|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirek
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 19:46, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Przejechałem po bezdrożach , drogach skalistych, szutrach, po świeżo rozsypanym tłuczniu kamiennym, po piachu ponad 1000 km w czasie mojej bajkalskiej podroży na ST 1300 i nie zgadzam się z twierdzeniem, że P-E jest tylko na równe szosy. Równe asfalty ( no prawie) były tylko do Uralu. Dalej koleiny, drogi asfaltowe łatane w taki sposób, że nawierzchnia przypominała raczej drogę polna (kocie łby). Mój motor przyjechał w jednym kawałku, w przeciwieństwie do GS który z każdym przebytym kilometrem tracił jakąś część.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:35, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Mirek Twoje spostrzeżenia w tej kwestii nie będą brane pod uwagę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
grabi
zasłuzony
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 1095
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ziemia Obiecana
|
Wysłany: Śro 20:49, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
norbert napisał: |
Mirek Twoje spostrzeżenia w tej kwestii nie będą brane pod uwagę. |
Norbert czemu
Przejechaliśmy w tym roku (może nie tak ekstremalnie jak Mirek) sporo kilometrów w 2 osoby z bagażami po szutrach, piaskach, tarkach i słabym asfalcie i się dało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:53, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
grabi napisał: |
norbert napisał: |
Mirek Twoje spostrzeżenia w tej kwestii nie będą brane pod uwagę. |
Norbert czemu
Przejechaliśmy w tym roku (może nie tak ekstremalnie jak Mirek) sporo kilometrów w 2 osoby z bagażami po szutrach, piaskach, tarkach i słabym asfalcie i się dało |
Marcin, dlatego że Mirek jeździ cały rok nie używa światła stop i nie ma dla.niego znaczenia rodzaj nawierzchni
PS czytaj z przymrużeniem oka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 20:54, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
grabi napisał: |
.... z bagażami po szutrach, piaskach, tarkach i słabym asfalcie i się dało |
Pewnie że się da, ale to jest męczarnia a nie przyjemność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mariusz
junior
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
|
Wysłany: Śro 20:54, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Mam wrażenie ,że ST 1100 i również 1300 ma siedzenie na bardzo niskiej wysokości więc przy moich 2 metrach to chyba nie jest pojazd dla mnie , no ale mogę się mylić , jak to z tym jest na prawdę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirek
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:06, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
norbert napisał: |
grabi napisał: |
norbert napisał: |
Mirek Twoje spostrzeżenia w tej kwestii nie będą brane pod uwagę. |
Norbert czemu
Przejechaliśmy w tym roku (może nie tak ekstremalnie jak Mirek) sporo kilometrów w 2 osoby z bagażami po szutrach, piaskach, tarkach i słabym asfalcie i się dało |
Marcin, dlatego że Mirek jeździ cały rok nie używa światła stop i nie ma dla.niego znaczenia rodzaj nawierzchni
PS czytaj z przymrużeniem oka |
Zapomniałeś, że niezwykle rzadko włączam kierunkowskaz i wtedy masz już dwa powody żeby moje spostrzeżenia nie były brane pod uwagę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 21:12, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Mariusz napisał: |
Mam wrażenie ,że ST 1100 i również 1300 ma siedzenie na bardzo niskiej wysokości więc przy moich 2 metrach to chyba nie jest pojazd dla mnie , no ale mogę się mylić , jak to z tym jest na prawdę ? |
Zaczynasz teoretyzować. Jak nie usiądziesz to nie sprawdzisz.
800 mm to jest standardowa wysokość siedziska. 1300 ma możliwość regulacji +/- 3 cm.
Tomek-Voniu ma zbliżone Twoje "parametry" i 1100 mu pasuje
Ma przewagę nade mną, że nie musi wozić "wstecznego"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mariusz
junior
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
|
Wysłany: Śro 21:29, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Na razie teoretyzuję bo nie mam jak i gdzie tego organoleptycznie sprawdzić, ale z doświadczenia wiem , że 2m to jest poważny problem, szczególnie przy długich przelotach. No nic pozostaje przymierzyć się do salonowej nówki , ale po wypowiedziach , nie których z was i ze zdjęć wynika , że to nie jest motor dla gościa z długimi nogami.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
grabi
zasłuzony
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 1095
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ziemia Obiecana
|
Wysłany: Śro 21:47, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Pogadaj z Michalica on ma ponad 2 i zdecydował się na 1300. Z tego co siedziałem i jeździłem RT to jest mniej miejsca pomiędzy kierowcą a plecaczkiem.
Mirek nie odważę sie nie brać cię pod uwage
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grabi dnia Śro 21:48, 09 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 21:50, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Mariusz napisał: |
Na razie teoretyzuję bo nie mam jak i gdzie tego organoleptycznie sprawdzić, ale z doświadczenia wiem , że 2m to jest poważny problem, szczególnie przy długich przelotach. No nic pozostaje przymierzyć się do salonowej nówki , ale po wypowiedziach , nie których z was i ze zdjęć wynika , że to nie jest motor dla gościa z długimi nogami.
Pozdrawiam |
Moim zdaniem, to na chwilę obecną sam nie wiesz czego chcesz, Handa czy BMW
Wybór należy do Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Śro 21:56, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
r.urbanski napisał: |
Mariusz napisał: |
Na razie teoretyzuję bo nie mam jak i gdzie tego organoleptycznie sprawdzić, ale z doświadczenia wiem , że 2m to jest poważny problem, szczególnie przy długich przelotach. No nic pozostaje przymierzyć się do salonowej nówki , ale po wypowiedziach , nie których z was i ze zdjęć wynika , że to nie jest motor dla gościa z długimi nogami.
Pozdrawiam |
Moim zdaniem, to na chwilę obecną sam nie wiesz czego chcesz, Handa czy BMW
Wybór należy do Ciebie |
Jak to nie wie
kładzie nacisk na twardy szuter - nie PIACH , koleiny itp. no i żeby nogami nie zamiatał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michallica
wyjadacz
Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Śro 22:12, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Hej, jeśli masz ok 2m to ci powiem z własnego doświadczenia a mam 201cm że nie zmieścisz się na ST 1100 bo kolana będą wchodziły ci w owiewki, ni jak nie da rady. RT 1100/1150 też jeździłem i o ile kolana się mieszczą na styk to znów będziesz uderzał dolną częścią owiewek w piszczele przy zatrzymywaniu się i przy stawaniu nogami na ziemi. Niestety tak te maszyny miały modelowane owiewki. Mam ST 1300 i mieszczę się na niej ale bez poszerzeń owiewek i bez akcesoryjnej kanapy, po prostu siadam ciut bardziej do tyłu i jest dobrze. Z maszyn turystycznych którymi miałem okazję pojeździć lub posiedzieć idealnie mi pasowały stary GTR1000, FJR1300, R1200RT i K1600GT.
Za to na Goldasach, K1200LT i GTR1400 było to samo co na ST1100. Z ciekawości dodam że siedząc na K1200LT było najciaśniej mimo jego gabarytu i najniżej się siedziało.
Myślę że ST1100 i RT1100/1150 musisz sobie odpuścić i poszukać czegoś innego.
Mam nadzieję że coś pomogłem :-)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michallica dnia Śro 22:13, 09 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mariusz
junior
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
|
Wysłany: Czw 0:08, 10 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki to wiele wyjaśnia , chyba muszę pójść w kierunku enduro , ewentualnie jakiegoś golasa przystosowanego do turystyki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michał F.
wyjadacz
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 0:37, 10 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Cześć Mariusz.
Niestety nie mieszkasz blisko Wrocka bo mógłbyś się przysiąść na mojego R1200RT.
Jest wyższy i większy od ST 1300. Jak jeszcze tu będzie dla Ciebie mało miejsca to tylko Goldas zostaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|