|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 0:03, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
marian07 napisał: |
trudna sprawa - właściciele z ABS będą za systemami, ci drudzy przeważnie odwrotnie. |
Dokładnie tak. Ja, jadąc st1100 z ABS, miałabym wątpliwości co do i jak go użyć. Tzn. zadziała czy nie? Czy hamować po swojemu, czy liczyć na komputer. Pewnie znając zasadę działania ABS-u w 1100, liczyłbym tylko na siebie. Jadąc natomiast, 1300 oddałbym swój los w ręce i opatrzność boską i szybko zmówił różaniec Jak nie pomoże, to może i nie zaszkodzi
Gdyby natomiast było to BMW, po 2004roku, to bez zdrowasiek, heblowałbym do końca. Potem może i byłbym zdziwiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
bart84
NOWY
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 0:02, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
st 1100 to ciężki sprzęt i systemy się przydają abs jeszcze mi nie pomógł ale tcs już tak !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Śro 9:31, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Czy 1100 czy 1300 - ABS działa podobnie - komputery inne ale zasada ta sama - warunek -system musi być sprawny --------------------zwłaszcza pod kontem elekryki( czujniki itp) i nie ma tu różnicy jaki to motocykl ( każde moto działa inaczej) . Osobiście miałem kilka sytuacji pod bramkowych i nie miałem czasu by się zastanawiać jak reagować ,czy na zmówienie zdrowasiek ------------ hebel i tyle -------------- no i jeszcze jestem. Owszem - czym nowsze systemy -tym skuteczniejsze (szybsza elektronika - szybsza reakcja - teoretycznie - aczkolwiek nie zawsze)-------------------------st 1100 prawie 20-letni system ABS, czy dzisiejsze systemy ABS będą sprawnie działać po 20-latach - śmiem wątpić -grubość przewodów elektrycznych ,sposób umieszczania elementów elekronicznych na płytkach raczej nie napawają optymizmem. Jeśli chodzi o BMW po 2004r - to fakt rozwiązania i myśl techniczna poszły niesamowicie do przodu ( i to nie tylko w BMW) --natoniast co do bezawaryjności mocno bym się zastanawiał -gdybym miał się wypowiedzieć jednoznacznie .Podsumowując ------- st 1100 z ABS TCS CBS z lat 90 -------mistrzostwo techniki motocyklowej pod każdym względem-- niestety latka minęły i na chwilę obecną problem jaki się pojawia jest spowodowany brakiem kontaktu na łączach ,uszkodzeniem czujników i uszkodzeniem modulatorów w skutek nie wymieniania płynu hamulcowego na czas. Nie jest również porawdą że Angielscy policjanci mają pancie bez systemów- dla nich były od 94r-seryjnie od 96 ( aczkolwiek takie też były na ich wyposażeniu ) wręcz odwrotnie dla policji i pogotowia były głównie z systemami i poza dodatkowymi przełącznikami miały szerszą kierownice .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez samad dnia Śro 9:34, 27 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|