|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Sob 16:31, 14 Lut 2009 Temat postu: X-Wing |
|
|
Sporo czasu temu Honda pochwaliła się całemu Światu takim cackiem nawiązującym w swej konstrukcji do ST1100, Goldwinga, Walkirii i zawieszenia z GTS1000. Motocykl miał stać się następcą ST1100 niestety skończyło się na prototypie. Młodszą siostrą lub, jak kto woli bratem stał się ST1300 jako model seryjnie produkowany.
Poniżej linki do artykułów, jakie udało mi się znaleźć na ten temat. W tym pierwszym linku zawarte jest parę cennych informacji na temat wad (poprawek), jakie ujawniły się przy eksploatacji modelu ST1300 z opisem, co, w którym roku miało miejsce. (temat był liźnięty na tym forum myślę, że teraz po przeczytaniu naświetli trochę konkretów w kwestii np. shimów, czy przegrzewania się ) Zapraszam do lektury niestety w j. angielskim.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.youtube.com/watch?v=AzteLR5Xf6w&feature=related
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Michał
wymiatacz
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Otwock
|
Wysłany: Nie 12:19, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o wizualny aspekt tego "czegoś" to nie wyjechałbym tym na drogę... ST zdecydowanie lepiej wygląda
A propos dziwolągów - co myślicie o tym sprzęcie:
[link widoczny dla zalogowanych]
w przeciwieństwie do X-winga ten jest już w seryjnej produkcji a nawet w polskich salonach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Nie 12:20, 15 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 13:09, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Trudno znaleźć w tym przykładzie coś wspólnego z tematem postu jak i turystycznym charakterem tego motocykla. To raczej przykład na forum nakedów lub chopperów.
Pomijając...moim skromnym zdaniem, jeśli ktoś chce rozpocząć przygodę z motoryzacją na dwóch kółkach i nie posiada sprecyzowanego celu, to sprzęt akurat dla niego. Pojemność 650 i 60KM i chyba nie najlepsze parametry opływowe, zwłaszcza w części, której najbardziej to dokucza czyli głowa, te stopy (podesty) pod nogi i brak alternatywnych standardowych podnóżków to totalna porażka dla rasowego drivera … nie wiem, czym można się tu podniecać. Chyba już zdecydowanie lepszym wyborem byłaby Deauville.
PS. Ale miało być o X-Wingu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Nie 14:00, 15 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GSG
maniak postów
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 13:36, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to ten X-Wing jest takim udziwnionym pojazdem dla Batmana nafaszerowanym nowościami science-fiction. Nie twierdzę, że są złe, ale chodzi o to, aby nie był "przerysowany". Tutaj moim zdaniem niewiele, ale trochę równowaga została zachwiana jak na początek XXIw. Dla nie Batmanów ciut mniej i byłoby ok. Dla Batmans super. Wizualnie nie podoba mi się, ale to kwestia gustu. Jeżeli chodzi o ten DN-01 to.... też mi się nie podoba i jest chyba dla kogoś kto chce się przebierać za Batmana. Taka wersja zuboźała, a ten zastosowany silnik, to porażka. Myślę, że nie sprzeda się ich za wiele.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|