|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simon_wpr
bywalec
Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Śro 19:53, 30 Maj 2018 Temat postu: Kufer centralny - ograniczenie prędkości |
|
|
Witam Kolegów,
Chciałem zapytać czy mieliście kiedyś jakieś problemy z akcesoryjnym centralnym kufrem w sytuacji podróży z prędkościami "autostradowymi" ?
Zastanawiam się dlatego, że mam na kufrze GIVI naklejkę z treścią ~ 'full load max 120kmh' i zastanawiam się co będzie jak zamiast 120 kmh będzie 160-170 przez 2h...
Pytam o jakieś autentyczne sytuacje z trasy, a nie o rozważania o wartościach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
martinpl
bywalec
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 6:58, 01 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Jak masz wszystko zamocowane jak trzeba i nie przesadziłeś z ładunkiem to nie ma żadnego problemu.
Z praktyki, do poprzedniego moto sam pospawałem stelaż (a przeciętny ze mnie spawacz) i wytrzymał przelot Białystok - Woodstock - Białystok 1300km z czego większość 160-170 km/h albo wyjazd na 12 dni, 5000km, po dziurach Rumunii, Bułgarii i Serbii często z prędkościami sporo ponad przepisowe.
Panem jeszcze tak daleko nie jeździłem, jak na razie po przejechaniu 250km ekspresówką z prędkością 160-200 (szukałem gdzie te legendarne wężykowanie) niczego złego nie zauważyłem.
Aha i na ładowność też nie patrz, na Givi mam nalepkę chyba 11kg a zdarzało się że ważył i ponad 20kg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
simon_wpr
bywalec
Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 18:16, 07 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki! W moim przypadku mam stelaż GIVI dedykowany do Panci więc mam nadzieję, że w takim razie tym bardziej nie powinno być problemów.
Pozdrowienia i szerokości
Szymon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Goguś
stary wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 21:01, 07 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Ja na Hayce z dużym kufrem Givi Maxia jeżdziłem do 250 km/h bez problemów,powyżej mocowałem taśmą do spinania bagażu do płyty ,żeby nie odfrunął
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Marvolina
junior
Dołączył: 17 Sie 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 16:18, 11 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Ja do swojej 1100 stosuję jako centralny klasyczny kufer boczny GIVI 45 i jak jadę sam przy 160 zaczyna bujać tyłem, więc jest to zjawisko związane z aerodynamiką. Oryginalnego kufra centralnego nie miałem okazji zastosować, a jak jeździłem tylko z kuframi bocznymi do 200 żadnego szarpania nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Lakowski
bywalec
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stord
|
Wysłany: Wto 17:09, 11 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
ST 1100 oryginalny centralny.
Ile fabryka dała i problemów nie było
Pozdrawiam.
Krzysiek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|