokują jakieś nadzieje:
[link widoczny dla zalogowanych] - widać, że brak pasków, więc pewnie czacha malowana o ile nie cały, bo na kufrach też mi się coś nie widzi
[link widoczny dla zalogowanych] - tu wygląda w miarę dobrze, ale plastik po prawej stronie na łączeniu z bakiem źle spasowany i przekroczone 100 000 km, więc założę się, że nie ma zrobionego gruntownego przeglądu, który powinien być wykonany przy tym przebiegu, a ta cena plus przegląd z wymianą paska itp. to kwota dojdzie do ST-1300 w przeciętnym stanie.
Może ktoś zna, bo dla mnie obie te trasy to już blisko 500 km w jedną stronę, a nie mam czasu jeździć i szukać, bo w większości dotychczasowych przypadków przejechałem się na darmo.
Z góry dzięki
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 19:04, 22 Mar 2015    Temat postu:

Typowe podejście. Licznik młodszego 100kk a starszy ile ma? 70? Przecież wystarczy pomyśleć. 18-sto letni moto, razy tylko 10000km/rok i już wiesz, jaki jest przebieg. patrząc i porównując do tego z 2000r. 102kk /15lat pi razy oko 7000km/m. Pytanie jeszcze pozostaje, ile stał w garażu mechanika/salonu, zanim ktoś go kupli i do Polski sprowadził? Pisałem to już w innym temacie. Na zachodzie, koszty robocizny są dużo droższe, w przeciwieństwie do materiałów. Tam, przy przebiegu sprowadzającym się do wydania kasy na serwis, opłaca się oddać w rozliczeniu, a wziąć nowy/mlodszy w rozliczeniu. W Polsce, jeżeli takie moto, trafi w ręce pasjonata, to ten zrobi serwis, dołoży kupę kasy. Potem, kiedy będzie go sprzedawal, przyjedzie multum oglądaczy i komentarze, typu, stary rupieć, a tyle kasy chce. Handlarz, bazując na opinii sprzeta, będzie zachwalał. Reasumując, kupując sprzęt sprowadzony, (a jeden i drugi na taki wygląda), trzeba się liczyć z dołożeniem drugie tyle, o ile chce się nim jeździć. Druga możliwość, to kupić od zaufanej osoby, która już w moto kasę włożyła i mamy pewność, że takie moto nie zawiedzie. Tak jak głupotą jest kupować nowy, w salonie, tak i głupotą jest ocenianie po przez przebieg.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Magneto
bywalec
bywalec


Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RSA/KR

 Post Wysłany: Nie 19:18, 22 Mar 2015    Temat postu:

Chyba coś kolego źle zrozumiałeś z tym przebiegiem.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 19:24, 22 Mar 2015    Temat postu:

Zrozumiałem tak, że ta, z przebiegiem 102kk Ci się podoba, ale właśnie ten przebieg. Ja Ci tłumaczę, że każde moto z tej półki, ma przebieg co najmniej 50% większy. Do każdego trzeba dołożyć kolejne 50% ceny, żeby się cieszyć spokojną, bezawaryjną, i w miarę tanią jazdą. Jeżeli jest inaczej, to mi to wytłumacz, w prostych, żołnierskich słowach Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Nie 19:26, 22 Mar 2015    Temat postu:

Kupując swój motocykl nie zastanawiałem się, ile kilometrów i w jakim wieku jest ten sprzęt?? Miałem do wydania około 10.000 plnów i udało mi się zmieścić w niecałych ośmiu. Nie żałuję tego zakupu. Co trzeba robię sam i śmigam. Pewne prace będę musiał wykonać razem z kumplami, ale nie za wiele. Moto zakupiłem u handlarza a on przywiózł sprzęt z Holandii. Nie znaczy to, że nie miało dla mnie znaczenia, w jakim stanie jest moto?? Zrobiłem oględziny a koledzy "objechali" maszynę bo ja się trochę bałem ( pierwszy, taki poważny moto). Pogoda była paskudna, zimno, śnieg i lód na jezdni. Mimo to wszystko przebiegło jak powinno. Jestem zadowolony z zakupu. Może warto się zastanowić czy przy ograniczonym budżecie kupić moto za mniejsze pieniądze, ale brać pod uwagę wykonania jakiś prac?? Warto "pogrzebać" przy swoim pojeździe samemu. Nie zachęcam do kupowania złomu lub składaka powypadkowego ale ST1100 to już dość stary motocykl (mój to rocznik 92) wiec czas i użytkowanie dokona pewnych "zniszczeń". Ja nie wierze, że pojazd z lat dziewięćdziesiątych może zachować się w super oryginalnym stanie z małym przebiegiem do dziś. No chyba, że stoi w muzeum lub salonie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Nie 19:56, 22 Mar 2015    Temat postu:

I takie "zdrowe" podejście do tematu jak pisze wyżej LWfilip,pozwala na zakup motocykla przy ograniczonym budżecie. Nie trzeba bać się starszych modeli,ale kupować spokojnie-dzisiaj jest wiele możliwości sprawdzenia sprzętu zanim emocje wezmą górę nad rozsądkiem Wink

Magneto-masz pod swoim drugim ogłoszeniem białą ST1100,za 13000zł używaną do ślubów. Znam firmę,która eskortuje tymi motocyklami śluby. Motocykle maja naprawdę śliczne. Owszem są przemalowane na biało,ale perfekcyjnie. Zadzwoń jest tam nr. tel. -to dowiesz się wszystkiego. Przebieg może być prawdziwy! O ile się orientuję -to przeszli na Gold-Wingi i też przemalują je na biało.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Kędzior dnia Nie 20:21, 22 Mar 2015, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Magneto
bywalec
bywalec


Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RSA/KR

 Post Wysłany: Pon 12:22, 23 Mar 2015    Temat postu:

jerzyk napisał:
Zrozumiałem tak, że ta, z przebiegiem 102kk Ci się podoba, ale właśnie ten przebieg. Ja Ci tłumaczę, że każde moto z tej półki, ma przebieg co najmniej 50% większy. Do każdego trzeba dołożyć kolejne 50% ceny, żeby się cieszyć spokojną, bezawaryjną, i w miarę tanią jazdą. Jeżeli jest inaczej, to mi to wytłumacz, w prostych, żołnierskich słowach Very Happy


Po żołniersku Smile
Nie boję się przebiegu (ta druga ma 151 000 km). Chodziło mi o to, że akurat przy 100 000 km należy wykonać gruntowny serwis z wymianą rozrządu, a nie wydaje mi się, żeby zrobił to właściciel przed sprzedażą do Polski ani handlarz, który to moto sprowadził, więc na start nie dość, że motocykl prawie najdroższy na allegro to jeszcze należy doliczyć spore koszty wymiany rozrządu. Wiem, że nie każdy się tego podejmie i z częściami też jest problem. Jeśli chodzi o kwotę to jestem w stanie dołożyć te kilka tys. na gruntowny serwis, ale motocykle, które są po 9-10 tys. będą wymagały podobnych nakładów, a na zakupie oszczędzam ponad 3 tys. z kosztami rejestracji.

LWfilip: Dla mnie rocznik również nie ma znaczenia, ale oczywiście chciałbym jak najmłodszą. Oglądałem trzy motocykle, które były sprowadzone z Holandii i wizualnie było nie najlepiej, cytuję słowa handlarza: "To nie Polska, tam mają po kilka motocykli i nikt zbytnio nie dba o nie, tylko stoją na zewnątrz narażone na warunki atmosferyczne, bo jak się coś zniszczy to sobie wymieniają na nowe".

Krzysztof Kędzior: Te białe P-E są dwie i myślałem, że to są te wersje policyjne tylko z usuniętymi naklejkami. Przyglądnę się tym motocyklom. Zaraz biorę telefon i dzwonię.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magneto dnia Pon 12:22, 23 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Magneto
bywalec
bywalec


Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RSA/KR

 Post Wysłany: Pon 12:39, 23 Mar 2015    Temat postu:

No niestety biała za 13 000 zł nie ma ABS-u.
Są jeszcze dwie białe:
[link widoczny dla zalogowanych] - cena niska, aczkolwiek mam 130km, więc podjadę. Jakieś opinie o sprzedawcy?
[link widoczny dla zalogowanych] - też tania, malowana, bez naklejek, tłumik czarny (brak blach czy polakierowany?). Nawet mi się podoba w miarę.
Byłbym wdzięczny za sugestie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DANY
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ŁÓDŹ

 Post Wysłany: Pon 13:30, 23 Mar 2015    Temat postu:

Byłem raz u tego drugiego , pojechałem obejrzeć 1300 2007 rok , moja wizyta zakończyła się po 30 sekundach, od pokazania moto przez tego dealera -machera ...
musiałem uciekać ,żeby mu krzywdy nie zrobić ,przejechałem 250 km ,żeby igiełkę zobaczyć ,a moto w bagnie parkowane ,lagi ,sety pomalowane chyba bez demontażu ,srebrzanką z GS- u , dramat ......
ten koleś to taki picer - pacer po cienkich kosztach ,ale moja opinia oparta jest na jednej , krótkiej Very Happy wizycie i jednym moto .....


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pon 13:52, 23 Mar 2015    Temat postu:

Magneto napisał:
jerzyk napisał:
Zrozumiałem tak, że ta, z przebiegiem 102kk Ci się podoba, ale właśnie ten przebieg. Ja Ci tłumaczę, że każde moto z tej półki, ma przebieg co najmniej 50% większy. Do każdego trzeba dołożyć kolejne 50% ceny, żeby się cieszyć spokojną, bezawaryjną, i w miarę tanią jazdą. Jeżeli jest inaczej, to mi to wytłumacz, w prostych, żołnierskich słowach Very Happy


Po żołniersku Smile
Nie boję się przebiegu (ta druga ma 151 000 km). Chodziło mi o to, że akurat przy 100 000 km należy wykonać gruntowny serwis z wymianą rozrządu, a nie wydaje mi się, żeby zrobił to właściciel przed sprzedażą do Polski ani handlarz, który to moto sprowadził, więc na start nie dość, że motocykl prawie najdroższy na allegro to jeszcze należy doliczyć spore koszty wymiany rozrządu. Wiem, że nie każdy się tego podejmie i z częściami też jest problem. Jeśli chodzi o kwotę to jestem w stanie dołożyć te kilka tys. na gruntowny serwis, ale motocykle, które są po 9-10 tys. będą wymagały podobnych nakładów, a na zakupie oszczędzam ponad 3 tys. z kosztami rejestracji.

LWfilip: Dla mnie rocznik również nie ma znaczenia, ale oczywiście chciałbym jak najmłodszą. Oglądałem trzy motocykle, które były sprowadzone z Holandii i wizualnie było nie najlepiej, cytuję słowa handlarza: "To nie Polska, tam mają po kilka motocykli i nikt zbytnio nie dba o nie, tylko stoją na zewnątrz narażone na warunki atmosferyczne, bo jak się coś zniszczy to sobie wymieniają na nowe".

Krzysztof Kędzior: Te białe P-E są dwie i myślałem, że to są te wersje policyjne tylko z usuniętymi naklejkami. Przyglądnę się tym motocyklom. Zaraz biorę telefon i dzwonię.

Pozdrawiam

Skąd masz pewność, że właśnie ona jest po wymianie rozrządu? Stawiam złoto, przeciwko czapce gruszek, że nie jest Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Magneto
bywalec
bywalec


Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RSA/KR

 Post Wysłany: Pon 14:34, 23 Mar 2015    Temat postu:

Przecież piszę, że jestem niemal pewny, że nie jest.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pon 14:59, 23 Mar 2015    Temat postu:

To ustalmy o której mówimy. Ja mówię o tej ze 150kk że nie ma, a Ty o tej ze 100kk

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pon 15:05, 23 Mar 2015    Temat postu:

Jedna i druga picowana (malowana). Pierwsza po- policyjna Sad

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Magneto
bywalec
bywalec


Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RSA/KR

 Post Wysłany: Wto 11:00, 24 Mar 2015    Temat postu:

Znalazłem jeszcze jedną ładną sztukę, ale nie znam opinii o sprzedawcy. Może ktoś miał z nim styczność.
Motocykl:
[link widoczny dla zalogowanych] - wygląda na naprawdę wart uwagi egzemplarz.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Wto 16:18, 24 Mar 2015    Temat postu:

Faktycznie, ładna cena i sprzęt. No fotkach to wszystko ładnie wygląda. Trochę bym się czepiał bo plastik ( ten od akumulatora) , boczek jest wciśnięty byle jak. Ale to pewnie w czasie sprzątania się komuś nie chciało? Co do kufra to nie jest oryginalny bo st1100 sprzedawane były tylko z bocznymi a jak ktoś chciał trzeci to dokupował akcesoryjny ( mniejszy i dopasowany do reszty) lub inny, Givi, Hepco Becker czy co tam chciał. Po za tym nie widzę tych małych plastików przy lusterkach. Pocisnąłem, ale wkurza mnie jak ktoś pisze, że moto idealne i, że ach i och i, że nic nie trzeba robić. Nic nie pisze o pasku a przy takim przebiegu to trzeba już pomyśleć i mieć pewność. No, poza ty moto śliczne i ma ABS. Ja zakupiłem rocznik 92 z ABSem za podobne pieniądze. Przebieg deklarowany, wedle licznika 84000km. Trzeba zobaczyć, posłuchać jak zapala zimny silnik, utargować jeszcze z pięć stówek i brać, jeśli nie boisz się ryzyka. Ryzyko zawsze jest. Trzeba się z tym liczyć. Okazje się trafiają, wiec trzeba je łapać lub żałować po czasie. Niczego nie sugeruję, ale można tak wybierać (grymasić) wiecznie. Czas podjąć męską decyzję. Pozdrawiam i już gratuluję zakupu.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 16:49, 24 Mar 2015    Temat postu:

Jeżeli kupujesz motocykl używany to zawsze jest ryzyko. Tak więc jak napisał kolega wyżej. Trzeba jechać, zobaczyć, posłuchać i kupić.
Powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wytrych
junior
junior


Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Śro 9:47, 25 Mar 2015    Temat postu:

Wiem że jest do kupienia ST1100 wersja z ABS kontrolą trakcji itd... wersja Szwajcar 97r. 78tyś nalotu , nowe gumy itd.
Sprzedaje motocyklista, ogłoszenia nigdzie nie ma...
Jak coś to pisz mam ze 4 foty i kontakt...

cena: 8500


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wytrych dnia Śro 9:52, 25 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Magneto
bywalec
bywalec


Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RSA/KR

 Post Wysłany: Śro 13:48, 25 Mar 2015    Temat postu:

Męska decyzja jest taka, że mam inny motocykl i nie śpieszy mi się aż tak bardzo, więc to nie grymaszenie tylko chcę znaleźć jak najlepszy egzemplarz (dopiero ta w Śremie na taki rokuje). Mam też ograniczenia czasowe związane z systemem pracy stąd zakup przeciąga się w czasie, ale jest już bliżej niż dalej.
Co do ryzyka to tylko nowy motocykl nie jest nim (teoretycznie) obarczony. Smile
Kolego wytrych napisałem PW - możesz coś więcej na temat motocykla powiedzieć?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ciachu
bywalec
bywalec


Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Łódź

 Post Wysłany: Śro 23:47, 25 Mar 2015    Temat postu:

Magneto napisał:
Znalazłem jeszcze jedną ładną sztukę, ale nie znam opinii o sprzedawcy. Może ktoś miał z nim styczność.
Motocykl:
[link widoczny dla zalogowanych] - wygląda na naprawdę wart uwagi egzemplarz.

Niech się wypowiedzą może bardziej zorientowani Koledzy, ale porównując zdjęcia z moim egzemplarzem (też wyposażonym w ABS) brakuje tego plastikowego ustrojstwa zamontowanego na lagach nad zaciskami.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Czw 6:06, 26 Mar 2015    Temat postu:

To ustrojstwo, jak piszesz to osłonka i napis na niej głosi, że dotyczy ABS-CBS/TCS i nie wszystkie moto to miały. Wersja ABS / TCS miała tylko mały napis na dolnym plastiku.





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LWfilip dnia Czw 6:19, 26 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » OGÓLNE » Honda ST-1100 - zakup
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group