|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RAFKA
bywalec
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:04, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tak to właśnie drgania narastające po puszczeniu kierownicy w konkretnych przedziałach prędkości. Dzięki ErneST, tyle że nie che rozbierać Panci w sezonie więc się przeturlam może do końca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
ErneST
zasłuzony
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: Wto 20:09, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Bez przesady, wymiana łożysk główki to spokojny jeden dzień roboty. Same łożyska też majątku nie kosztują ;-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
RAFKA
bywalec
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 13:33, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ErneST mogł byś mi podać cene , numer łożysk głowki ramy. wiesz jakie powinny być zamienniki stozkowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Newbie
stały bywalec
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 13:46, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja kupowałem z kulkami ok. 120pln. Jakby stożkowe były lepsze to byłyby montowane fabrycznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
ErneST
zasłuzony
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: Pią 19:33, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ceny ani numeru nie znam, bo wymieniałem jakieś 7-8 lat temu. Założyłem oczywiście stożkowe i do dzisiaj jest OK.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ErneST dnia Pią 19:34, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Rafik5588
NOWY
Dołączył: 23 Lip 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: Pią 12:53, 28 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Do kolegi Ernest.
Czy jak rozbierałeś lagę lewą z antynurkiem to czy zwróciłeś uwagę na położenie tłoczka w środku lagi. Przykręcasz go śrubą od dołu lagi i jego zakończenie ma dwa otwory. Czy ustawiałeś otworem w stronę otworu antynurka czy ścianką???
Może to mieć jakieś znaczenie dla antynurka i prowadzenia motocykla?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|