|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ArtiFTD
bywalec
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 12:03, 12 Lut 2013 Temat postu: Skąd różnice (w cenie)? |
|
|
Witam.
Przeglądam przeglądam, patrzę i w końcu do mnie dotarło. Motocykle z podobnego okresu, powiedzmy z podobnym przebiegiem (nie mówię o stanie licznika) można podzielić na dwie grupy:
- 1100 w cenie ~ 9.000
- 1300 w cenie ~18.000
(otomoto)
Moje pytanie jest, następujące: czy warto dopłacać dwa razy tyle, za moto z podobnym przebiegiem? Z czego mogą być takie różnice? Nowość? Lans? Gaźniki...
W moim grubasie rozpylacze są tak wyje*, żę obok siebie zmieściłyby się dwie iglice... Więc gaźniki się zużywają. Ale i pewnie układ wtryskowy co jakś czas wymaga jakichś remontów...
Skąd taka różnica...???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Wto 14:23, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Krótko --- st to ten sam typ moto -czyli widlasty 4 cyl turystyk-----poza tym - inna rama inny silnik inny wygląd i inna cena ---różnic jest sporo ale i podobieństw też jest sporo , a co do ceny st 1300 trafisz i za 12 000 zł -a ile jeszcze dołożysz ,a st1100 można też kupić za 18 000 zł jeśli ma coś wyjątkowego .......................... podsumowując --w zasadzie są te te same motocykle tylko całkiem inne począwszy od nazwy poprzez wykonanie i osiągi a skończywszy na cenieza moto..............
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez samad dnia Wto 14:26, 12 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
qcyk
maniak postów
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szydłowiec
|
Wysłany: Wto 15:19, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Na ST z poczatków lat produjkcji od 2002 trzeba ok 20 patyków przeznaczyć .
Musisz poczytać bo ST 1300 był z ABS-em i bez , z elektrycznie opuszczana szybą i bez elektryki , niektóre też nie miały podgrzewanych manetek. Warto jak motocykl posiada te wszystkie gadżety. Popatrz też na kufer centralny czy ma każda, nie mówiąc o bocznych . Powodzenia w poszukiwaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kruchy
uzależniony
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lewin Brzeski
|
Wysłany: Wto 16:06, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Witaj. Trzeba też zwrócić uwagę na angole, bo do wymiany jest przednią lampę bądź jej wkład. A i wszech obecna korozja.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
aba
wyjadacz
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 589
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PIŁA WLKP.
|
Wysłany: Wto 16:23, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Najlepiej kupić od kogoś z forum, wówczas wiesz za co płacisz, nie kupisz połamanego i odpicowanego złomu, który zamiast przyjemności z jazdy będzie przysparzał Ci samych problemów. Opinii kruchego w kwestii korozji w moto z wysp osobiście nie podzielam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez aba dnia Pią 11:31, 01 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:54, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisali koledzy wyżej, cena zależy od stanu, wyposażenia itp.
Lepiej dożucić parę groszy i kupić ST już doposażoną.
Co do forumowej polecam ale żadko bywają na sprzedaż.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 18:59, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Kolega się jeszcze nie określił, którą PE chce kupić.
Wszyscy sugerują Mu 1300, a może chce kupić 1100, żeby mu jajek nie ugotowało latem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Wto 19:11, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Najlepiej spróbuj jazdy na ST 1100 i 1300. Znam takich ,którzy z 1300 przesiedli się na 1100 (to nie pomyłka) !!!
Jest forumowa St 1100 "White Lady" -zobacz w dziale "Sprzedam"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Wto 19:16, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
"Świat motocykli" z lutego 2013r ! Opisany ST1100/1300 używany !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
ArtiFTD
bywalec
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 19:49, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki za podpowiedzi, rady zebrane w jednym miejscu na pewno kiedyś komuś się przydadzą. White Lady mnie zastanawia, jedynie pogoda by nią wrócić nie za bardzo. Wszystkie oferty jakieś takie dalekie od Trójmiasta... (w zasadzie wszystko na południu).
W pytaniu chodziło mi o statystyczny motocykl ze statystycznym przebiegiem. Jakoś ceny się tak kształtują, jakby jakaś przepaść dzieliła obie konstrukcje, stąd pytanie. Moje niezrozumienie wynika z braku wiedzy, może np. synchronizacja gaźników jest tak upierdliwa, że ludziska wolą dopłacić i mieć spokój, bądź po 100.ooo gaźniki są tak wyklepane, że trzeba wyłożyć osiem koła na nowe, stąd niższa cena ST...
Wiem, że klepię głupoty, bo gdyby tak było, chuczałoby w kręgach, ale próbuję pojąć tę różnicę w cenie dwóch podobnych moto z podobnych roczników i podobnych stanach... Wszak porównanie jest na kilku sztukach, nie na jednej parze...
(Gorąco na jajka też już wyczytałem :- )
Arti
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
grzesieklu
zasłuzony
Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 730
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lublin
|
Wysłany: Wto 19:54, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Też podzielam zdanie kolegów spróbuj na ST1100 i na ST1300 sam dokonasz wyboru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 20:11, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ArtiFTD napisał: |
Dzięki za podpowiedzi, rady zebrane w jednym miejscu na pewno kiedyś komuś się przydadzą. White Lady mnie zastanawia, jedynie pogoda by nią wrócić nie za bardzo. Wszystkie oferty jakieś takie dalekie od Trójmiasta... (w zasadzie wszystko na południu).
W pytaniu chodziło mi o statystyczny motocykl ze statystycznym przebiegiem. Jakoś ceny się tak kształtują, jakby jakaś przepaść dzieliła obie konstrukcje, stąd pytanie. Moje niezrozumienie wynika z braku wiedzy, może np. synchronizacja gaźników jest tak upierdliwa, że ludziska wolą dopłacić i mieć spokój, bądź po 100.ooo gaźniki są tak wyklepane, że trzeba wyłożyć osiem koła na nowe, stąd niższa cena ST...
Wiem, że klepię głupoty, bo gdyby tak było, chuczałoby w kręgach, ale próbuję pojąć tę różnicę w cenie dwóch podobnych moto z podobnych roczników i podobnych stanach... Wszak porównanie jest na kilku sztukach, nie na jednej parze...
(Gorąco na jajka też już wyczytałem :- )
Arti |
Odpowiem Ci krótko. Przebieg nie ma w tym wypadku żadnego znaczenia. Liczy się stan, w jakim dane moto jest. Przebiegi w motocyklach, podobnie jak w samochodach, można, (niestety) korygować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Wto 21:33, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
norbert napisał: |
Lepiej dożucić parę groszy i kupić ST już doposażoną.
. |
nie do końca rozumiem
doposażona w neony jak z wioskowego golfa?
st-eki w standardzie mają wszytko co potrzeba - dwa koła, duży piec, owiewę i dwa kible, które wystarczają w zupełności
przez chwilę miałem wystawioną swoją na sprzedaż (na szczęscie na razie jednak nie muszę jej sprzedawać) i dziwiło mie jedno z pierwszych pytań - o centralny kibel
osobiście jestem na maxa uprzedzony do tego wynalazku - jak wtedy namiot z karimata spakować?
abs/tcs to już indywidualny wybór, osobiście na pewno nie chciałbym mieć moto z dualem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konrad1f dnia Wto 21:34, 12 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
ArtiFTD
bywalec
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 22:19, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dlatego na przebieg nie patrzę, ale zakładam patrząc na rocznik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:21, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
konrad1f napisał: |
norbert napisał: |
Lepiej dożucić parę groszy i kupić ST już doposażoną.
. |
nie do końca rozumiem
doposażona w neony jak z wioskowego golfa?
st-eki w standardzie mają wszytko co potrzeba - dwa koła, duży piec, owiewę i dwa kible, które wystarczają w zupełności
przez chwilę miałem wystawioną swoją na sprzedaż (na szczęscie na razie jednak nie muszę jej sprzedawać) i dziwiło mie jedno z pierwszych pytań - o centralny kibel
osobiście jestem na maxa uprzedzony do tego wynalazku - jak wtedy namiot z karimata spakować?
abs/tcs to już indywidualny wybór, osobiście na pewno nie chciałbym mieć moto z dualem |
Może źle sformułowałem odpowiedź - bardziej by pasowało słowo kompletną lub oryginalną albo wyposażoną w kufer centralny, grzane manetki, ewentualnie deflektory.
To miałem na myśli ale jak chcemy szukać dziury w całym to napewno się znjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|