|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elwood
stały bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ksawerów
|
Wysłany: Nie 21:58, 15 Lip 2018 Temat postu: Po przejechaniu ok 50km, przerywa, strzela i gaśnie. |
|
|
Honda ST 1300 2002r. 80,000km
Zaprowadziłem na regulacje zaworów, synchronizację przepustnic i naprawę cieknącej pompy wody.
Po odebraniu od mechanika, pierwsze wrażenie bardzo dobre, równe wolne obroty, lepiej się zbiera ogólnie byłem bardzo zadowolony. Problem pojawił się po przejechaniu ok 50 km, motocykl zaczyna przerywać i strzelać w wydech i im się dalej jedzie tym jest gorzej. Na postoju obroty są nierówne i zdarza mu się zgasnąć. Jak wystygnie pierwsze ok 50 km jest wszystko dobrze a potem znowu przerywanie.
Człowiek u którego robiłem naprawę, nie ucieka od odpowiedzialności ale już dwa razy zaprowadzałem i nie udało mu się usunąć problemu. Teraz jest na wakacjach i jak wróci ma się tym jeszcze zająć.
Wiem, że diagnozowanie motocykla na odległość to nie najlepszy pomysł, ale może ktoś miał podobny problem ?
Przed regulacjami, byłem na kilku dłuższych wyjazdach, w słońcu i deszczu i nigdy nie miałem żadnych problemów z motocyklem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Boni
amator postów
Dołączył: 08 Gru 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złocieniec
|
Wysłany: Pon 11:16, 16 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Ja bym obstawiał za mały luz zaworowy.Na postoju jak zagrzejesz moto objawy się pojawiają?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Boni dnia Pon 11:20, 16 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Pon 21:27, 16 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Stawiam na niewłaściwą regulację zawoorów, przestawiony rozrząd lub coś źle zmontowane ..........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Elwood
stały bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ksawerów
|
Wysłany: Pon 21:46, 16 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Na postoju nawet jak się poczeka i wentylator się włączy kilka razy, nic się nie dzieje, pracuje równo.
Problem jest dopiero po przejechaniu około 50km. Zgaszenie i ponowne zapalenie nie pomaga. Wszystko wraca do normy jak ostygnie.
Zawory, były tylko sprawdzone i nie było potrzeby regulacji. Zaprowadziłem sprawny motocykl, nic złego wcześniej się nie działo.
Zaczekam, aż ten człowiek wróci z wakacji, jeśli dowiem się co się działo, na pewno napiszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pon 21:59, 16 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Miałem 1100 i na ST1300 się nie znam ale może jaka sonda ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Śro 21:46, 18 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Na postoju nie ma obciążenia - więc warunki pracy są inne . Jeśłi zawory nie były ustawiane tylko sprawdzane to nic się nie przestawiło - pewnie coś podczas synchro zastało nie podłączone albo żle złożone - sonda tylko pokazuje stan faktyczny i może przesterować kompa - jeśli jest problem z sondą to je odłącz powinoo pomóc ( komp.przejdzie w stan awaryjny ) - oczywiście tylko do testu -przyczynę i tak trzeba usunąć , a czy sonda działa wystarczy sprawdzić miernikiem ( nie zdażyła mi się awaria sondy w st 1300 i to przebiegami x2 a nawet x 3 - ale zawsze może być ten pierwszy raz )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
manius
wymiatacz
Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 333
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: Czw 18:30, 19 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Hej.Nie miałem takiego przypadku ale bym posprawdzał połączenia elektryczne które były rozpinane.Może któraś wtyczka jest słabo spięta i po rozgrzaniu silnika rozgrzewa sie też wtyczka i traci styk np.od wtrysku.To mi w tej chwili przychodzi do głowy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Elwood
stały bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ksawerów
|
Wysłany: Pon 21:41, 30 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Problem rozwiązany, pomogła zmiana świec zapłonowych. Świece wymieniałem ok 12,000 km wcześniej , NGK irydowe. Nie jest to jakiś duży przebieg, ale jeśli pomogło to chyba było to.
Wcześniej sprawdziliśmy wszystkie możliwe połączenia i sygnały z czujników, dzwoniłem też do Samada , bardzo dziękuję za wskazówki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|