Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spili
moderator zasłużony
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1754
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Sob 13:05, 12 Lut 2011 Temat postu: Test ST1300 w marcowym "Motocyklu" |
|
|
Hej,
Właśnie sie dowiedziałem że w czasie jazdy mogę podnosić i opuszczać szybę o 2cm
W artykule jest link do naszego forum
I opinia użytkownika - Krzyśka....
To ktoś od nas z forum?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 21:02, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Też właśnie przeczytałem. Większych bzdur dawno nie czytałem. Skąd oni biorą tę wiedzę? Kto udziela takich informacji? Owszem, na temat testów różnych moto, są mniej lub bardziej przekłamania, ale tu, to jeden stek bzdur.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Richardo
maniak postów
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 14:57, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
O 2 cm ? Czemu akurat o dwa? Jestem słusznego wzrostu i zazwyczaj jest tak że w trakcie jazdy szybę mam podniesioną maksymalnie . Lecz czasami zdarza mi się jechać w deszczu,wprawdzie używam niewidzialnej wycieraczki lecz nie na wiele to się zdaje i wtedy muszę opuścić szybę by mieć dobry kontakt wzrokowy na to co dzieje się przed rozpędzonym motocyklem . Jazda pod słońce przy jego zachodzie gdy jest nisko ,a szyba nie jest idealnie czysta promienie słoneczne się załamują co też utrudnia jazdę .Co wtedy ? Opuszczona szyba . Oczywiście o tyle by mieć komfort i bezpieczeństwo jazdy w każdej sekundzie. Pozdrawiam kolegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Śro 15:52, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Widocznie nikt nie konsultował tekstu z kimś kto ma Pancię i spore doświadczenie na tym motocyklu. Pismo niemieckie więc nić dziwnego, że o konkurencji piszą niedbale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michał
wymiatacz
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Otwock
|
Wysłany: Pią 15:10, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mógły ktoś jakiegoś skana z artykułem wkleić? Nie zdążyłem kupić gazetki a ciekawy jestem tych wypocin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DUDI
zasłuzony
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlec k/Częstochowy
|
Wysłany: Pią 20:49, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mam skan tylko jak to zrobić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pią 21:29, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
baraka prześlij mi ten skan o ile jest jakiejś sensownej jakości na to zrobię jakiegoś PDF-a lub coś wymyśle żeby reszta poczytała. Ewentualnie możesz sam zamieścić gdzieś na necie i podać tu linka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Sob 14:35, 26 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DUDI
zasłuzony
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlec k/Częstochowy
|
Wysłany: Sob 6:01, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Garret poszło e-mailem do Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DUDI dnia Sob 6:01, 26 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Sob 14:03, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tak doszedł, dzięki.
PDF: [link widoczny dla zalogowanych]
lub
PDF: [link widoczny dla zalogowanych]
należy odczekać kilkadziesiąt sekund i pobierać
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Nie 10:18, 27 Mar 2011, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Sob 15:09, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Garret napisał: |
PDF: [link widoczny dla zalogowanych] |
Chciałem poczytać ale u mnie nie chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 17:32, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Na tym chodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Sob 21:22, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Teraz poczytałem.
I powiem szczerze, że mimo wpadek (2 cm regulacji szyby ST1300; automatyszna rególacja zaworów ST 1100) - ogólnie, artykół jest pozytywny dla HONDY ST .
To moje zdanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michał
wymiatacz
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Otwock
|
Wysłany: Nie 8:07, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za artykuł. Faktycznie, oprócz tych 2 cm reszta całkiem pozytywnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 8:59, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Koledzy, w testach nie chodzi o to czy piszą pozytywnie czy nie. Podniesienie swojego ego, nie ma tu nic do rzeczy. Chodzi o obiektywną ocenę, danej maszyny. Tutaj, oprócz kilku frazesów i paru wpadek dot. czysto technicznych spraw nie znalazłem niczego. Dalej np. nie wiem jak wygląda wnętrze silnika, powiedzmy, po przebiegu 100k. Nie wiem jakie są słabe strony mechaniki, nie wiem dlaczego częstą przypadłością st, jest shima. Dlaczego opony opasane, są lepsze od radialnych?Nie dowiedziałem się niczego więcej, co wiem np. z lektury ogłoszeń na allegro. Oczywiście, nie oczekuję odpowiedzi w krótkim teście, na wszystkie zadane pytania, ale niektóre są naprawdę ważne i bardzo ,że się brzydko wyrażę, "pospolite". pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Nie 19:00, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jerzyk - tu masz ogólny artykuł na temat budowy i właściwości opon motocyklowych
[link widoczny dla zalogowanych]
co do artykułu o st1300 - dowiedziałem się z niego np.,że w st1100 mam automatyczną regulację luzów zaworowych
rozśmieszyło mnie też zdanie, że st1300 jest trwałym motocyklem więc nie ma powodu obawiać się przebiegów rzędu 40-60tyś km - przecież gdyby coś się stało w piecu przy przebiegu niższym niż 200tyś (przy prawidłowej obsłudze) to znaczy, że to syf a nie motocykl
40tyś (jeśli ktoś jeździ) to robi się przez około 2/3lata!
na co dzień mam także do czynienia z małymi motocyklami i np. jednocylindrowa 250tka yamahy przy przebiegu 70tyś pracuje bezawaryjnie (faktycznego stopnia zużycia ruchomych elementów silnika nie sprawdzałem - silnik jeszcze nie był rozbierany)
Cytat: |
Dalej np. nie wiem jak wygląda wnętrze silnika, powiedzmy, po przebiegu 100k. |
jednak pod koniec artykułu jest zdanie, że silnik po 100tyś rozebrano i elementy trzymały fabryczne tolerancje, więc tym bardziej nie wiem po co w tabelce pisano o bezawaryjności przy 40-60tyś km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|