Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:45, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
WNIOSEK jest taki że można ale najlepiej będzie niech każdy jeździ jak chce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Śro 21:15, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dany-są Golfy II z automatyczną skrzynią biegów! Miałem takiego pod nazwą Jetta II, robiono go głównie dla odbiorcy zza oceanu. Kocham automaty i od wielu lat kupuję auta tylko z taką skrzynią. Jestem wygodny,a duży silnik i automat daje takiego kopa,że "giganci" z manualem oglądają tył mojego autka!Od poznania i pojeżdżenia z Jerzykiem "staram się" muskać sprzęgło w ST1300 i jak sobie "przypomnę" to zmieniam w górę i w dół bez sprzęgła,ale nawyk "macania" klamki mam bardziej zakodowany. Warto poćwiczyć-bo to ciekawe doznanie i doświadczenie. Lubię jak Lev pojeżdzić ostro Pancią,a czasami muszę -bo w teamie mam B-Kinga i BMW K1300GT, BMW K1200GT,oraz dwóch "szalonych bikerów-J.i U." z Forum na ST1100!!! a oni nie są maruderami- OOO! NIE!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Kędzior dnia Śro 21:24, 11 Mar 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Śro 21:25, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
a ja nie miałem żadnego Golfa
ale potwierdzam - widziałem II w automacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Śro 21:32, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
DANY napisał: |
a ja nie miałem żadnego Golfa
ale potwierdzam - widziałem II w automacie |
PRZEPRASZAM DANY! -TO BYŁO DO DARKA Z KALISZA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 22:08, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Krzysztof Kędzior napisał: |
... Lubię jak Lev pojeżdzić ostro Pancią,a czasami muszę -bo w teamie mam B-Kinga i BMW K1300GT, BMW K1200GT,oraz dwóch "szalonych bikerów-J.i U." z Forum na ST1100!!! a oni nie są maruderami- OOO! NIE! |
No tak Krzychu, za Jerzykiem i Urychem musisz zapier**lać Nie ma lipy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Śro 22:12, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Romciu-ja za nimi wszystkimi muszę zapier**lać! Mam poprostu prze**bane!
Sam doświadczyłeś tego w Rumunii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 22:28, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Krzysztof Kędzior napisał: |
Dany-są Golfy II z automatyczną skrzynią biegów! Miałem takiego pod nazwą Jetta II, robiono go głównie dla odbiorcy zza oceanu. Kocham automaty i od wielu lat kupuję auta tylko z taką skrzynią. Jestem wygodny,a duży silnik i automat daje takiego kopa,że "giganci" z manualem oglądają tył mojego autka!Od poznania i pojeżdżenia z Jerzykiem "staram się" muskać sprzęgło w ST1300 i jak sobie "przypomnę" to zmieniam w górę i w dół bez sprzęgła,ale nawyk "macania" klamki mam bardziej zakodowany. Warto poćwiczyć-bo to ciekawe doznanie i doświadczenie. Lubię jak Lev pojeżdzić ostro Pancią,a czasami muszę -bo w teamie mam B-Kinga i BMW K1300GT, BMW K1200GT,oraz dwóch "szalonych bikerów-J.i U." z Forum na ST1100!!! a oni nie są maruderami- OOO! NIE! |
Tak w temacie. To nie sadzisz Krzychu, że najwyższa pora coś poz..ć? Jeszcze chwila, zapomnę i zacznę zmieniać ze sprzęgłem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Śro 22:31, 11 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
grabi
zasłuzony
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 1095
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ziemia Obiecana
|
Wysłany: Nie 16:27, 15 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Przećwiczyłem dzisiaj zmiany bez sprzęgła w górę i to działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Nie 18:54, 15 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
ale pewnie tylko z nowym podwyższeniem
jakie wrażenia z nowej pozycji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
grabi
zasłuzony
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 1095
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ziemia Obiecana
|
Wysłany: Nie 18:59, 15 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirek
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:34, 15 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dany, wszystkiego o podwyższeniu kierownicy dowiesz się w temacie - Podwyższenie kierownicy w st 1300 - w dziale technicznym.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mirek dnia Nie 21:35, 15 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Nie 21:49, 15 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
mirek napisał: |
Dany, wszystkiego o podwyższeniu kierownicy dowiesz się w temacie - Podwyższenie kierownicy w st 1300 - w dziale technicznym. |
czytałem ,ale nic tam nie ma o wrażeniach Grabiego
no i tak przy okazji tych biegów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DANY dnia Nie 21:50, 15 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
grabi
zasłuzony
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 1095
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ziemia Obiecana
|
Wysłany: Pon 8:42, 16 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
DANY, o wrażeniach zawsze możemy pogadać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
arkadyjusz
amator postów
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin/ wlkp
|
Wysłany: Pią 22:51, 20 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dziś próbowałem poćwiczyć zmianę biegów bez wciskania sprzęgła - i powiem że nie bardzo się dało musiałem delikatnie wciskać sprzęgło...........jednak !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
turbohaziel
wymiatacz
Dołączył: 01 Lis 2014
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grędzina k.Oławy
|
Wysłany: Pią 23:25, 20 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Po tej całej akcji ze zmianą biegów bez sprzęgła też postanowiłem spróbować na panci.Powiem szczerze że jestem bardzo mile zaskoczony,biegi wchodziły jak po maśle i trwa to ułamek sekundy. Na dwu kołowcach z silnikiem jeżdżę od 1973r. więc wyciskanie sprzęgła robię odruchowo jak oddychanie i tak niech zostanie.Spróbowałem też na swoim transalpie600 i podobna sytuacja, biegi wchodziły rewelacyjnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 20:16, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
arkadyjusz napisał: |
Dziś próbowałem poćwiczyć zmianę biegów bez wciskania sprzęgła - i powiem że nie bardzo się dało musiałem delikatnie wciskać sprzęgło...........jednak !!! |
Robisz coś źle. Prawdopodobnie, nie przyspieszasz, tylko jedziesz jednostajnie albo nawet zwalniasz. Przeczytaj mój post wyżej jeszcze raz a potem spróbuj.
To naprawdę jest proste i zdrowe dla skrzyni, sprzęgła, wału i całego napędu. Nie załączając sprzęgła, unikasz całego tego "walenia" w skrzynię i możliwości zablokowania koła. Wał silnika też nie cierpi z powodu przeciążeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Sob 20:32, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ja też postanowiłem się nauczyć! Przyciskając w górę dżwignię zmiany biegów do lekkiego oporu,biegi wskakują jak masełko. W dół trochę trzeba poćwiczyć,ale tą samą techniką wchodzą bez zgrzytu.
Jak już wszyscy nie będziemy używać sprzęgła-to problem wymiany i naprawy sprzęgła zniknie z Działu Technicznego ha ha ha
Jeżdżę Passatem w tip-tronicu, a teraz ST1300 też mam w tip-tronicu
Fajna zabawa!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 21:48, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Zmieniając w dół, trzeba dodać gazu. Wejdzie samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
arkadyjusz
amator postów
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin/ wlkp
|
Wysłany: Nie 2:09, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ups nie czytałem uważnie, ujmowałem gazu a tu trzeba przyspieszać
Spróbuję po niedzieli ma być kilka ładnych dni:)
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Bruner
wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 19:07, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam, od kiedy pamiętam w różnych moto próbowałem takiej jazdy i w żadnym nie było problemu ( 3-5 bieg) - nie wliczam motorynki bo tam tych biegów nie było !!! Natomiast nasze ST-ki 1100 radzą sobie świetnie a zmiana przy gonieniu kolegi z przodu dostarcza "kilku setnych sek" przy każdej zmianie i dużą płynność jazdy, ponadto w tym czasie zamiast łapać za klamkę można się lewą ręką podrapać czy co kto woli ......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Nie 19:44, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Bruner napisał: |
Potwierdzam, od kiedy pamiętam w różnych moto próbowałem takiej jazdy i w żadnym nie było problemu ( 3-5 bieg) - nie wliczam motorynki bo tam tych biegów nie było !!! Natomiast nasze ST-ki 1100 radzą sobie świetnie a zmiana przy gonieniu kolegi z przodu dostarcza "kilku setnych sek" przy każdej zmianie i dużą płynność jazdy, ponadto w tym czasie zamiast łapać za klamkę można się lewą ręką podrapać czy co kto woli ...... |
Szczególnie potrzeba tych sekund-goniąc kolegów J i U
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 20:07, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
To proponuję, usunąć temat "sprzęgła i jego problemów z forum Waldku, to do Ciebie
Tak nawiasem mówiąc, to odezwał sie ten, ktory pierwszy na kamping dojedzie, herbatkę zagotuje i perfidnie się zapyta, co było po drodze ciekawego, że ja tu czekam i czekam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Spili
moderator zasłużony
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1754
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Wto 16:06, 24 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jaaaaaaa!!!!!!
Ale to fajne!
Ale to super!
Dzisiaj trasa Dąbrowa - Kielce - Kraków i było super!
A ja jak ostatnia ci*a jeździłem przez ostatnie 5 lat ze sprzęgłem
W górę wchodzą jak po maśle
W dół trochę wprawy trzeba ale też już mi wchodzi ok
Powyżej 7tys obrotów lekko szarpie ale dochodzę do wprawy
Jak jadę jak emeryt tak do 5 tys to wchodzą łagodniej niż ze sprzęgłem
Jutro poćwiczę ruszanie bez sprzęgła
Ale jestem zadowolony Dzięki panowie za super patent
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 20:24, 24 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
He, he, he, ruszać bez sprzęgła, też się da ( i bez skojarzeń mi tu) , ale bycie aż takim ortodoksem, to już wyższa szkoła jazdy i osobiście nie polecam. Jednak w sytuacji awaryjnej, taka możliwość istnieje. Wymaga to jednak odłączenia min czujnika przy klamce sprzęgła. To tak informacyjnie, gdyby komuś w drodze, na pustkowiu, przydarzyło się takie nieszczęście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Cormoran
stały bywalec
Dołączył: 11 Wrz 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Józefosław k/Piaseczna
|
Wysłany: Śro 17:16, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Walnąłem dziś trasę Warszawa - Poznań - Warszawa i po przejechaniu za bramki na autostradzie przy przyspieszaniu popróbowałem sobie tego przełączania w górę bez sprzęgła. Musze powiedzieć że naprawdę fajna opcja i bez zgrzytów. Ale jak dojechałem do bazy to tak sobie pomyślałem że ktoś po coś to sprzęgło tam zamontował i chyba będę go jednak używał.
Ale generalnie da się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirek
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 18:42, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Cormoran napisał: |
....... to tak sobie pomyślałem że ktoś po coś to sprzęgło tam zamontował i chyba będę go jednak używał.
........ |
Ja też
Mam nadzieję, że w Koninie zjechałeś z autostrady. Jedyną autostradę którą omijam szerokim jest właśnie ta kulczykowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 19:54, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Cormoran napisał: |
Walnąłem dziś trasę Warszawa - Poznań - Warszawa i po przejechaniu za bramki na autostradzie przy przyspieszaniu popróbowałem sobie tego przełączania w górę bez sprzęgła. Musze powiedzieć że naprawdę fajna opcja i bez zgrzytów. Ale jak dojechałem do bazy to tak sobie pomyślałem że ktoś po coś to sprzęgło tam zamontował i chyba będę go jednak używał.
Ale generalnie da się. |
Masz rację. Sprzęgło jest potrzebne do ruszania i zatrzymania się, bez wyłączania silnika. Po to zostało ono stworzone Przy zmianie biegów, jedynie przeszkadza, generując niepotrzebny moment i różnicę w obrotach. Ta właśnie różnica i duży moment, niszczą skrzynię i układ korbowo - tłokowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ronin78
junior
Dołączył: 02 Paź 2019
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:01, 05 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Odświeżę temat bo się przykurzył oglądnąłem film Coda Moto Vlog - drugi z podanych na pierwszej stronie, właściwa akcja od 12:30, powiem tak, PJ na motocykl od pewnie 20 lat, było co prawda 9 lat przerwy z przyczyn losowo życiowych, aczkolwiek zawsze używałem sprzęgła, Coda tak dobrze to wytłumaczył, że wczoraj poprostu usiadłem na ST i z mega bananem na twarzy zrobiłem kilkanaście km bawiąc się tą zmianą biegów w górę bez sprzęgła. Fascynuje mnie to jak idealnie te biegi wskakują, za każdym razem,powtarzalnie, idealnie, gładko, jak w jakimś tip tronicu. Mam teraz niezły mętlik i sam nie wiem jak jeździć bo z jednej strony to sprzęgło jest, ale z drugiej, skoro do wyższych biegów niż jeden go nie potrzeba, bo skrzynia klika jak nówka salon w motocyklu z 93 to się człowiek zastanawia. Lata temu jeździłem firmowym Matizem w ten sposób, ale tam bywało, że "nie trafiłem", jeździłem też Lublinem II odpalając silnik na jedynce kiedy padło sprzęgło i dalej zmieniając bez niego, też się dało, chociaż nie zawsze idealnie, no ale w ST-ku no nie da się tego źle zrobić - nie da się
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ronin78 dnia Nie 20:04, 05 Sty 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 11:18, 06 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Ronin78 napisał: |
Odświeżę temat bo się przykurzył oglądnąłem film Coda Moto Vlog - drugi z podanych na pierwszej stronie, właściwa akcja od 12:30, powiem tak, PJ na motocykl od pewnie 20 lat, było co prawda 9 lat przerwy z przyczyn losowo życiowych, aczkolwiek zawsze używałem sprzęgła, Coda tak dobrze to wytłumaczył, że wczoraj poprostu usiadłem na ST i z mega bananem na twarzy zrobiłem kilkanaście km bawiąc się tą zmianą biegów w górę bez sprzęgła. Fascynuje mnie to jak idealnie te biegi wskakują, za każdym razem,powtarzalnie, idealnie, gładko, jak w jakimś tip tronicu. Mam teraz niezły mętlik i sam nie wiem jak jeździć bo z jednej strony to sprzęgło jest, ale z drugiej, skoro do wyższych biegów niż jeden go nie potrzeba, bo skrzynia klika jak nówka salon w motocyklu z 93 to się człowiek zastanawia. Lata temu jeździłem firmowym Matizem w ten sposób, ale tam bywało, że "nie trafiłem", jeździłem też Lublinem II odpalając silnik na jedynce kiedy padło sprzęgło i dalej zmieniając bez niego, też się dało, chociaż nie zawsze idealnie, no ale w ST-ku no nie da się tego źle zrobić - nie da się |
To teraz musisz jeszcze redukcje poćwiczyć i już jesteś w domku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerzy_74
junior
Dołączył: 03 Lis 2019
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 18:48, 26 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam, choć na początku byłem sceptykiem. Funkcjonalność taką odkryłem jeszcze w Deauville 700 z 2006 roku, którą pomykałem 5 lat. Umiejętnie synchronizując wbicie biegu i odpuszczenie manetki gazu bieg wchodził niemal bezgłośnie. Im szybciej to się zrobiło tym lepiej. Użycia sprzęgła wymagało przejście z 1 na 2 no i redukcja w dół. Teraz mam STeka i wszystkie biegi w górę idą idealnie bez sprzęgła. Także przejście 1 na 2. Warunek - trzeba to zrobić szybko i zdecydowanie, zanim koła zwolnią. Magia! Gorąco polecam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|