Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaro
NOWY
Dołączył: 23 Sie 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: drawsko
|
Wysłany: Wto 9:18, 25 Sie 2015 Temat postu: Problem z uruchomieniem odpaleniem |
|
|
Witam szanownych kolegów :-) Mam mały problem z motorkiem a mianowicie nie chce mi chodzić. Motor odpali na ssaniu chodzi przez chwile na mniej wiecej 800-1000 obrotów przez jakieś 30 sekund chce dodać gazu on mi gaśnie po czym musze troche poczekać jakiś 5 minut i odpala ponownie pochodzi dodam gazu i gaśnie sprawdzałęm świece iskra normalna jest, sprawdzałęm czy dochodzi prad do pompy paliwowej dochodzi, nalałem paliwa do pełna tylko nie słysze pompy jak chodzi nie wiem czy to normalne czy nie i mniej wiecej gdzie szukać i dodam że wskaźnik pozimu paliwa mi sie zwiesił i jest od jakis 200 km ciągle w tym samym miejscu co robić gdzie szukać dziekuje z góry za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 12:40, 25 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
800-1000 obr. na ssaniu to stanowczo za mało. Powinno być ok. 2000.
Wolne obroty 900-1100 na ciepłym silniku.
Sprawdź, czy linka otwiera Ci ssanie
Co do wskaźnika to pewnie zawiesił się pływak w zbiorniku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Wto 18:36, 25 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
LWfilip
wyjadacz
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świecie nad Wisłą
|
Wysłany: Wto 14:51, 25 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Proponuję popatrzeć w kierunku pokrętła pod klapką wlewu paliwa. To jest pokrętło od "wolnych" obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 19:18, 25 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
jakieś postepy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Kwiatek
NOWY
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pon 0:03, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Odłacz przewód paliwowy od zaworu podcisnienienia i zasil gazniki z dodatkowej butelki paliwem jezeli dolegliwosci ustąpią to po kolei sprawż zawór podcisnienia paliwa a potem zasilanie pompy paliwa - mktórą powinienieś słyszeć po kazdym właczeniu zapłonu przez kilka sekund , A ważne buleleczke jak kroplówkę podmnieś wyzej od gazników . Jezeli kroplówka nie pomogła - wakuometry i czyszcenie i synchronizacja gazników
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gregorian
junior
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 19:59, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Podpinam sie pod temat ale mam to samo,
Zobaczyłem kupiłem i ku.....ć nie chce współpracować, po kupnie zrobiłem 30 km bez zadnych problemów. 2 tygodnie bydle stało pod plandeką czekając na miejsce w garażu,po tym czasie wjechałem do ww garażu i zaczeły się problemy. Myślę że nowy rok i nowy mechanik zmuszą bydlę do współpracy,jeśli nie sprzedam na części|:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Felek
zasłuzony
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gubin
|
Wysłany: Czw 15:14, 24 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Nie trzeba było kupować 'bydlaka'.javascript:emoticon('')
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gregorian
junior
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 19:44, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
[quote="Felek"]Nie trzeba było kupować 'bydlaka'.javascript:emoticon('')[/qu
Dzięki za ostrzeżenie, jest w 100% na czasie:(ote]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gregorian
junior
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 21:26, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
,,Bydle " po serwisie zaczęło współpracować, rzekł bym że czyta w myślach. Wszystko było by cacy ale niestety mechanik troszkę ostudził mój entuzjazm, po umieszczeniu motocykla na podnośniku i dokładnych oględzinach wyszło to co wyjść musiało.Honda z GB czyli wahacz kompletnie przerdzewiały,po miesiącu poszukiwań na alledrogo trafiłem na ,,prawie nówkę" jeszcze tylko piaskowanie i malowanie proszkowe i już mam super sprzęta. W sumie nie ma co narzekać. Nowy(całkiem) wahacz kosztuje ponad 3 tys. ja za wszystko wydam około 800 zł czyli i tak jestem szczęściarz, oby was to szczęście ominęło, sprawdzajcie dokładnie wasze wymarzone ,,prawie nówki a wysp brytyjskich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Makumba
stały bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 20:00, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Witam,
Opisane powyżej problemy mogą pochodzić od filtra paliwa. Zamontowany tani bylejaki filtr ulega rozpuszczaniu się pod wpływem benzyny!!! i zapycha się.
Wiem, wiem... filtr jest do benzyny, ale tak się zdarza.
Jeżeli moto zapala a nie może wkręcić się na obroty, często brakuje wystarczającej ilości paliwa.
To samo w trasie, jedzie normalnie, a przy większych prędkościach dostaje czkawki.
Przerabiałem na sobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
-waldi-
stały bywalec
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Śro 22:00, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
dziurawe membrany dają taki sam objaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|