Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał F.
wyjadacz
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 21:38, 19 Lut 2017 Temat postu: Opony Metzeler Roadtec 01 |
|
|
Cześć Wszystkim
Mam pytanko. Jest na rynku nowa opona Metzeler Roadtec 01, czy ktoś może taką posiada i może coś napisać na jej temat.
Jeżdżę na MICHELIN PILOT ROAD 4 GT jak większość z was, opona dedykowana do ciężkiego moto. Jednak teraz zastanawiam się na nowym Metzelerem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Michallica
wyjadacz
Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Nie 22:14, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Podobno świetne opony, moje 4GT nie wymagają jeszcze wymiany ale za rok też pomyślę o Metzellerach. Michał bądź pierwszy i oceń, ryzyko raczej żadne a może być wręcz lepiej. W końcu wychodzą na nich nowe BMW.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dziadzia
wyjadacz
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Pon 6:14, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Witam kolegów ja w poprzednim moto miałem metzelery i teraz również kupiłem takie [link widoczny dla zalogowanych] poprzednie bardzo dobrze zachowywały się na winklach i myślę że te mnie też nie zawiodą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
zibi69
bywalec
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: Pon 15:33, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Na oponach Z6 i Z8 przejeżdżałem cały sezon. U mnie to 22-28 tysięcy kilometrów od marca do grudnia... Myślę, że METZELER nie spuści z tonu i utrzyma jakość/trwałość swoich produktów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michał F.
wyjadacz
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 22:27, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Michał naczytałem się sporo opinii na temat tych opon i na papierze wszystko wygląda super, ale znalazłem również taką opinię
"Kupiłem bo w teorii miała to być ulepszona Z8. Nic z tych rzeczy! Opona może i lepiej sprawuje się na deszczu, za to na suchym... degradacja! Dla osób lubiących spokojną jazdę turystyczną prawdopodobnie będą ok, ale jeśli chcecie zmienić świetne Z8 na Roadtec 01 to nie polecam. Motocykl - Suza GSR 750."
A co do obecnych 4GT to również w teorii są super a co do praktyki mam takie spostrzeżenia.
Przejechałem na nich łącznie 14 tyś i przez pierwsze 8 tyś żadnych problemów.
Jednak ostatnie 2 tyś i dziwnie szybkie i wyraźnie zużycie. Tak więc już czas powoli o następnych
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał F. dnia Pią 6:01, 09 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michallica
wyjadacz
Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Wto 8:04, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Michał F. napisał: |
Michał naczytałem się sporo opinii na temat tych opon i na papierze wszystko wygląda super, ale znalazłem również taką opinię
"Kupiłem bo w teorii miała to być ulepszona Z8. Nic z tych rzeczy! Opona może i lepiej sprawuje się na deszczu, za to na suchym... degradacja! Dla osób lubiących spokojną jazdę turystyczną prawdopodobnie będą ok, ale jeśli chcecie zmienić świetne Z8 na Roadtec 01 to nie polecam. Motocykl - Suza GSR 750."
A co do obecnych 4GT to również w teorii są super a co do praktyki mam takie spostrzeżenia.
Przejechałem na nich 16 tyś i przez pierwsze 14 tyś żadnych problemów.
Jednak ostatnie 2 tyś i dziwnie szybkie i wyraźnie zużycie. Tak więc już czas powoli o następnych |
Z tego co czytałem Roadtec 01 tak jak Michelin wychodzi w specyfikacji dla ciężkich motocykli, może faktycznie dla agresywnej jazdy na maszynie typu GSR750 nie dały one rady czy za szybko się zużyły, może ten ktoś źle je dopasował lub de facto nie są przeznaczone do takiego stylu jazdy.
Generalnie uważam że Roadtec 01 jest jeszcze zbyt nową oponą i chyba jeszcze nikt z nas nie zdołał jej przetestować czy zajechać,jak to miało już miejsce w przypadku 4GT o którym można się już wypowiedzieć.
Ja też sobie czytam, oglądam testy i porównania i myślę o tym że na przyszły rok coś trzeba będzie wybrać a wybór jakiś wielki nie jest. W zasadzie mamy Michelin na którym prawie wszyscy jeździmy, jest Metzeler i jest Pirelli Angel GT o którym także myślę i to w zasadzie tyle. Bridgestone, Dunlop czy Continental dla naszych maszyn nic nie mają, więc wybór jest skromny.
4GT mogę pochwalić za kontrolę, prowadzenie i wyczucie tego co się dzieje na styku koła z asfaltem ale podatność na odkształcenia zwłaszcza tylnej opony na skutek masy i obciążenia a Pana czy BMW z dwojgiem na pokładzie plus bagaże to jest masa, oraz straszna czułość na odpowiednie ciśnienie w oponach, którego brak odbija się na prowadzeniu i znów odkształceniu, powoduje że na przyszły rok będę myślał o innej oponie. Zostaje wtedy do wyboru ten Roadtec 01 lub Angel GT. Chyba że konkurencja zaskoczy nas jakąś nowością.
Póki co jestem w tym samym momencie co ty i mam te same dylematy z tą różnicą że moje Michelinki przelecą jeszcze ten sezon.
Gdybym miał w tej chwili wybrać , to nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 9:12, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Osobiście polecam Pirelli Angel GT. Miałem taki kpl zamontowany na pe. Bardzo fajnie spisywał się na mokrym jak i na suchym.
Co do wytrzymałości opony na nakręcone km to niewiele mogę powiedzieć bo sprzedałem moto po zrobieniu na nich około 5000 km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michał F.
wyjadacz
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 18:11, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Michallica napisał: |
Michał F. napisał: |
Michał naczytałem się sporo opinii na temat tych opon i na papierze wszystko wygląda super, ale znalazłem również taką opinię
"Kupiłem bo w teorii miała to być ulepszona Z8. Nic z tych rzeczy! Opona może i lepiej sprawuje się na deszczu, za to na suchym... degradacja! Dla osób lubiących spokojną jazdę turystyczną prawdopodobnie będą ok, ale jeśli chcecie zmienić świetne Z8 na Roadtec 01 to nie polecam. Motocykl - Suza GSR 750."
A co do obecnych 4GT to również w teorii są super a co do praktyki mam takie spostrzeżenia.
Przejechałem na nich 16 tyś i przez pierwsze 14 tyś żadnych problemów.
Jednak ostatnie 2 tyś i dziwnie szybkie i wyraźnie zużycie. Tak więc już czas powoli o następnych |
Z tego co czytałem Roadtec 01 tak jak Michelin wychodzi w specyfikacji dla ciężkich motocykli, może faktycznie dla agresywnej jazdy na maszynie typu GSR750 nie dały one rady czy za szybko się zużyły, może ten ktoś źle je dopasował lub de facto nie są przeznaczone do takiego stylu jazdy.
Generalnie uważam że Roadtec 01 jest jeszcze zbyt nową oponą i chyba jeszcze nikt z nas nie zdołał jej przetestować czy zajechać,jak to miało już miejsce w przypadku 4GT o którym można się już wypowiedzieć.
Ja też sobie czytam, oglądam testy i porównania i myślę o tym że na przyszły rok coś trzeba będzie wybrać a wybór jakiś wielki nie jest. W zasadzie mamy Michelin na którym prawie wszyscy jeździmy, jest Metzeler i jest Pirelli Angel GT o którym także myślę i to w zasadzie tyle. Bridgestone, Dunlop czy Continental dla naszych maszyn nic nie mają, więc wybór jest skromny.
4GT mogę pochwalić za kontrolę, prowadzenie i wyczucie tego co się dzieje na styku koła z asfaltem ale podatność na odkształcenia zwłaszcza tylnej opony na skutek masy i obciążenia a Pana czy BMW z dwojgiem na pokładzie plus bagaże to jest masa, oraz straszna czułość na odpowiednie ciśnienie w oponach, którego brak odbija się na prowadzeniu i znów odkształceniu, powoduje że na przyszły rok będę myślał o innej oponie. Zostaje wtedy do wyboru ten Roadtec 01 lub Angel GT. Chyba że konkurencja zaskoczy nas jakąś nowością.
Póki co jestem w tym samym momencie co ty i mam te same dylematy z tą różnicą że moje Michelinki przelecą jeszcze ten sezon.
Gdybym miał w tej chwili wybrać , to nie wiem. |
Michał widziałem 4GT Danego po powrocie z Włoch w zeszłym roku, i z tego co pamiętam przebieg na nich nie był powalający a gumy nadawały się do wymiany. Ja robię rocznie pomiędzy 15 a 20 tyś więc obecne i tak nie wytrzymają. Więc w kurtce będę się musiał na jakieś zdecydować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Wto 20:46, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Michał widziałem 4GT Danego po powrocie z Włoch w zeszłym roku, i z tego co pamiętam przebieg na nich nie był powalający a gumy nadawały się do wymiany. Ja robię rocznie pomiędzy 15 a 20 tyś więc obecne i tak nie wytrzymają. Więc w kurtce będę się musiał na jakieś zdecydować[/quote]
Potwierdzam , tył 4GT z całkowitym przebiegiem około 7 tys. po powrocie z Alp ( kółko około 4,5 tys ) poszła na śmietnik , ale zabawa była przednia
dynamiczna ,a czasami bardzo dynamiczna jazda z pełnym obciążeniem zrobiła swoje ,ale poczucie bezpieczeństwa ...bezcenne !!!
Na ten sezon mam też 4GT , gdybym nie maił, pewnie sprawdziłbym Roadtec 01 ,a w tej sytuacji liczę na Wasze doświadczenia , gdyby się okazało ,że Metzeler daje co najmniej taką pewność jak Michelin ,a przy tym ma choć trochę większą żywotność to wtedy będę za 4GT trochę męczy tendencją do ząbkowania , bardzo dużymi wymaganiami do kontroli ciśnienia ...
nie jestem fachowcem od opon ,ale wydaje mi się ,że zasada jest dość prosta : dużo kauczuku = duża przyczepność i krótka żywotność
a swoją drogą kauczuk na świecie drożeje - nie liczyłbym na spadek cen dobrych opon
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DANY dnia Wto 20:57, 21 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Obelix
uzależniony
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
|
Wysłany: Śro 16:44, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Już od jakiegoś czasu, także spoglądałem w stronę Roadtec 01. Jeśli chodzi o bieżnik, to bardzo mi się on podoba. Niemniej waham się między nią a Z8. Z kolei Tourance Next, którą mam obecnie na tyle, nie sprostała moim oczekiwaniom. Zrobił się trapez. Na środku prawie jak nowa a boki się spłaszczyły. zrobiłem na niej ok. 6500-7000 km. Ale gdzieś potem wyczytałem, że bardziej nadaje się ona na bezdroża niż na asfalt. Może to jest przyczyna. A może to, że założyłem szerszą niż powinna być. Ciul go wie. No nic, do wiosny jeszcze trochę czasu jest i na przemyślenia także.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Tomasz13
NOWY
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:06, 22 Maj 2017 Temat postu: opona |
|
|
Obelix jaką szerokość założyłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dziadzia
wyjadacz
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Pon 22:43, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja do swej panci zamontowałem obie nówki i są to metzeler Z8 jestem zadowolony, na razie dużo nie przejechałem nie całe 3000 km ale ogólnie mogę polecić z czystym sumieniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michał F.
wyjadacz
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 22:48, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Cześć
Na R1200RT używałem PR4 GT choć ponoć nie było takiej potrzeby bo RT to nie ciężkie moto.
Ogólnie dobre opony, dobre trzymanie na zakrętach, dobre zachowanie na mokrym i to wszystko gdy opona nowa.
Po około 7tyś już nie taka fajna ta guma.
Przód - bez oznak zużycia a jednak towarzyszyło mi wrażenie uciekania nieznacznie koła na winklach zwłaszcza gdy opona była dobrze rozgrzana, podobno to dlatego że w tej oponie nie ma drutów tylko siatka i zbyt bogato wycięty bieżnik.
Tył - opona mocno wrażliwa na ciśnienie o czym wiedziałem przed zakupem od wielu z Was, dlatego mocno tego pilnowałem. W moim przypadku nie zauważyłem nadmiernego zużycia przez jakieś 8tyś co nie ukrywam mnie cieszyło. I jakie było moje zdziwienie że w kolejne 2tyś opona wręcz się skończyła. Bieżnik środkiem ok, boki poleciały a wyząbkowała się tak że grała na asfalcie jak kostka.
Podsumowując w mojej ocenie opony mają wszystkie zalety o których pisaliście (trzymanie, zachowanie na mokrym itp.) ale niestety mają krótką żywotność.
Oczywiście ilu użytkowników tyle opinii, to wszystko to moje zdanie na temat PR4 GT
Obecnie do mojego GT założyłem Metzeler Roadtec 01 w wersji HWM czyli do ciężkich motocykli i po pierwszych kilometrach jestem zadowolony. Za jakiś czas dodam więcej jak nakręcę trochę kilometrów w różnych warunkach. No i zobaczymy jak będzie ze zużyciem.
To tyle moich wypocin.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał F. dnia Pon 22:53, 22 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mark33
stary wymiatacz
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podborze; Ostrów Maz
|
Wysłany: Wto 7:10, 23 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Michallica napisał: |
Michał F. napisał: |
Michał naczytałem się sporo opinii na temat tych opon i na papierze wszystko wygląda super, ale znalazłem również taką opinię
"Kupiłem bo w teorii miała to być ulepszona Z8. Nic z tych rzeczy! Opona może i lepiej sprawuje się na deszczu, za to na suchym... degradacja! Dla osób lubiących spokojną jazdę turystyczną prawdopodobnie będą ok, ale jeśli chcecie zmienić świetne Z8 na Roadtec 01 to nie polecam. Motocykl - Suza GSR 750."
A co do obecnych 4GT to również w teorii są super a co do praktyki mam takie spostrzeżenia.
Przejechałem na nich 16 tyś i przez pierwsze 14 tyś żadnych problemów.
Jednak ostatnie 2 tyś i dziwnie szybkie i wyraźnie zużycie. Tak więc już czas powoli o następnych |
Ja też sobie czytam, oglądam testy i porównania i myślę o tym że na przyszły rok coś trzeba będzie wybrać a wybór jakiś wielki nie jest. W zasadzie mamy Michelin na którym prawie wszyscy jeździmy, jest Metzeler i jest Pirelli Angel GT o którym także myślę i to w zasadzie tyle. Bridgestone, Dunlop czy Continental dla naszych maszyn nic nie mają, więc wybór jest skromny.
Zostaje wtedy do wyboru ten Roadtec 01 lub Angel GT. Chyba że konkurencja zaskoczy nas jakąś nowością.
Póki co jestem w tym samym momencie co ty i mam te same dylematy z tą różnicą że moje Michelinki przelecą jeszcze ten sezon.
Gdybym miał w tej chwili wybrać , to nie wiem. |
I tu Michale cię zaskoczę bo BRIDGESTONE produkuje opony do naszego moto : Battlax T30 Evo . Takową założyłem na przód i tył i testuję
link :http://www.bridgestone.pl/opony-motocyklowe/battlax/t30-evo/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michał F.
wyjadacz
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 18:25, 23 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Mark33 napisał: |
Michallica napisał: |
Michał F. napisał: |
Michał naczytałem się sporo opinii na temat tych opon i na papierze wszystko wygląda super, ale znalazłem również taką opinię
"Kupiłem bo w teorii miała to być ulepszona Z8. Nic z tych rzeczy! Opona może i lepiej sprawuje się na deszczu, za to na suchym... degradacja! Dla osób lubiących spokojną jazdę turystyczną prawdopodobnie będą ok, ale jeśli chcecie zmienić świetne Z8 na Roadtec 01 to nie polecam. Motocykl - Suza GSR 750."
A co do obecnych 4GT to również w teorii są super a co do praktyki mam takie spostrzeżenia.
Przejechałem na nich 16 tyś i przez pierwsze 14 tyś żadnych problemów.
Jednak ostatnie 2 tyś i dziwnie szybkie i wyraźnie zużycie. Tak więc już czas powoli o następnych |
Ja też sobie czytam, oglądam testy i porównania i myślę o tym że na przyszły rok coś trzeba będzie wybrać a wybór jakiś wielki nie jest. W zasadzie mamy Michelin na którym prawie wszyscy jeździmy, jest Metzeler i jest Pirelli Angel GT o którym także myślę i to w zasadzie tyle. Bridgestone, Dunlop czy Continental dla naszych maszyn nic nie mają, więc wybór jest skromny.
Zostaje wtedy do wyboru ten Roadtec 01 lub Angel GT. Chyba że konkurencja zaskoczy nas jakąś nowością.
Póki co jestem w tym samym momencie co ty i mam te same dylematy z tą różnicą że moje Michelinki przelecą jeszcze ten sezon.
Gdybym miał w tej chwili wybrać , to nie wiem. |
I tu Michale cię zaskoczę bo BRIDGESTONE produkuje opony do naszego moto : Battlax T30 Evo . Takową założyłem na przód i tył i testuję
link :http://www.bridgestone.pl/opony-motocyklowe/battlax/t30-evo/ |
Era Michelina PR 4 GT powoli mija
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michał F.
wyjadacz
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 6:11, 09 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Witajcie
Tak jak obiecałem napiszę kilka słów o nowej oponie Metzelera 01 jak nakręcę kilka kilometrów.
A więc
Do tej pory zrobiłem na nich prawie 3000km z czego większość z moją Ewcią. Opona super trzyma, przód nie powoduje u mnie wrażenia uciekania, w deszczu bardzo przyzwoite zachowanie.
3000tyś to nie wiele ale już dziś jestem zadowolony z wyboru.
Jak ktoś się wach to uważam nie słusznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michał F.
wyjadacz
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 10:22, 22 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Witajcie
Kilometry szybko uciekają i tak w tym sezonie nakręciłem 17tyś z tego 14 na oponie Metzeler Roadtec 01 w wersji HWM.
Wiele z tych kilometrów w obsadzie we dwoje z bagażem czyli pod obciążeniem. Było chłodno około 5 stopni jak i mocno gorąco do 40.
Były Włochy z przelotem przez Alpy była Rumunia z Transfogarską i Transalpiną jak i było trochę szaleństwa na męskich wypadach.
Po tym wszystkim mogę powiedzieć kilka słów na temat tej opony.
Mówiąc krótko - rewelacja.
Opona niczym nie ustępuje Michelinowi PR 4 GT
Trzymanie na sucho i mokro, poczucie kontroli nad moto na bardzo wysokim poziomie. A co do jej wytrzymałości to bije Michelina o tysiące kilometrów.
Po przejechaniu 14tyś nawet nie myślę o wymianie. Minimalne zużycie bieżnika nikogo nie dziwi po takim dystansie ale żadnego ząbkowania, może kolejnego sezonu nie wytrzymają bo to kolejne co najmniej 15tyś wiem jednak że jeszcze kilka tysięcy przed nią.
Dla każdego kto zastanawia się czy warto kupić Metzeler Roadtec 01 zdecydowanie polecam tą oponę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michallica
wyjadacz
Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Śro 20:41, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Michał F. napisał: |
Witajcie
Kilometry szybko uciekają i tak w tym sezonie nakręciłem 17tyś z tego 14 na oponie Metzeler Roadtec 01 w wersji HWM.
Wiele z tych kilometrów w obsadzie we dwoje z bagażem czyli pod obciążeniem. Było chłodno około 5 stopni jak i mocno gorąco do 40.
Były Włochy z przelotem przez Alpy była Rumunia z Transfogarską i Transalpiną jak i było trochę szaleństwa na męskich wypadach.
Po tym wszystkim mogę powiedzieć kilka słów na temat tej opony.
Mówiąc krótko - rewelacja.
Opona niczym nie ustępuje Michelinowi PR 4 GT
Trzymanie na sucho i mokro, poczucie kontroli nad moto na bardzo wysokim poziomie. A co do jej wytrzymałości to bije Michelina o tysiące kilometrów.
Po przejechaniu 14tyś nawet nie myślę o wymianie. Minimalne zużycie bieżnika nikogo nie dziwi po takim dystansie ale żadnego ząbkowania, może kolejnego sezonu nie wytrzymają bo to kolejne co najmniej 15tyś wiem jednak że jeszcze kilka tysięcy przed nią.
Dla każdego kto zastanawia się czy warto kupić Metzeler Roadtec 01 zdecydowanie polecam tą oponę. |
Michał dzięki. To na pewno wielu z nas pomoże wybrać nowe gumy. Ja też skrobnąłem kilka słów na temat Michelinek 4gt
http://www.st1100.fora.pl/kola-opony-lozyska,73/michelin-pilot-road-4gt-moja-opinia-po-20-000km,6335.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
radar74
stały bywalec
Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany: Nie 19:47, 04 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Witajcie!
Takie krótkie pytanie za które na pewno zostanę wyśmiany i zbesztany, mianowicie czy warto kupić oponę z DOT-em 2014 r. a chodzi mi o oponę na tył Metzeler Lasertec 160/70R17 73 V TL podaję linka
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba że macie lepsze pomysły do mojej ST1100
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 20:56, 04 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Wiek, jeszcze nie jest tragedią. Natomiast tragedią jest cena za laserteca, z 2014 roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
radar74
stały bywalec
Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany: Nie 22:39, 04 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Czyli w dobrej cenie mógłbym brać ?
Tym bardziej że na Lasertecu przelatałem 3 sezony z plecaczkiem i byłem zadowolony z niej dlatego o niej myślę, chyba że proponujesz coś innego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jamiol87
bywalec
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 19:20, 05 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Dużo dobrych opini mają bridgestony bt023 takie tez teraz kupiłem, zobaczymy jak się sprawdzą koszt 850 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Rypak
uzależniony
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dziadowa Kłoda
|
Wysłany: Śro 18:22, 07 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
[quote="jamiol87"]Dużo dobrych opini mają bridgestony bt023 takie tez teraz kupiłem, zobaczymy jak się sprawdzą koszt 850 zł
Miałem takie i mogę szczerze polecić.Wymieniłem przy przebiegu ok.17tkm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 21:18, 07 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
BT 023 są fajne, przy ciepłym asfalcie.Na mokrym też w miarę dają radę. Poniżej 15 stopni, zamieniają się w łyżwy na lodzie. Sprawdzone na własnej skórze i to nie jeden raz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Śro 21:19, 07 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dziadzia
wyjadacz
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Pon 11:51, 01 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Koledzy mam pytanko, tylnia opona po przekulaniu około 20,000 km już prawie dobiega swego kresu przednia jest jeszcze OK. A że w przyszłym roku chcę się wybrać na południe Europy to chciałbym zmienić sam tył i powiedzcie mi czy muszę kupić taki sam model jak mam na przednim kole bo mam Metzeler Z8 a teraz chciałem zamontować również Metzeler ale Roadtec 01, czy tak mogę zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dziadzia dnia Pon 11:52, 01 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 18:57, 01 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Możesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dziadzia
wyjadacz
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Pon 19:52, 01 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Jerzyku pięknie dziękuję, myślałem że muszę mieć takie same chodziło mi o trakcję czy jedna i druga nie będą zachowywać się inaczej, jeszcze raz dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 21:45, 01 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Powiem tak, ja na Twoim miejscu, poszukałbym nawet leżaka z lat 2014/15 z8. Dużo lepsza przyczepność na wodzie. Jednak R01 też daje radę. Co do trakcji, to nic nie zmienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dziadzia
wyjadacz
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Pon 21:58, 01 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
Powiem tak, ja na Twoim miejscu, poszukałbym nawet leżaka z lat 2014/15 z8. Dużo lepsza przyczepność na wodzie. Jednak R01 też daje radę. Co do trakcji, to nic nie zmienia. |
To tak zrobię jak piszesz kupie ponownie Z8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|