Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 13:52, 01 Sty 2012 Temat postu: Nowy model st 1300? |
|
|
To chyba jakiś nowy model. Proszę uważnie przeczytać, "Dane Techniczne"
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Nie 14:58, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jakiś nowy silnik wsadzili czy co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 17:00, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
MRSpidi65 napisał: |
Jakiś nowy silnik wsadzili czy co? |
Rzędówka, dobre sobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirekm71
wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeg
|
Wysłany: Nie 20:08, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No rzedowka. 2 razy po 2 cylindry w rzedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 20:39, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie! Ale to diler napisał na swojej stronie. Pewnie coś musi być na rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
tomid
zasłuzony
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice/Wa-wy
|
Wysłany: Pon 0:04, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Raczej się walneli w opisie,bo foto wyraznie przedstawia "V"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
!marysia!
stary wymiatacz
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany: Pon 9:27, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
W sumie trochę mnie dziwi to ogłoszenie. Bo jak byłem na wiosnę 2011, w serwisie w Warszawie, to sprzedawca powiedział mi, że Honda rezygnuje ze sprzedaży ST 1300 w Europie. Z prostej przyczyny. Koszt wyprodukowania ST 1300 jest na podobnym poziomie co producja Goldwinga. A cena? Cena w sprzedaży dużo niższa. Poprostu im się nie opłaca.
Ma być sprzedawana w Stanach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 18:00, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Być może, jest to wyprzedaż, jakiejś zawieruszonej panci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Heniek
uzależniony
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rynica/Gryfino/Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Pon 19:17, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jutro tam zadzwonie i porozmawiam z nimi gdzie jest prawda , i wszystko będzie jasne.
Pozdrawiam Heniek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Heniek
uzależniony
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rynica/Gryfino/Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Wto 20:56, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Koledzy z tym ogłoszeniem to jest tak , nie jest to nowy model zwyczajny jak od lat , a silnik tradycyjny V jak dla ST 1300 z tym rzędowym to pomyłka mają to poprawić . Pozdrawiam Heniek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 21:05, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za wyjaśnienie, bo już myślałem nad zakupem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 21:52, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
Dzięki za wyjaśnienie, bo już myślałem nad zakupem |
No nie
Nie myślałeś chyba nad kupieniem rzędówki Mam nadzieję, że to żart
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Wto 22:09, 03 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Spili
moderator zasłużony
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1754
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Śro 19:22, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
I moje pytanie kompletnego laika mechanicznego
Nie śmiać się :p
Dlaczego rzędówki są "niby" mniej trwalsze od V-ek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 19:58, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Spili napisał: |
Dlaczego rzędówki są "niby" mniej trwalsze od V-ek? |
Mnie się wydaje, że nie o trwałość tu chodzi bo może obecne rzędówki sę tak samo trwałe jak V-ki.
Bardziej chyba chodzi o Nm (moment obrotowy), gdzie z zasady V-ki mają taki sam lub wyższy - przy niższych obrotach z tej samej pojemności silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 20:08, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
r.urbanski napisał: |
Spili napisał: |
Dlaczego rzędówki są "niby" mniej trwalsze od V-ek? |
Mnie się wydaje, że nie o trwałość tu chodzi bo może obecne rzędówki sę tak samo trwałe jak V-ki.
Bardziej chyba chodzi o Nm (moment obrotowy), gdzie z zasady V-ki mają taki sam lub wyższy - przy niższych obrotach z tej samej pojemności silnika. |
Dokładnie. V-ka, ciągnie od samego dołu. Mniej redukcji, więcej mocy od najniższych obrotów. Co za tym idzie, mniej mieszania biegami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
ErneST
zasłuzony
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: Śro 21:47, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Idąc dalej - więcej jazdy na niższych w porównaniu z rzędówką obrotach = dłuższa żywotność silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Spili
moderator zasłużony
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1754
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Pią 11:59, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No to czegoś sie dowiedziałem. Dzięki
Tylko jeszcze jednego nie zrozumiałem...
Co tą są te "niskie obroty"?
Tyle o tym słyszałem ale u mnie w moim modelu to tego chyba nie ma
To się dokupuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
tomid
zasłuzony
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice/Wa-wy
|
Wysłany: Pią 14:58, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
spili napisał;
Cytat: |
Co tą są te "niskie obroty"?
Very Happy
Tyle o tym słyszałem ale u mnie w moim modelu to tego chyba nie ma Wink
To się dokupuje?
Very Happy |
Spili jak będziesz zamawiał ,to i ja bym dokupił taniej wyjdzie przesyłka
A na przelew to sie jakoś umówimy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Marshall
stały bywalec
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Pią 15:48, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
!marysia! napisał: |
W sumie trochę mnie dziwi to ogłoszenie. Bo jak byłem na wiosnę 2011, w serwisie w Warszawie, to sprzedawca powiedział mi, że Honda rezygnuje ze sprzedaży ST 1300 w Europie. Z prostej przyczyny. Koszt wyprodukowania ST 1300 jest na podobnym poziomie co producja Goldwinga. A cena? Cena w sprzedaży dużo niższa. Poprostu im się nie opłaca.
Ma być sprzedawana w Stanach. |
To tłumaczenie sprzedającego wydaje się mało prawdopodobne. Sam koszt elektroniki w Goldwingu jest ogromny. Poza tym Pancia korzysta z elementów z innych modeli jak choćby tłumiki z VFR, czy przełączniki na kierownicy albo zaciski i tarcze hamulcowe. GL ma mniej takich zapożyczeń więc nie wydaje mi się aby koszt wytworzenia 1 szt. był zbliżony. Powodem wycofania może być cena. W Polsce hitem są nowe tanie motocykle jak choćby Suzuki gsx650f, kawa ER-6 czy hit tego roku nowy v-strom. Nówki za 30-35 tyś. Nigdy nie będzie to to samo co ST1300 ale za pół ceny można znieść mniejszy zasięg, ochronę przed wiatrem czy wygodę. Ja wybrałem używaną ST, ale inni się używkami brzydzą i wolą nowe, chociaż gorsze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
!marysia!
stary wymiatacz
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 17:59, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Tak mi powiedział. Sam tego nie wymyśliłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pią 20:24, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
tomid napisał: |
spili napisał;
Cytat: |
Co tą są te "niskie obroty"?
Very Happy
Tyle o tym słyszałem ale u mnie w moim modelu to tego chyba nie ma Wink
To się dokupuje?
Very Happy |
Spili jak będziesz zamawiał ,to i ja bym dokupił taniej wyjdzie przesyłka
A na przelew to sie jakoś umówimy |
He, he, mamy je w standardzie. Ja to byłbym skłonny zakupić ale "wysokie', nawet bardzo wysokie Czasami by się przydaaały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
ErneST
zasłuzony
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: Pią 21:45, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście rzadko kiedy kręcę powyżej 5 tyś obr. Czasami jak wyprzedzam to dojdę do 7. Jakoś tak nie lubię męczyć silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|