Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
junior
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
|
Wysłany: Sob 23:38, 05 Gru 2015 Temat postu: Porównanie ST - 1100 a BMW RT 1150 |
|
|
Witam wszystkich i mam pytanko , tak jak w temacie czy moglibyście porównać te dwa modele , zalety i wady , najlepiej z autopsji.
Mam 198 cm wzrostu i 97kg wagi , mój plecaczek 70kg i 160 cm wzrostu.
Dzięki i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
krawczykk
wymiatacz
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Nie 12:15, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Honda st 1100 ze względu na konstrukcję i dobre właściwości jezdne uważany za jeden z najlepszych motocykli turystycznych swoich czasów a następcą jest st 1300 ja też to potwierdzam.
Hondą po trasie się płynie nie ma porównania z innymi motocyklami. Dla wielu osób wadą Hondy jest jej ciężar, ale coś za coś.
Ja swoją Panią st 1100 zjeździłem całą Chorwację i byłem bardzo zadowolony z komfortu jazdy i zmieniając teraz motocykl zmieniłem na ST 1300
Z tego co byłem świadkiem i mogę powiedzieć w Chorwacji przy wysokich temperaturach w korkach BMW 1150 RT nie radziło sobie silnik grzał się bo jest chłodzony powietrzem w przeciwieństwie do Hondy która jest chłodzona wodą
Dobrze by było jak byś mógł przymierzyć się osobiście do Hond i BMW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:16, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Nie moge tego czytać co kolega wyżej napisał. Nie masz zadnej wiedzo o BMW RT1150. Po pierwsze. BMW trakcyjnie bija na głowe ST. BMW prowadzi sie dużo lepiej i pewniej. ST 1100 to epoka do tyłu...gaźnikim, stalowa rama i archaiczny wygląd. Jedyne z czym moge sie zgodzić to, ze w porównaniu do BMW Hondą sie płynie. BMW ma surową prace silnika i skrzyni. Komfort jazdy na BMW jest premium klass I totalna bzdurą jest, że BMW sie grzeje w wysokich temperaturach. Zjeździłem kraje poludniowe w bardzzo wysokich temperaturach i nawet w mieście w korkach niogdy FID nie doszedł do czerwonego pola. Ochrona przed wiatrem i deszczem w RT jest premium klass. Hamulce w BMW biją na głowe archaiczne hamulce Hondy. Sa dużo lepsze niz w ST1300. No i chyba najważniejsz rzecz w turystyce SPALANIE. BMW nigdy nie spali wiecej niz 5litrów. Mozesz jezdzic 170km/h w pełnym rynsztunku i gwarantuje Ci ze nie przekroczy 5 litrów. Jeśli chcesz przymierzyć sie do BMW RT 1150 zapraszam do siebie. Poki co stoi u mnie taki w perfekcyjnym stanie.
Podumowując temat.
Gdyby do BMW RT zamontować silnik i skrzynie ST1300 byłby to nalepszy motocykl na ziemi.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Nie 19:55, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
No kolego kwiatek , dowaliłeś .
ST jest najlepszym turystycznym moto jaki w tej chwili jeździ po drogach.
Jesteś na forum Hondy i taka krytyka wcale mi się nie podoba.
Nie mam pojęcia jaką Hondą ty jeździłeś że twierdzisz iż BMW ma lepszą trakcję ? bo chyba nie ST.
Osobiście parę km. zrobiłem ST i nie zamienił bym na RT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
krawczykk
wymiatacz
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Nie 19:59, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Tak prawda nie mam wiedzy na temat BMW,ale widzę że kolega nie czyta ze zrozumieniem wyraźnie napisałem, że byłem świadkiem osobiście widziałem, że kolega gasił silnik w korkach przy temperaturze plus 38 stopni bo mu się grzał, a czy to wina była motocykla tego nie wiem, to jest fakt. Po drugie wszystko zależy od motocykla jakie ma spalanie bo akurat moja Honda średnio na 4500km wyszło 5,8 l/100 a w BMW wyszło około 6 l/100
Zgoda że w st 1100 od wielu lat nic się nie zmieniało, że są gaźniki itd. a BMW cały czas idzie do przodu z techniką, ale st był pierwszym prawdziwym turystykiem
Może inni koledzy mają inne doświadczenie i przemyślenia odnośnie tych dwóch marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:03, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
MRSpidi65 napisał: |
No kolego kwiatek , dowaliłeś .
ST jest najlepszym turystycznym moto jaki w tej chwili jeździ po drogach.
Jesteś na forum Hondy i taka krytyka wcale mi się nie podoba.
Nie mam pojęcia jaką Hondą ty jeździłeś że twierdzisz iż BMW ma lepszą trakcję ? bo chyba nie ST.
Osobiście parę km. zrobiłem ST i nie zamienił bym na RT. |
Jeżdże obecnie ST 1300. Chcesz kolego zataić fakt "myszkowania" Steka? Trakcja w BMW jest lepsza, DUŻO lepsza. Zmieniłem BMW RT1150 na ST 1300 i nie żałuje , ST1300 jest lepsza od RT1150 ale kolega prosi o prównanie ze starszym modelem 1100. RT jest dużo lepszy niz 1100.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Nie 20:55, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jak zwykle - bicie piany ........................z niczego.
Mariusz dosiądź się do jednego i drugiego = wybierz to na czym czujesz się lepiej ...... a odnośnie pytania w temacie trochę nie fortunne porównanie modeli - st 1100 kończy produkcję , a rt 1150 zaczyna
chłodzenie wodą i powietrzem , cztery i dwa cyl = to są zasadnicze różnice poza tym motocykle stworzone do tych samych celów = dalekiej turystyki i tam sprawdzają się najlepiej .
Z pewnością Honda st 1100 to ,,majstersztyk ,, jeśli chodzi o silnik i sposób jego wykonania ,kulturę pracy i osiągi...
BMW r1150rt jest jednym z nielicznych motocykli ,gdzie przesiadając się z st powiesz ,że tym motocyklem mógłbym jeździć , lecz gdy przesiądziesz się z powrotem stwierdzisz ,że dopiero teraz jesteś u,, siebie,,
Przyjmując ,że masz do wyboru motocykle w bardzo dobrym stanie =BMW z pewnością weźmie oleju sporo więcej niż honda , pomimo podobnej mocy i wagi Honda ma większy moment obr , lepiej się zbiera ma większą kulturę pracy i osiąga większa prędkość max przy bardzo zbliżonym zużyciu paliwa. Hamulce BMW są skuteczniejsze =zintegrowany ABS III ale i koszty naprawy - szczególnie pompy ABS-u zdecydowanie o wiele wyższe..................
I tak można pisać i pisać - a w sumie jak przejedziesz jednym i drugim tak po 700 km jednym machem i oczywiście w różnie skrajnych warunkach i zmierzysz się z servisem = Twoje kości i Twój portfel powiedzą co jest dla nich lepsze..................
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:12, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedna ważna dla Ciebie kwestia. BMW jest sporo wyższym motocyklem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:39, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
MRSpidi65 napisał: |
Nie mam pojęcia jaką Hondą ty jeździłeś że twierdzisz iż BMW ma lepszą trakcje. |
Jaką by nie jeździł to pod tym względem BMW jest lepsze. Reszta na korzyść Hondy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mariusz
junior
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
|
Wysłany: Pon 9:28, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki Panowie za odpowiedź , ale jak wygląda sprawa serwisu obu motorków chodzi mi o cenę części no i jakość konstrukcji o BMW chodzą legendy dotyczące ich usterkowości ? Co to znaczy, że BMW jest sporo wyższe jest to dla mnie ważne bo mam 2 metry?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:38, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Kolego jeżeli porównasz serwis w ASO to moim zdaniem serwis BMW jest tańszy (wiem co piszę bo to sprawdziłem na własnej skórze).
Jeżeli będziesz serwisował motocykl u jakiegoś sprawdzonego mechanika to koszt części zamiennych jest porównywalny.
Co do psucia się motocykli to moje zdanie jest jedno - jak ktoś kupuje motocykl 10 - 15 letni z przebiegiem 30 - 50 tysięcy km (zdarzają się perełki) to potem jest zaskoczony jak mu się ciągle coś psuje bo w rzeczywistości motocykl ma 100 - 150 tysięcy kilometrów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:16, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Pozostaje mi potwierdzić co kolega norbert napisał. BMW jest dużo tańsze w serwisowaniu. Przede wszystkim 2 cylindry a nie 4. Regulacja zaworów jest na tzw. konikach. Nie trzeba zdejmowac wałków rozrzadu tak jak w Hondzie zeby wymienić płytki. Reg. zaworów zajmuje max 40 minut razem z wypitym browarem. Synchro przepustnic jest również banalnie proste i nie wymaga specjalistycznych narzedzi.Przy odrobinie wiedzy mechanicznej BMW mozna srwisować samemu. I tak jak nizej norbert napisał koszt cześci jest zbliżony do Hondy. Jesli chodzi o awaryjnośc. Przejechałem RT 95tys km. Nigdy mnie nie zawiódł. Jedyna rzecza jaka robiłem poza czynnosciami serwisowymi to byla wymiana łożysk igiełkowych na wale kardana i łożysk w kole przednim.
Pytasz co to znaczy wyższy. Wyższy znaczy wyższy
A tak na poważnie. Mam 178cm wzrostu. Siedzac na RT mając oparta cała podeszwa jedna noge o asfalt, drugą stopą dotykałem ziemi palcami. (siedzisko ustawione w najniższym położeniu)
Natomiast na Hondzie siedze swobodnie dotykaja obiema stopami ziemi i jeszcze mam lekko ugięte kolana. (siedzisko w najniższym położeniu)
Dodatkowo kierownica w RT jest wyżej od ziemi w stosunku do Hondy o jakieś 10 cm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 21:29, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Taa, a swistak siedzi i zawija. Oczywiście, materiały ekspoloatacyjne, są porownywalne. Klocki, filtry. tego nie robi sie tylko i wyłącznie do jednego typu. Istnieje mnóstwo zamienników. Nawet co niektore podzespoły. jednak ceny za moduły, podzespoły, części, to niestety, ale spora różnica. Nie można też porównywać R1150 z st1300. To przepaść mniej wiecej taka, jak pomiedzy WSK-a a starym, pocziwym GL1500
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:38, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Czasem romowy na forum przypominają macanie sie dwóch głupich przez ściane. Jerzyk, gdzie Ty widzisz przyrównywanie RT do ST1300??? Kolega pyta o model 1100...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mariusz
junior
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
|
Wysłany: Pon 21:56, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie jak obydwa motki zachowują się na nawierzchni bardzo złej , dziurawy asfalt, koleiny , tarka no ewentualnie szutry oczywiście twarde szutry bez piachu?
Jak ze środkiem ciężkości ? Wbrew pozorom to bardzo ważna kwestia w motocyklu tym bardziej jeśli waży ok 300 kg lub więcej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mariusz dnia Pon 22:00, 07 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 22:13, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
Taa, a swistak siedzi i zawija. Oczywiście, materiały ekspoloatacyjne, są porownywalne. Klocki, filtry. tego nie robi sie tylko i wyłącznie do jednego typu. Istnieje mnóstwo zamienników. Nawet co niektore podzespoły. jednak ceny za moduły, podzespoły, części, to niestety, ale spora różnica. Nie można też porównywać R1150 z st1300. To przepaść mniej wiecej taka, jak pomiedzy WSK-a a starym, pocziwym GL1500 |
Odpowiadałem na post kolegi, ktory to, porównuje całkiem inny model BMW. 1200 Czytaj ze zrozumieniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:30, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Czytam ze zrozumieniem.
Przejżyj swoj post i pokaż mi gdzie w Twoim poscie jest info,że odpowiadasz na post kolegi odnosnie BMW 1200??? Twoj post pojawił sie pod moim postem wiec odebrałem to, ze mowisz do mnie......
Wysiadam..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mark33
stary wymiatacz
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podborze; Ostrów Maz
|
Wysłany: Wto 8:14, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie nie ma co sie kłucić fakt jest taki że czy to HONDA czy BMW właściciele są zawsze mile widziani na Forum i zlotach a co do wyższości modeli każdy niech sam zweryfikuje co dla niego dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Wto 10:08, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Marek mamy prawie zimę , więc coś się musi dziać na forum
Nie ma nudy
A jak koledzy spotkają się na zlocie to przy kawie dojdą zapewne do porozumienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Karol CB 500
NOWY
Dołączył: 05 Gru 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Goniądz - Mońki
|
Wysłany: Wto 10:49, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
samad napisał: |
Z pewnością Honda st 1100 to ,,majstersztyk ,, jeśli chodzi o silnik i sposób jego wykonania ,kulturę pracy i osiągi...
BMW r1150rt jest jednym z nielicznych motocykli ,gdzie przesiadając się z st powiesz ,że tym motocyklem mógłbym jeździć , lecz gdy przesiądziesz się z powrotem stwierdzisz ,że dopiero teraz jesteś u,, siebie,,
|
No i o to mi chodziło. poszło LUBIĘ TO za tego posta.
Jednak będę szukał ST 1100
jak to mówią: Honda to Honda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Spili
moderator zasłużony
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1754
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Wto 13:52, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Sezon ogórkowy to i coś się dziać musi
Ja na przykład zawsze wolałem Amigę od Atari
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
TomaszC
zasłuzony
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1153
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włynkówko k.Ustki
|
Wysłany: Wto 14:28, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
MRSpidi65 napisał: |
Marek mamy prawie zimę , więc coś się musi dziać na forum
Nie ma nudy
A jak koledzy spotkają się na zlocie to przy kawie dojdą zapewne do porozumienia |
Tak tak. Przy kawie.
Jakoś nie kojarzę na zlocie, żeby ktokolwiek pił kawę.
W dużej większości są to napoje bardziej przpominające herbatę ( przynajmniej kolorem )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
LWfilip
wyjadacz
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świecie nad Wisłą
|
Wysłany: Wto 19:36, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
No i słusznie bo kawa szkodliwa jest Co do tego porównania to wedle moich wyroków musiał bym, żeby porównać, polatać tyle samo na Hondzie co na BMW. A to niemożliwe jest. Choć by dlatego, że nie mam okazji, że by się pokulać na Beemce choć kilku kilometrów. Zdarza mi się siedzieć czy przejechać innym motocyklem, ale w czasie jazdy wychodzą nawyki z ST1100 i obiektywizm oceny diabli biorą. I zawsze jest szansa na to, że po Naszym zachwalaniu lub negacji, Kolega posadzi tyłek na moto i dojdzie do wniosku, że gadaliśmy głupoty. Całe szczęście, że to tylko i wyłącznie jego decyzja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mariusz
junior
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
|
Wysłany: Wto 21:58, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś mógłby odpowiedzieć mi na pytanie , które zadałem kilka wątków wyżej , a które uciekło zapewne w ferworze dyskusji.
Jak obydwa motki zachowują się na nawierzchni bardzo złej , dziurawy asfalt, koleiny , tarka no ewentualnie szutry oczywiście twarde szutry bez piachu?
Jak ze środkiem ciężkości ? Wbrew pozorom to bardzo ważna kwestia w motocyklu tym bardziej jeśli waży ok 300 kg lub więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
LWfilip
wyjadacz
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świecie nad Wisłą
|
Wysłany: Śro 5:59, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
A proszę bardzo ST1100 to klamot zbudowany do jazdy po twardym i najlepiej asfaltowym podłożu. Zdarzyło mi się jeździć po wałach na południowym brzegu Mierzei Wiślanej. Póki jechałem po płytach to wszystko grało, ale jazda po miękkim piasku powodowała wzrost ciśnienia krwi i obawę, że już tam zostanę. PanEuroean to jednak nie cross czy enduro. Choć muszę przyznać, że wiele a może nawet wszystko zależy od umiejętności jazdy w terenie. Kostka czy klasyczny bruk to tylko możliwość poślizgu na mokrym. Bo suchy nie stwarza problemów poza trzęsiawką No cóż, waga tego moto to nie są żarty. Mimo to moto wdzięczne, wybacza sporo, ale nie toleruje nadmiernej głupoty kierownika. A BMW to nie wiem bo nie mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 8:18, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz jeździć po takiej nawierzchni to musisz szukać motocykla do tego stworzonego.
GS 1200
VARADERO 1000
Miałem PE 1300 i GT 1200 żadnym z nich nie jeździło się dobrze po złych nawierzchniach. Są to motocykle do typowej turystyki po równych drogach.
Co do środka ciężkości to jest dosyć nisko ale jak motocykl osiągnie pewien punkt przechyłu to lepiej go puścić bo masa i grawitacja robi swoje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
grabi
zasłuzony
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 1095
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ziemia Obiecana
|
Wysłany: Śro 13:15, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Nie demonizowałbym z tym iż nie da się jeździć po szutrach, oczywiście to nie enduro, ale daje radę (ST1300). Z resztą jak to się mówi: "silnik ino gwizda tylko kierowca p...."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
LWfilip
wyjadacz
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świecie nad Wisłą
|
Wysłany: Śro 17:38, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
No o tym pisałem, że wiele zależy od kierownika. Ja nie jestem fanem gównianej nawierzchni i jeśli to możliwe to się na nią nie pcham. Choć darzyły mi się piachy i ST1100 dało radę. Co do środka ciężkości to w przypadku ST1100 jest raczej wysoko z racji dość sporego i wysokiego silnika. Z całą resztą się zgadzam Jest taka mądrość ludowa, mówiaca, że jak kierowca jest dobry to i na drzwiach od stodoły poleci. Ja nie umiem tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mariusz
junior
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
|
Wysłany: Śro 19:10, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie nacisk położyłem na twardy szuter nie PIACH , no i zły asfalt , koleiny itp. Po idealnym asfalcie , najlepiej jeszcze bez zakrętów to nawet na H-D pojedzie się luksusowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|