|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 16:29, 09 Cze 2007 Temat postu: Zarowki |
|
|
Mam pytanie koledzy!
Nie wim jak w waszych ST ale w mjeje sa bardzo słabe swiatła mijania.Chce załozyc jakies lepsze zarowki.Nie wim tylko jaki typ zarowek ma ST.Przebywam obecnie w Irlandi i nie mam mozliwosci sprawdzenia jakie zarowki ma moto,a chcał bym sobie cos zamowic na Allegro.Wydaje mi sie ze to sa H4 ale nie jestem pewien.Bede wdzieczny za podpowiedz.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Marlboro
zasłuzony
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa, Polska
|
Wysłany: Czw 22:22, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
H4 na 100% :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
granadziarz
junior
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:54, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Przy czym nie warto zakładac zbyt mocnych, ja miałem założoną 100/80W i lekko przypaliło odbłyśnik, musiałem wymienić
Twoją sytuację Pijo poprawi wpięcie równolegle drugiej żarówki, alternator ma duży zapas mocy więc nie ma problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
GSG
maniak postów
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 20:41, 25 Wrz 2007 Temat postu: Technika |
|
|
Masz pewnie 45/45. W niektórych wersjach te są właśnie oryginalne. Można wsadzić max. 60/55 bo tak jest napisane na obudowie. Gorzej, że są wersje, do których nie pasują wszystkie popularne H4 z powodu zamocowania. Po prostu rozstaw tych trzech wypuszczonych blaszek mocujących na okręgu kołnierza jest inny, są one w innym miejscu, pod innym kątem. Nie pasują więc wszystkie ogólnodostępne żarówki. Wiem o tym, ponieważ moja wersja (kanadyjska) niestety tak ma. Musiałem (jak mi się spaliły) zamawiać oryginały, tzn. te z właściwym, niepopularnym rozstawem o małej mocy 45/45 i przerobiłem je wsadzając na specjalnym amerykańskim kleju inne żarniki, tj. 60/55. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Wto 21:37, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Moze wykroczę troszkę po za tmat ale na szczęście są dwie lampy i w moim przypadku jeszcze za granica gość połączył tak, aby świeciły obie na raz. Owszem efekt może i jest lepszy lecz po, co obciążać alternator jeżdżąc przez cały dzień kiedy suma Watów przekracza dobrze ponad 100. Powróciłem jednak do wersji pierwotnej montując dodatkowo osobny przełącznik, aby w nocy korzystać z dwóch lamp zaś w dzień z jednej. Ma to tka zaletę, że jeśli nawet spali się jedna żarówka robię pstryk i przechodzę na drugi reflektor nie martwiąc się w danej chwili jej wymianą. Różnica pozostaje jak sądzę w budowie szkła i sposobie układania snopa światła (myślę tu oświetleniu pobocza) ale zawsze można uzupełnić jej brak na spokojnie po przyjeździe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|