|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Pon 7:22, 27 Wrz 2010 Temat postu: zabezpieczenie ,,parkingowe,, |
|
|
Zgodnie z planem przystępuję do projektu zabezpieczenia moto st 1300 przed wywrotką tzw. parkingówką ---------- mi zdażyło się to 2x i wystarczy szkoda obudowy gmoli i kufrów . Ci którym się to też zdażylo wiedzą o czym mówię a że moje moto stało się cięższe (mój centralny kuferek wraz ze spojlerem -troszkę waży więcej od orginału) więc i możliwość że spotka mnie to powtórnie też jest większa
Zabezpieczenie ma polegać na małej telfonowej tewstawce na obudowie gmoli oraz na zamocowaniu Crash padów na tylnej części setów przed kuframi ------------- elementy narażone na obtarcie (zniszczenie ) mają być wymienne a ich cena powinna się wachać pomiędzy 50-100 zł na stronę -- cały projekt mam zamiar zamknąć kwotą 150-250 zł na stronę ------------zależy to od sposobu wykonania ( niklowane - kwasówa - malowanie proszkowe czy lakierowanie a może aluminium) i oczywiście od ilości zestawów i częsci zapasowych ------------------- z tego też powodu poruszam ten temat ------- pytanie zasadnicze czy i kto ewentualnie byłby zainteresowany takim zestawem -----------oczywiście na tym etapie jest to tylko w celu orientacyjnym i niezobowiązujące po to by ustalić koszty i wersję jak to ma być wykanane ------po powstaniu gotowego projektu - prototypu i zamieszczeniu zdjęć z już zamontowanym zestawem będą właściwe zapisy i zbieranie kasy.................
Proszę też o ewentualne o opinie na temat materiałów z czego ma to być wykonane tak żeby to pasowało w miarę możliwości wszystkim zainteresowanym i zaczynamy działać --- przypominam że już jest jesień i do wiosny coraz bliżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Spili
moderator zasłużony
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1754
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Pon 8:45, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jako że mam na koncie 4 parkingówki to w to wchodzę
Póko co to straty są na plastikowych osłonkach gmoli.
Tylne kufry tylko leciutko podrapane.
Mogę Ci wysłać zdjęcia które elementy należy zabezpieczyć.
A tutaj lepiej wydać więcej kasy na zabezpieczenie niż potem - tfu, tfu - kupowanie kufra i malowanie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Pon 8:59, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
też mam ślady - więc mniej więcej - będzie wiadomo co zabezpieczyć - ale zdjęć nigdy za dużo - więc jak by co to przesyłaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
sławek
uzależniony
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zelów
|
Wysłany: Pon 11:16, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Widzę że nie jestem od odosobniony, mnie po 2 latach ujeżdżania st 1300 w ubiegłą sobotę po powrocie ze spotkania forumowiczów ( Pieskowej skały i Ogrodzieńca) po zatrzymaniu się przed bramą domu, jakoś noga źle stąpnęła i położyłem moto na lewym boku. Podrapany gmol i rysa na kufrze. Jestem za takim zabezpieczeniem, bo nie znasz dnia ani godziny kiedy coś takiego może się przydać. Fakt że zdarzyło mi się to tylko raz, ale jednak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Wto 7:43, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ja piszę się na te przednie bo tyły mam już zabezpieczone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
!marysia!
stary wymiatacz
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany: Czw 12:31, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Czy wiadomo już coś więcej w sprawie zabezpieczeń ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Pią 7:33, 22 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Narazie wszystko w fazie projektów - myślę że w okresie przerwy zimowej będą jakieś konkrety - przed sezonem powinny być wykonane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
saktur
junior
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Nie 3:52, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli coś w tym temacie mogę Wam zasugerować to moim zdaniem masywne podpory (cresch pady- czy jak je tam zwą) za nogą kierowcy czy pasażera niczemu dobremu nie służą. Ten elementy się nie sprawdziły, jako że taki element przy uderzeniu bokiem o przeszkodę lub bocznym ślizgu z nogą pod motocyklem i uderzeniu np. w krawężnik zachowuje się jak gilotyna. Lepiej mieć nogę obitą z szansą na wyleczenie niż jej nie mieć wcale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
adamm
maniak postów
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kielce
|
Wysłany: Pon 20:33, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
No i druga sprawa, nie wiem jak jest w ST 1300, ale w ST 1100 na wysokości przed kuferm lub pod nim wszystko jest plastikowe i nie byłoby do czego przymocować.
Sama parkingówka w ST 1100 to tylko oparcie się o gmol i czasami otarcie kufra.
Może więc pod gmol podłożyć jakąś cieńką blachę aluminiową dociętą tak aby nie było jej nawet widać od góry a która śliznęłaby się po asfalcie.
Pod kuframi to samo, można przynitować.
Milimetrowej grubości blacha aż tak bardzo nie zmniejszy możliwości przechyłu motocykla na zakręcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|