FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Witmy w matrixie.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » OGÓLNE » Witmy w matrixie.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elvis costello
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Szczecinek / Wolbórz

 Post Wysłany: Pon 13:45, 16 Sty 2017    Temat postu: Witmy w matrixie.

Pytanie do Honda Polska: Dlaczego nie ma w ofercie modelu ST 1300 na 2017 r.?
odpowiedź: Model ST nie spełnia w roku 2017 normy EURO4. Proszę Państwa chce rzucać przekleństwami i wszystkim co temu podobne. Jeżeli jest ktoś odważny to niech mnie powstrzyma. Zieloni i księgowi dzisiaj budują motoryzację, a tfu....


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gofer
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jarosław

 Post Wysłany: Pon 14:28, 16 Sty 2017    Temat postu:

Trzeba by petycję zbiorową napisać aby ruszyli 4 litery i zaprojektowali a następnie ruszyli z produkcją modelu ST 1400 albo 1500 czy nawet 1600 i z normą EURO5 czy 6.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Pon 14:55, 16 Sty 2017    Temat postu:

Firma potrafi liczyć pieniądze.
Opracować model motocykla który spełni te wymogi to duża kasa.
Nowe wymogi wymuszają kupę przeróżnych rozwiązań co powoduje w efekcie i znaczny wzrost awaryjności.
Firma która ma bardzo dobrą renomę policzy i w efekcie dojdzie do wniosku, że nie warto.
Za jaką kwotę Honda sprzedaje motocykle w Europie? Jest to kilkanaście procent ich globalnej sprzedaży.
Do tej pory obecność na Europejskim ryku była traktowana jako prestiżowa.
Podejrzewam, że odpuszczają sobie Europę gdzie Unia wymyśla cuda na kiju nie zastanawiając się czy to powinno dotyczyć wszystkiego.
Przykładem, że trudno sobie poradzić z tymi wymogami jest znany koncern Niemiecki. Jaskółki ćwierkają, że inni byli cwańsi i nie dali się złapać.

Ci co mnie znają wiedzą, że ja St cenię właśnie za brak skomplikowanej czytaj awaryjnej elektroniki. Czy zmieniłbym coś poważniejszego w ST, dodałbym 6-ty bieg i wsteczny. Jakaś zmiana wyglądu to kosmetyka nie koniecznie praktyczna.
Pamiętajcie, że do panci plastyki pasują wszystkie bez względu na rok produkcji a to jest moim zdaniem wielka zaleta.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
TomaszC
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1153
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Włynkówko k.Ustki

 Post Wysłany: Pon 15:47, 16 Sty 2017    Temat postu:

Skorpion dobrze prawi. Ciekawe dokąd nas doprowadzi takie zarządzanie. Znany niemiecki koncern samopchodowy ma problem, producenci motocykli wycofują z rynku kolejne modele. Na polskiej stronie Hondy nie ma już Pan Europy, a Goldas i CTXy tylko do wyczerpania rocznika 2016. Na stronie niemieckiej Hondy już nie ma nic.
Quo Vadis Europo


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pon 16:56, 16 Sty 2017    Temat postu:

Co do Hondy to nie jestem przekonany do końca czy jest to kwestia liczenia itp. ponieważ: model Crosstouer na 100% posiada normę euro4 jak również wszystkie oferowane na 2017 rok modele np Afrca
Moim zdaniem nie chodzi tutaj o problem elektroniki itp tylko opieszałości lub dziwnej strategii firmy.

Biorąc pod uwagę model ST 1300 to najwyższy czas było zakończyć produkcję bo 15 lat to trochę długo.
Tak tak za chwilę odezwą się ortodoksyjni zwolennicy ST ale weźmy pod uwagę że ten model powinien przejść jakąś zmianę na miarę XXI wieku.
konstruktorzy z hondy potrafią rozwijać model GL, wprowadzać dużo nowinek technicznych itp.

Powiedzmy sobie wprost - poprostu na ST położyli LASKĘ.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez norbert dnia Pon 17:01, 16 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gofer
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jarosław

 Post Wysłany: Pon 22:29, 16 Sty 2017    Temat postu:

Moje zdanie jest następujące - jeżeli chodzi o kwestię elektroniki, wręcz ograniczyć jej ilość do minimum, a przynajmniej nie zwiększać jej ilości. Co jeszcze zmienić ? Mechanizm szyby przedniej, chociażby BMW lepiej rozwiązało ten problem i u nich nie występuje lub w mniejszym stopniu uszkodzenie tegoż mechanizmu. Jeżeli chodzi o wygląd - jedynie kosmetyka, ST 1300 ma zajefajny wygląd i można pozostać przy jej stylu. W kwestiach mechanicznych 6 bieg pomógłby obniżyć i tak uważam bardzo przyzwoity wynik spalania. Skorpion wypunktował jeden bardzo ważny punkt, bieg wsteczny. Niech rzuci kamieniem pierwszy ten, który nigdy nie miał najmniejszego problemu pchnąć Panci do tyłu .... 300 kg+ motocykl + driver + coś w kufrach i praktycznie nie ma bata żeby na dwóch kołach nie stało co najmniej 400 kg, to nie mało. Inaczej na to się zapewne zapatrują osoby mające 185+ wzrostu, ja niestety na najniższym położeniu siedziska stopami nie stoję twardo na ziemi i zwłaszcza na trawniku czy minimalnie nawet pod górkę i mam problem odepchnąć się.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Wto 6:08, 17 Sty 2017    Temat postu:

Very Happy Ja bym przywrócił do produkcji model 1100. A na cholerę więcej?? Very Happy Taki żarcik.
Na poważnie to popieram szósty bieg i wsteczny. Nie mam wątpliwości. Bardzo odpowiada mi sylwetka modelu 1100. Na 1300 nawet nie patrzę. Bo nie.
Co do norm i ich spełniania to mam wrażenie, że to jakaś ściema. Ciągle słyszę, że Europa musi to czy tamto a Chiny, Ruski i USA i jeszcze Indie i wiele innych krajów, ma to głęboko w poważaniu. Spróbujcie wytłumaczyć zagadnienia norm spalania przeciętnemu Hindusowi to pęknie ze śmiechu. Nie twierdzę, że to nie jest ważny temat. Trzeba dbać o środowisko. Ale na świecie to ściema dla ubogich. Pracuję w sporej korporacji i widzę, że liczy się tylko zysk.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Wto 10:37, 17 Sty 2017    Temat postu:

Ciekawe rzeczy piszecie i z większością się zgadzam.
Cieszy mnie to , że obecna wersja panci niezmiernie mi się Bardzo Podoba.
Już dziś mogę powiedzieć że jest to ostatnia wersja panci którą jeżdżę więc nie interesują mnie ewentualne modyfikacje nowego modelu , którego to prawdopodobnie już nie będzie.
A tak szczerze mówiąc to sprzedaż nowych ST w Polsce można policzyć na palcach jednej ręki.
Ale co tam , puki cieszy mnie ciut szybsza jazda pozostanę przy panci. A potem ? kto to wie ?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 12:48, 17 Sty 2017    Temat postu:

MRSpidi65 napisał:

Ale co tam , puki cieszy mnie ciut szybsza jazda pozostanę przy panci. A potem ? kto to wie ?


Goldas

a potem

trajka

Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Michallica
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Tomaszów Mazowiecki

 Post Wysłany: Wto 14:47, 17 Sty 2017    Temat postu:

Czytałem na necie (motorcycle.com , motorcyclenews.com ), że Honda ma w planach wprowadzenie do oferty nowego turystyka czyli nową Paneuropean ale bazującego na silniku z VFR 1200. Czyli nadal V4 ale ustawione w drugą stronę. Silnik posiada potencjał i pewnie łatwiej go dostosować do nowej normy Euro i zaadoptować do nowej konstrukcji, niż tworzyć od nowa. VFR 1200 słabo im się sprzedała, pewnie lada moment wyleci z oferty i powróci większa, bardziej komfortowa z przydomkiem Paneuropean. Ja osobiście nie będę miał nic przeciwko :-)
Poczekamy zobaczymy.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
elvis costello
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Szczecinek / Wolbórz

 Post Wysłany: Wto 14:56, 17 Sty 2017    Temat postu:

Dlaczego motoryzacja ma się poddawać unijnym normom, a klient skazywany jest na dyktat i szajs jaki serwują producenci.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
max-serwis1
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Wolsztyn

 Post Wysłany: Czw 16:19, 19 Sty 2017    Temat postu:

Niestety normy spalin dotyczą także, a może przede wszystkim samochodów. Toyota w dieslu 2,0 d-4-d, nie spełnia norm spalin na rok 2016 i silnik montowany w Toyotach od 2016 jest koncernu, a jakże .... BMW . Z racji, iż w Polsce Toyotami przeważnie jeżdżą ortodoksi, sprzedaż Toyot w dieslu spadła do minimum. Ciekaw jestem, czy znane japońskie marki motocyklowe, tez pójdą tym śladem i jaka będzie ewentualna reakcja potencjalnych klientów (?)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pią 15:13, 20 Sty 2017    Temat postu:

Przecież następca już jest i żadne śmigło się do niego nie umywa Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
grabi
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 1095
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ziemia Obiecana

 Post Wysłany: Pią 15:54, 20 Sty 2017    Temat postu:

jerzyk napisał:
Przecież następca już jest i żadne śmigło się do niego nie umywa Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]


I można go na spacer wyprowadzić jak dobrze wytresowanego pieska Laughing


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Pią 16:54, 20 Sty 2017    Temat postu:

Ale by było czadowo, jak by maszyna sama z garażu wypełzała. Kumple by padli z zazdrości Very Happy I ta lampa w Windowsa Shocked Trzeba by trochę ubrać w kuferki i w trasę. Bardzo lubię takie bajerki. Zawsze piszę, że uwielbiam nowości i cuda techniki. Pod każdą postacią.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rogal
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 04 Maj 2016
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Garwolin/Wisła

 Post Wysłany: Sob 1:18, 21 Sty 2017    Temat postu:

Ja również uwielbiam gadżety a to fajne cudo chyba będzie trzeba się z elektroniki doktoryzować aby to ogarnąć te żyro i inne kopy....w razie draki.
"Pieski" golfowe za swoim panem podążają już jakiś czas więc czemu nie
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Sob 5:50, 21 Sty 2017    Temat postu:

Już jakiś czas temu, w sieci, widziałem filmik z pojazdem dwukołowym wyposażonym w w żyroskopy. Póki działały to nie dało się tego cudaka wyprowadzić z równowagi. Kopali i ciągnęli nawet pick upem. I nic. Konstruktorzy cały czas budują takie rzeczy, więc do matrixa wcale nie jest już tak daleko. Wymyślony już jest. Trzeba go tylko zbudować.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Sob 8:28, 21 Sty 2017    Temat postu:

Michallica napisał:
Czytałem na necie (motorcycle.com , motorcyclenews.com ), że Honda ma w planach wprowadzenie do oferty nowego turystyka czyli nową Paneuropean ale bazującego na silniku z VFR 1200. Czyli nadal V4 ale ustawione w drugą stronę. Silnik posiada potencjał i pewnie łatwiej go dostosować do nowej normy Euro i zaadoptować do nowej konstrukcji, niż tworzyć od nowa. VFR 1200 słabo im się sprzedała, pewnie lada moment wyleci z oferty i powróci większa, bardziej komfortowa z przydomkiem Paneuropean. Ja osobiście nie będę miał nic przeciwko :-)
Poczekamy zobaczymy.


Tez uważam ze byłby to świetny pomysł

Byle ze starej vfr wzięli stalowe koła rozrządu Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 9:48, 21 Sty 2017    Temat postu:

LWfilip napisał:
Ale by było czadowo, jak by maszyna sama z garażu wypełzała. Kumple by padli z zazdrości Very Happy I ta lampa w Windowsa Shocked Trzeba by trochę ubrać w kuferki i w trasę. Bardzo lubię takie bajerki. Zawsze piszę, że uwielbiam nowości i cuda techniki. Pod każdą postacią.

Ale po co ma wypełzać, jak w garażu można pojeździć Laughing


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » OGÓLNE » Witmy w matrixie.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group