FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
ST1100 z wózkiem bocznym
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » OGÓLNE » ST1100 z wózkiem bocznym
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ErneST
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Złotoryja

 Post Wysłany: Wto 12:01, 03 Maj 2011    Temat postu: ST1100 z wózkiem bocznym

Taka ciekawostka Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
voniu
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp

 Post Wysłany: Wto 13:32, 03 Maj 2011    Temat postu:

Nie powiem, że bym takiego rodzinnego moto nie łyknął!
Widzę, że jednak dołożyć kosz, to nie wszystko - jest zmienione całe przednie zawieszenie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
adam
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: podlaskie

 Post Wysłany: Śro 20:59, 04 Maj 2011    Temat postu:

Fajny motór ! Choć cena trochę z nóg powala Shocked . A o co chodzi z tym przednim wichajstrem ? Niby , że moto się kładzie z koszem w zakrętach ? No fajny , fajny !

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Śro 21:29, 04 Maj 2011    Temat postu:

Mi też się podoba, ale cena zaporowa na ten rocznik Embarassed
Ciekawe ile kosztował nowy Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Śro 21:30, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ErneST
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Złotoryja

 Post Wysłany: Śro 21:33, 04 Maj 2011    Temat postu:

No właśnie przednie zawieszenie przerobione na wahaczowe chyba po to, żeby koło skręcało w płaszczyźnie poziomej. Widać że opony z przodu i z tyłu są samochodowe. No i to ogrzewanie w koszu.... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Czw 7:12, 05 Maj 2011    Temat postu:

fajna sprawa - może moja żonka po takiej przeróbce załapała by bakcyla :lol:

a może by coś takiego zrobić z panci http://www.youtube.com/watch?v=QoJo000m1aQ&feature=related .........;)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Czw 21:40, 05 Maj 2011    Temat postu:

To może już lepiej coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Czw 22:26, 05 Maj 2011    Temat postu:

nie wiem czy w tym roku dam radę (za wiele projektów motocyklowych do zrealizowania) ale w planach jest europa z wózkiem w wersji military/szczur

a jeśli chodzi o trajkę na europie to na ostatnim zlocie w międzychodzie latało coś takiego:


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Pancia
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Leszno

 Post Wysłany: Czw 23:11, 05 Maj 2011    Temat postu:

...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pancia dnia Pią 21:54, 09 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirekm71
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Pią 0:29, 06 Maj 2011    Temat postu:

Powiem tylko, ze wszystkie sprzety sa piekne ale w momencie dolozenia tego trzeciego kola czy dodatkowej budy sprzet nawet jesli zyskuje jako pojazd rodzinny traci swoje zalety motocykla. Drastycznie spada predkosc podrozy, nie istnieje pojecie kladzenia na zakretach. Jesli sprzet sie nie pochyla czlowiek pochyla sie mniej przez co musi odczuwac wieksze obciazenia. Pojazd poszerzony nie pozwoli na swobodne wyprzedzanie zwlaszcza na gorskich, waskich i kretych drogach a przewaznie te wybieramy jako turysci. Przedni zawias z tego co slyszalem wymienia sie na wahacz pchany ze wzgledu na mniejsza sile potrzebna do wykonania skretu takim zestawem, jednakze mysle, iz problem bezwladnosci wozu jesli kolo nie jest napedzane podczas rozpedzania i hamowania pozostaje. Trajke natomiast widzialem bardzo ladna ostatnio w okolicach Zagorza. Jechalem chwile za nia bo nie bylo gdzie wyprzedzic to predkosc nie przekroczyla 60 km/h kazdy pieszy, rowerzysta czy nadjezdzajacy z przeciwka samochod na waskiej gorskiej drodze zmuszal ja prawie do zatrzymania a i stan naszych nawiezchni nie wplywa dobrze na komfort podrozy zwlaszcza przy niskich zawieszeniach. Alez te walce skakaly.

Jak dla mnie wyglad super ale ewentualnie jako drugi pojazd bo normalny motocykl to podstawa Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Sob 11:10, 07 Maj 2011    Temat postu:

Mała kolekcja trajek i wózków ST1100 i 1300:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Sob 11:11, 07 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Sob 14:01, 07 Maj 2011    Temat postu:

dobry ten pierwszy link i przeróbka pod samochodową oponę - na pewno się przyda:)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ErneST
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Złotoryja

 Post Wysłany: Wto 10:55, 10 Wrz 2013    Temat postu:

Będąc w czerwcu na Rajdzie Bobrowym z Głogowa przyjechał chłopak z dziećmi na takim sprzęcie
Kosztowało go to ok. 8tyś Euro.




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ErneST dnia Wto 10:59, 10 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Wto 18:45, 10 Wrz 2013    Temat postu:

ładna ale 8kE to gruba przesada
masz może namiar na gościa?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konrad1f dnia Wto 18:46, 10 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kruchy
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lewin Brzeski

 Post Wysłany: Wto 5:54, 17 Wrz 2013    Temat postu:

Konrad1f - szczerze ta cena jest prawdziwa. Ja szukałem do ST 1300 to bez 30K PLN nie ma co startować.

Znalazłem co szukałem:)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kruchy dnia Czw 4:02, 19 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ErneST
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Złotoryja

 Post Wysłany: Pią 16:40, 20 Wrz 2013    Temat postu:

Dokładnie tyle (8kE) kosztowała z tego co pamiętam ta co była wystawiona w linku z pierwszego posta. To jakaś firma w Niemczech przerabia i właśnie po tyle sprzedaje. Ten co jest na zdjęciach został właśnie przywieziony z Niemiec za taką cenę (był świeżo po rejestracji)/

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Wto 18:08, 01 Paź 2013    Temat postu:

ja powoli ruszam z projektem - drugie koło od Gl 1500 zamówione Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konrad1f dnia Wto 18:21, 01 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kruchy
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lewin Brzeski

 Post Wysłany: Śro 14:55, 02 Paź 2013    Temat postu:

Konrad1f - czy przednie zawieszenie również będziesz przerabiał?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Śro 18:45, 02 Paź 2013    Temat postu:

wersja niskobudżetowa - nie będę zmieniał zawieszenia - przynajmniej nie w pierwszej wersji
planuję jedynie jakiś amortyzator skrętu
przetestuję i zobaczę jak to się będzie prowadziło - jeśli będzie kiszka będę myślał nad innymi rozwiązaniami


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 20:38, 02 Paź 2013    Temat postu:

Amor skrętu, jak najbardziej. Jednak bez zmian zawieszenia, zwłaszcza przodu, to będzie kicha.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Śro 22:24, 02 Paź 2013    Temat postu:

bo? potrafisz rzetelnie wyjaśnić dlaczego będzie kicha?
sporo sprzetów z wózkiem jeździ na fabrycznym zawieszeniu teleskopowym
począwszy do rusków, przez beemki i sporo japończyków i dają radę


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Śro 23:15, 02 Paź 2013    Temat postu:

konrad1f napisał:
bo? potrafisz rzetelnie wyjaśnić dlaczego będzie kicha?
sporo sprzetów z wózkiem jeździ na fabrycznym zawieszeniu teleskopowym
począwszy do rusków, przez beemki i sporo japończyków i dają radę

No właśnie. Samego mnie to interesuje, dlaczego do motocykli z wózkiem jest stosowany krótki wahacz. Pamiętam to z SHL, Trophików i innych wynalazków domoludów Smile Nie było to rozwiązanie szczęśliwe w solówkach Sad


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Czw 7:01, 03 Paź 2013    Temat postu:

Na motocykl z wózkiem bocznym, działają duże siły skrętne. Dlatego krótki wahacz. Mniej do połamania. To raz. Dwa, w zawieszeniu przednim, amortyzator jest tylko w jednej ladze. W drugiej, olej ma zadanie tylko tłumić dobicie. Pozostawiąjąc to bez zmian i wzmocnień tak przedniego (co dobrze widać na zamieszczonych pow. zdjęciach) jak i tylnego. Czyli albo wymiana wahacza na krótszy ( znów rola wahacza, krótszy wahacz, krótsza dźwignia, potrzebna większa siła nacisku. Czysta fizyka) Lub założenie wzmocnionego amortyzatora tylnego. Inaczej zostanie przy pełnym ładunku osobowo-towarowym przekroczona załkowita dop. masa. Efekt będzie taki, że moto będzie leżało na zawieszeniu a co za tym idzie, brak całkowitej amortyzacji i połamanie widelców. To tak na szybko.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Czw 12:12, 03 Paź 2013    Temat postu:

nie zgodzę się w całej rozciągłości. Przede wszystkim nie " krótki wahacz" tylko po prostu wahacz pchany. Krótki wahacz pchany był w niektórych komarach, gazeli, niektórych K750 i M72. Wg mnie do zaprzęgu często wymienia się zawieszenie przednie na wahaczowe nie ze względu na jego wytrzymałość czy twardość ale ze względu na geometrię czyli inne parametry -wyprzedzenie itd. a także ze względu na chęć zastosowania samochodowej opony przedniego koła (przy oryginalnym zawieszeniu ciężko by było tam wcisnąć oponkę o szerokości choćby 155). Jerzyk - piszesz, że jedna strona oryginalnego zawieszenia nie jest amortyzatorem jednocześnie zaprzeczając sobie, że tłumi dobicie. Tłumienie to właśnie amortyzacja. A sprawę przenoszenia sił bocznych na zawieszenie załatwi np. dodatkowa półka łącząca golenie do której będzie można zamocować amor skrętu.

ogólnie mam w planie nieco obniży cały zaprzęg czyli:
3xkoła 16", opuszczenie zawieszenia przedniego w półkach, zmiana punktu mocowania amortyzatora tylnego
te zmiany zmniejszą także siły boczne działające na łożyska główki ramy i łożyskowanie wahacza tylnego ale jednak w jeszcze większym stopniu mogą się niekorzystnie odbić na geometrii podwozia (w odróżnieniu od zastosowania wahacza pchanego skróci mi się rozstaw osi, zmniejszy się wyprzedzenie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konrad1f dnia Czw 18:42, 03 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Czw 18:53, 03 Paź 2013    Temat postu:

konrad1f napisał:
nie zgodzę się w całej rozciągłości. Przede wszystkim nie " krótki wahacz" tylko po prostu wahacz pchany. Krótki wahacz pchany był w niektórych komarach, gazeli, niektórych K750 i M72. Wg mnie do zaprzęgu często wymienia się zawieszenie przednie na wahaczowe nie ze względu na jego wytrzymałość czy twardość ale ze względu na geometrię czyli inne parametry -wyprzedzenie itd. Jerzyk - piszesz, że jedna strona oryginalnego zawieszenia nie jest amortyzatorem jednocześnie zaprzeczając sobie, że tłumi dobicie. Tłumienie to właśnie amortyzacja. A sprawę przenoszenia sił bocznych na zawieszenie załatwi np. dodatkowa półka łącząca golenie do której będzie można zamocować amor skrętu.

ogólnie mam w planie nieco obniży cały zaprzęg czyli:
3xkoła 16", opuszczenie zawieszenia przedniego w półkach, zmiana punktu mocowania amortyzatora tylnego
te zmiany zmniejszą także siły boczne działające na łożyska główki ramy i łożyskowanie wahacza tylnego ale jednak w jeszcze większym stopniu mogą się niekorzystnie odbić na geometrii podwozia (w odróżnieniu od zastosowania wahacza pchanego skróci mi się rozstaw osi, zmniejszy się wyprzedzenie)


Jeżeli krótki wahacz, nie jest krótkim, to po co aż dwukrotnie używasz stwierdzenia wahacz krótki?
Jeżeli mówisz o geometri, to tutaj częściowo z Tobą się zgodzę. Jednak geometria to nie tylko wyprzedzenie.
Nigdzie sobie nie zaprzeczam. Amotryzacja to tłumienie dobicia i odbicia. Jedna laga, ta w której jest antynurek, służy tylko tłumieniu dobicia. Taką zresztą rolę spelnia antynurek. Druga, ma wbudowany jak najbardziej prawdziwy amortyzator. On tłumi dobicie i odbicie. W pierwszej wersji przed drugą edycją, napisałeś odbicia. Jednak widzę, że kolejnym razem, przeczytałeś ze zrozumieniem.
Działania sił bocznych, nie załatwi sama półka. Dopiero w połączeniu z krótkim, pchanym wahaczem ma to sens.
Co do Twoich obaw, związanych z planem wykonania jaki przedstawiłeś, zgadzam się w 100%


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Czw 18:56, 03 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Czw 19:21, 03 Paź 2013    Temat postu:

wahacze przednie w motocyklach można podzielić na kilka rodzajów
jednym z nich jest krótki wahacz pchany (o nim w ogóle nie rozmawiamy dlatego się przyczepiłem i wyjaśniłem jaki to jest) - występuje w sprzętach jak wyżej napisałem
innym jest wahacz pchany ("długi" - o nim rozmawiamy) - występuje w motocyklach typu shl m11, mz trophy i m.in. w większości sidecarów budowanych profesjonalnie na zachodzie
są też i inne zawieszenia wahaczowe - np. wielowahaczowe ale to sobie podarujemy bo to rozwiązanie na razie tym bardziej nie wchodzi grę

amortyzacja to po prostu tłumienie (czy odbicia, czy dobicia, czy obu)
w pierwszej wersji masz rację się pomyliłem - literówka po prostu ( od/do - pisałem z telefonu)
różne zadania w amortyzowaniu przedniego koła dla różnych "lag" (prawa odbicie/dobicie, lewa dobicie) nie mają większego znaczenia, zwłaszcza w przypadku połączenia goleni dodatkową solidną półką zamiast standardowej blachy więc o tą kwestię zupełnie się nie martwię, a tymbardziej o to, że w standardowym zawieszeniu jest antydive

o i własnie przyszedł mi do głowy następny pomysł/argument dlaczego często stosuje się przy sidecar-ach DŁUGI wahacz pchany - myślę, że ma mniejszą tendencję do nurkowania niż standardowe (bez antynura) zawieszenia teleskopowe Wink

rozmyślając dalej mam następne "na nie" jeśli chodzi o zastosowanie wahacza (oprócz podstawowego "nie" czyli kosztów) mianowicie zwiększenie masy oraz masy nieresorowanej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konrad1f dnia Czw 19:39, 03 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Czw 20:48, 03 Paź 2013    Temat postu:

Jeżeli zwiększysz masę nieresorowaną, to sam amor skrętu, może nie wystraczyć. Ale moim zdaniem, idziesz w dobrym kierunku. Jednak ten kierunek, to powrót do pierwotności. Może trzeba by jeszcze, zastosować dociążenie głowki ramy? Tak jak to było w starych motocyklach. Takie pokrętło, wajcha jak np. wBSM-mie. Fajnie wygląda. Jutro jak znajdę chwilkę(taką dłuższą), to wyślę ci link z dobrym rysunkiem, kolegi ze stanów. Co prawda, robił on goldasa z wózkiem. Pierwotny wzór, różni się od finalnego. Będziesz zdziwiony ile przeróbek musiał zrobić, żeby dało się tym jeździć. O czasie pracy, spawaniu i przerabianiu stelarza już nie wspomnę

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Czw 20:55, 03 Paź 2013    Temat postu:

ale ja nie będę zwiększał masy nieresorowanej - nie zakładam wahacza pchanego Wink (no może zwiększy się marginalnie przez dodatkową półkę usztywniającą)

co to dociążenie główki ramy? masz na myśli cierny amortyzator skrętu?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konrad1f dnia Czw 20:55, 03 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
lev
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warmia

 Post Wysłany: Pią 22:57, 04 Paź 2013    Temat postu:

http://youtu.be/W-d40SS583k

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Sob 3:12, 05 Paź 2013    Temat postu:

i jednak na oryginalnym zawieszeniu też sprzęty powstają Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » OGÓLNE » ST1100 z wózkiem bocznym
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group