 |
|
 |
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
QbisztaL
NOWY

Dołączył: 21 Sty 2021
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 11:46, 19 Lut 2021 Temat postu: Zakup ST 1100 |
|
|
Witam
Potrzebuję Waszej rady.
Planuję zakup ST 1100 i ciężko mi się zdecydować. Znalazłem dwie oferty:
1. Motocykl sprowadzony z Belgii od polskiego sprzedawcy
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety brak jakiejkolwiek historii serwisowej. Przebieg całkiem niezły. Moto dobrze utrzymane i wygląda naprawdę dobrze.
2.Moto w Anglii
Przebieg w pelni udokumentowany, dwóch właścicieli. Posiadam pelen raport. Moto po wymianie płynów przygotowane do sezonu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po zakupie opcji nr 1 planuje przetransportować moto do Anglii. Po obliczeniu kosztów wyjdzie około 14tys zł. (Wymiana rozrzadu, olej, transport)
Czy warto zapłacić wiecej i miec sprawdzony motocykl czy oszczędzić okolo 5-6tys zł i brać tego z Anglii? Dodam ze planuję wyruszyć z Anglii na długa wyprawę w tym roku i chcę być pewny że moto mnie nie zawiedzie.
Dzieki za wszelkie rady i pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez QbisztaL dnia Pią 11:49, 19 Lut 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
 |
Skorpionwr
Administrator

Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2510
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sob 8:31, 20 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście uważam, że kupno motocykla od handlarza to ostateczność.
Rodzynek z tak małym przebiegiem to okazja.
Cena za pewny pojazd nigdy nie jest za wysoka. Wydaje mi się, że ktoś wie co ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2548
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 21:21, 20 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
Waldku i tak i nie. Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że powiedzmy, 80 % motocykli zostało do Polski sprowadzone przez handlarzy, to rżnie to wygląda. Ktoś, kupił, zrobił co trzeba. Dbał. Włożył trochę kasy, pojeździł i sprzedaje. Mozna przyjąć, że w miarę rodzynek. Inny, kupił, nic nie zrobił, oprócz pucowania, dodania paru nikomu niepotrzebnych detali i też uważa że ma rodzynka, bo przecież jeździł i nigdy go nie zawiódł. Dlatego, jeżeli nie znam sprzedającego, to wolę jednak od handlarza. Warunek w obu przypadkach, to dobrze oglądać, oglądać i jeszcze raz oglądać. Dziś wiele motocykli można już sprawdzić po VIn-ne, mając książkę serwisową, można zadzwonić do serwisu i dopytać o szczegóły serwisowania, przebiegu itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Ciok
maniak postów

Dołączył: 28 Lis 2020
Posty: 114
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPR
|
Wysłany: Sob 21:59, 20 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
Oglądać to najlepsza opcja. Kupować od motocyklisty, ale mocno sprawdzić, czy mówi prawdę. Kupować od motocyklisty z podwórka. Handlarza informować, że motocykl ma jechać w długą trasę i dać mu zarobić "zbytnio się nie targować" Tylko rozsądek i myślenie uratuje przed wtopą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
QbisztaL
NOWY

Dołączył: 21 Sty 2021
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pon 8:36, 22 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc. Kupiłem tego droższego i od razu nim wróciłem ponad 240km. Do tej pory nie jeździłem żadną Hondą a tym bardziej taką dużą. Mam VS1400 i przy ST wygląda jak mały dzieciak. Nie przyzwyczajony jestem do obrotomierza w motorze i ciągle na niego patrzę
Zauważyłem że jadąc na 5tce w okolicy 90-100km/h silnik chyba się meczy, mylę się? Jak mu wtedy wbiję 4 kę to mruczy o wiele żwawiej. Na jakich obrotach Wy jeździcie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
pawelACE
maniak postów

Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Pią 11:48, 05 Mar 2021 Temat postu: |
|
|
Na wszystkich:-) a tak serio na 5tce przy tej prędkości będzie powyżej 3000 obrotów więc się nie męczy, wyprzedzisz tez sprawne bez redukcji, a jak będziesz chciał szybko wyprzedzić zrzuć jeden w dół tu nie ma filozofii piątka jest od tych 90ciu do 200 km/h bez problemu, ale poniżej 90 km/h to bym moto na piątce nie męczył, te 2000 obrotów na danym biegu mieć powinien minimum... choć może się nie znam ponieważ ostatnio jakoś torowe przyzwyczajenie pozwala mi na kręcenie "CIUT" WYŻEJ:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
 |
|
|
 |
|