|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Anton
amator postów
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Choroszcz k. Białegostoku
|
Wysłany: Pią 19:55, 13 Lip 2012 Temat postu: Odblokowanie szwajcara |
|
|
Witam, mam pytanie związane z wersją szwajcarską a mianowicie jak była blokowana i jak ją odblokować. Dodam, że w dowodzie mam 75 KM i nie mogę przekroczyć 180km/h. Poza tym mam odczucie, że moja słabiej się zbiera na poszczególnych biegach w porównaniu z pancią kolegi zresztą też w wersji szwajcarskiej. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.[/list]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Zbysheck
stały bywalec
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 20:51, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
<Anton> chętnie bym Ci pomógł, ale sam dopiero poznaję swój moto, chociaż mam go juz 4 lata ( do tej pory nic sie nie działo). Mój jest z 92r i jest na gaźnikach i nic tam do odblokowywania nie ma.. Gdzie mogli ją przyblokować? = może ma założone mniejsze dysze, wtedy najwyżej możesz je rozkalibrować (lub założyć nowe większe) . A może przyblokowana jest przepustnica, że dalej nie idzie (na manetce gazu, na lince, na osi przepustnicy jakiś ogranicznik). Cały silnik jest taki sam, więc skoro ma mniejszą moc to myślę, że dostaje mniejszą dawkę paliwa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Pią 21:36, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Cześć Anton. Darek "Mantra Motocykle" sprowadza Szwajcary i odblokowuje, bo wszyskie moto w Szwajcarii nie mogą przekraczać 100 KM !! zadzwoń, on Ci podpowie-możesz powołać się na mnie. Tel 602-191-304.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Anton
amator postów
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Choroszcz k. Białegostoku
|
Wysłany: Sob 17:36, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Cześć Krzysztof, dziękuję za pomoc. Po wykonaniu telefonu czeka mnie na początek zamiana modułu, jeśli to nie pomoże to wyjęcie gaźników i sprawdzenie czy nie ma przewężek na krućcach bądź mniejszych dysz. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Anton dnia Sob 17:41, 14 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 19:32, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jakoś umykają mi posty. Jeżeli masz od kogo pożyczyć moduł, to pół biedy. Ja jednak obstawiam zwężki na gardzielach. Niestety, trochę zabawy z tym jest. Który to rocznik? Bo jeżeli starszy, to na 100% gaźniki w górę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Sob 19:33, 14 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 20:40, 23 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Mam już 2-go szwajcara i każdy jedzie ponad 200. Teraźniejszy też ma pisane 75KM. Może nie jest zablokowany tylko coś mu dolega? Może być dużo możliwości - zapchane filtry, opóźniony zapłon, awaria jakiegoś czegoś...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
karlosrr
NOWY
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wlkp
|
Wysłany: Nie 13:20, 05 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
witajcie ,robie troche przy st-kach i szwajcar ma 24kw mniej i jest blokowany tylko modolem musisz jednak sprawdzic gazniki czy sa cale membrany bo czesto ,u mnie dwa motocykle mialy uszkodzone membrany przez tzw recylkulator to te male rurki pod pokrywa zaworow,po wymianie modolu i naprawie rurek.,.,..,motocykle sa jak nowo narodzone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 9:31, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Podsumowując
wystarczy wymienić moduł zapłonowy ?
Acz czasem recylkultor spalin powodował uszkodzenie gaźników i warto do nich zerknąć podczas np regulacji ?
Nie ma żadnych zwężek , blaszek, mniejszych rurek itd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|