Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zdzis
bywalec
Dołączył: 12 Wrz 2018
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno, łódzkie
|
Wysłany: Pon 17:48, 17 Wrz 2018 Temat postu: Karbowana rura, wlot powietrza? |
|
|
Witam. Mam pytanie jak powinna przebiegać karbowana rura doprowadzająca powietrze, która idzie od prawej owiewki i gdzie powinna być zamocowana końcówka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 19:06, 17 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Jesteś pewien, że od prawej owiewki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
zdzis
bywalec
Dołączył: 12 Wrz 2018
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno, łódzkie
|
Wysłany: Pon 19:15, 17 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
U mnie przykręcona jest do prawej strony. I na zdjęciu z serwisówki także pokazana jest z prawej strony
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zdzis dnia Pon 19:18, 17 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 20:18, 17 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
z prawej jak siedzisz na, czy jak stoisz przed moturem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
zdzis
bywalec
Dołączył: 12 Wrz 2018
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno, łódzkie
|
Wysłany: Pon 20:50, 17 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Tak z prawej jak siedzisz na moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 21:12, 17 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Hm, jeśli mówimy o 1100 to powinien być z lewej. No może , że masz anglika? To raczej żart Najlepiej zadzwoń, pogadamy i może coś się uda ustalić ,...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
zdzis
bywalec
Dołączył: 12 Wrz 2018
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno, łódzkie
|
Wysłany: Pon 21:58, 17 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Mowa tu o wężu (7) jak widać na foto jest po stronie prawej motocykla.
Tak BTW to amerykaniec nie angol
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
prawdziwy pies
maniak postów
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rokietnica k. P-nia
|
Wysłany: Śro 11:24, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
U mnie jest po prawej od wlotu powietrza w owiewce do wylotu skierowanego na kranik podciśnieniowy , nie wiem po co ? chłodzenie paliwa? żeby było śmieszniej brat ma z prawej i lewej, może ktoś był nadgorliwy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
zdzis
bywalec
Dołączył: 12 Wrz 2018
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno, łódzkie
|
Wysłany: Śro 17:55, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Na początku produkcji byly dwa tyle wiem. Ale gdzie to powinno byc wciśnięte nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 19:33, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Dopytywałem, bo u mnie była po lewej. Pytasz o mocowanie. jak dla mnie bez sensu. Przed wlotem z przodu i przed wlotem do filtra. Moim zdaniem niczemu ona w takim montażu raczej nie służy, chociaż, hm, może? Może jakoś tam wpływa na przepływ zimnego powietrza w czasie jazdy. Pamiętam że tu na forum, też poruszałem ten temat. Jak dla mnie, sens ma montaż rury ale o dużej większej średnicy i bardziej jej ukierunkowanie. W takim stanie jak jest montowana, to raczej służy do wymiany i chłodzenia silnika/gaźników?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
zdzis
bywalec
Dołączył: 12 Wrz 2018
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno, łódzkie
|
Wysłany: Śro 20:26, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Z tego co zrozumiałem z zachodnich forów to usunięto drugi wlot ze względu na za zimne powietrze przy niskich temperaturach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 20:50, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Paliwo, czyli benzyna w tym przypadku, potrzebuje zimnej mieszaki. lepsze spalanie i wydajność. Zimna możne dostarczyć tylko napływające powietrze w czasie jazdy i to jazdy szybkiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
zdzis
bywalec
Dołączył: 12 Wrz 2018
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno, łódzkie
|
Wysłany: Śro 21:08, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Zmiany temperatury powietrza zmianiają skład mieszanki, czyli na gaźniku może robić się niestabilnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
janusz1585
junior
Dołączył: 25 Maj 2020
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Limanowa
|
Wysłany: Śro 14:52, 17 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Rury powinny się kończyć zaraz przy otworze wlotowym do filtra powietrza niezależnie od tego czy masz jedną, czy dwie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|