FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Test ST1300 w marcowym "Motocyklu"
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » OGÓLNE » Test ST1300 w marcowym "Motocyklu"
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spili
moderator zasłużony
moderator zasłużony


Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1754
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Sob 13:05, 12 Lut 2011    Temat postu: Test ST1300 w marcowym "Motocyklu"

Hej,

Właśnie sie dowiedziałem że w czasie jazdy mogę podnosić i opuszczać szybę o 2cm Very Happy

W artykule jest link do naszego forum Smile

I opinia użytkownika - Krzyśka....
To ktoś od nas z forum?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 21:02, 12 Lut 2011    Temat postu:

Też właśnie przeczytałem. Większych bzdur dawno nie czytałem. Skąd oni biorą tę wiedzę? Kto udziela takich informacji? Owszem, na temat testów różnych moto, są mniej lub bardziej przekłamania, ale tu, to jeden stek bzdur.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Richardo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Olsztyn

 Post Wysłany: Śro 14:57, 16 Lut 2011    Temat postu:

O 2 cm ? Czemu akurat o dwa? Jestem słusznego wzrostu i zazwyczaj jest tak że w trakcie jazdy szybę mam podniesioną maksymalnie . Lecz czasami zdarza mi się jechać w deszczu,wprawdzie używam niewidzialnej wycieraczki lecz nie na wiele to się zdaje i wtedy muszę opuścić szybę by mieć dobry kontakt wzrokowy na to co dzieje się przed rozpędzonym motocyklem . Jazda pod słońce przy jego zachodzie gdy jest nisko ,a szyba nie jest idealnie czysta promienie słoneczne się załamują co też utrudnia jazdę .Co wtedy ? Opuszczona szyba . Oczywiście o tyle by mieć komfort i bezpieczeństwo jazdy w każdej sekundzie. Pozdrawiam kolegów.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Śro 15:52, 16 Lut 2011    Temat postu:

Widocznie nikt nie konsultował tekstu z kimś kto ma Pancię i spore doświadczenie na tym motocyklu. Pismo niemieckie więc nić dziwnego, że o konkurencji piszą niedbale Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Michał
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Otwock

 Post Wysłany: Pią 15:10, 25 Mar 2011    Temat postu:

Mógły ktoś jakiegoś skana z artykułem wkleić? Nie zdążyłem kupić gazetki Sad a ciekawy jestem tych wypocin.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DUDI
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Siedlec k/Częstochowy

 Post Wysłany: Pią 20:49, 25 Mar 2011    Temat postu:

Mam skan tylko jak to zrobić ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Pią 21:29, 25 Mar 2011    Temat postu:

baraka prześlij mi ten skan o ile jest jakiejś sensownej jakości na Question to zrobię jakiegoś PDF-a lub coś wymyśle żeby reszta poczytała. Ewentualnie możesz sam zamieścić gdzieś na necie i podać tu linka.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Sob 14:35, 26 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DUDI
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Siedlec k/Częstochowy

 Post Wysłany: Sob 6:01, 26 Mar 2011    Temat postu:

Garret poszło e-mailem do Ciebie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DUDI dnia Sob 6:01, 26 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Sob 14:03, 26 Mar 2011    Temat postu:

Tak doszedł, dzięki.


PDF: [link widoczny dla zalogowanych]
lub
PDF: [link widoczny dla zalogowanych]
należy odczekać kilkadziesiąt sekund i pobierać

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Nie 10:18, 27 Mar 2011, w całości zmieniany 6 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Sob 15:09, 26 Mar 2011    Temat postu:

Garret napisał:


PDF: [link widoczny dla zalogowanych]


Chciałem poczytać ale u mnie nie chodzi Sad


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 17:32, 26 Mar 2011    Temat postu:

Na tym chodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Sob 21:22, 26 Mar 2011    Temat postu:

Teraz poczytałem.
I powiem szczerze, że mimo wpadek (2 cm regulacji szyby ST1300; automatyszna rególacja zaworów ST 1100) - ogólnie, artykół jest pozytywny dla HONDY ST .
To moje zdanie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Michał
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Otwock

 Post Wysłany: Nie 8:07, 27 Mar 2011    Temat postu:

Dzięki za artykuł. Faktycznie, oprócz tych 2 cm reszta całkiem pozytywnie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 8:59, 27 Mar 2011    Temat postu:

Koledzy, w testach nie chodzi o to czy piszą pozytywnie czy nie. Podniesienie swojego ego, nie ma tu nic do rzeczy. Chodzi o obiektywną ocenę, danej maszyny. Tutaj, oprócz kilku frazesów i paru wpadek dot. czysto technicznych spraw nie znalazłem niczego. Dalej np. nie wiem jak wygląda wnętrze silnika, powiedzmy, po przebiegu 100k. Nie wiem jakie są słabe strony mechaniki, nie wiem dlaczego częstą przypadłością st, jest shima. Dlaczego opony opasane, są lepsze od radialnych?Nie dowiedziałem się niczego więcej, co wiem np. z lektury ogłoszeń na allegro. Oczywiście, nie oczekuję odpowiedzi w krótkim teście, na wszystkie zadane pytania, ale niektóre są naprawdę ważne i bardzo ,że się brzydko wyrażę, "pospolite". pozdr

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Nie 19:00, 27 Mar 2011    Temat postu:

Jerzyk - tu masz ogólny artykuł na temat budowy i właściwości opon motocyklowych
[link widoczny dla zalogowanych]

co do artykułu o st1300 - dowiedziałem się z niego np.,że w st1100 mam automatyczną regulację luzów zaworowych Laughing
rozśmieszyło mnie też zdanie, że st1300 jest trwałym motocyklem więc nie ma powodu obawiać się przebiegów rzędu 40-60tyś km Laughing - przecież gdyby coś się stało w piecu przy przebiegu niższym niż 200tyś (przy prawidłowej obsłudze) to znaczy, że to syf a nie motocykl
40tyś (jeśli ktoś jeździ) to robi się przez około 2/3lata!
na co dzień mam także do czynienia z małymi motocyklami i np. jednocylindrowa 250tka yamahy przy przebiegu 70tyś pracuje bezawaryjnie (faktycznego stopnia zużycia ruchomych elementów silnika nie sprawdzałem - silnik jeszcze nie był rozbierany)



Cytat:
Dalej np. nie wiem jak wygląda wnętrze silnika, powiedzmy, po przebiegu 100k.

jednak pod koniec artykułu jest zdanie, że silnik po 100tyś rozebrano i elementy trzymały fabryczne tolerancje, więc tym bardziej nie wiem po co w tabelce pisano o bezawaryjności przy 40-60tyś km


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » OGÓLNE » Test ST1300 w marcowym "Motocyklu"
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group