|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k4414
NOWY
Dołączył: 26 Sie 2024
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 14:34, 26 Sie 2024 Temat postu: ST1100, 1999, szarpanie/przerywanie przy przyśpieszaniu. |
|
|
Cześć.
Od czterech lat posiadam ST1100 z 1999 roku. W tym roku po raz pierwszy strzela fochy.
Objawy: zadławianie/przerywanie przy przyśpieszaniu. Efekt można też porównać do wypadających zapłonów. Przy łagodnym przyśpieszaniu dławienie występuje od około 3,8 - 4 tys. Jak odkręcę "normalniej", od 3 tys. jest już problem, na tyle duży, że wyprzedzanie jest kłopotliwe. Można pociągnąć ją wyżej, natomiast cały czas czuć, że się zastanawia, nawet na autostradzie, przy 180, czułem lekkie zawahania.
Objawy wystąpiły po wybudzeniu jej po zimie, przed sezonem. Do ostatniej chwili jesienią jeżdżone, zawsze bez najmniejszych problemów.
Co zrobione:
- nowe świece
- nowe cewki
- wyczyszczone styki od cewek "w głąb" instalacji
- gaźniki wyjęte, rozebrane na części pierwsze, myjka ultra, poskładane, ustawione, synchron ideał
Plan na tę chwilę, to fajki, ale ich pomiary nie wykazują problemów.
Może ktoś miał podobne przygody lub może podpowiedzieć coś mądrego?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez k4414 dnia Pon 14:35, 26 Sie 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
ran
amator postów
Dołączył: 27 Cze 2019
Posty: 95
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolskie
|
Wysłany: Śro 20:41, 28 Sie 2024 Temat postu: |
|
|
Może membrana w zaworze podciśnieniowym ? Ciśnienie podawane przez pompę ... Nie wiem jakie ma być bo pozbyłem się papierów ale powinieneś znaleźć w serwisówce. Zawór możesz łatwo ominąć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ran dnia Śro 20:43, 28 Sie 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Czw 7:51, 29 Sie 2024 Temat postu: Re: ST1100, 1999, szarpanie/przerywanie przy przyśpieszaniu. |
|
|
k4414 napisał: |
Cześć.
Od czterech lat posiadam ST1100 z 1999 roku. W tym roku po raz pierwszy strzela fochy.
Objawy: zadławianie/przerywanie przy przyśpieszaniu. Efekt można też porównać do wypadających zapłonów. Przy łagodnym przyśpieszaniu dławienie występuje od około 3,8 - 4 tys. Jak odkręcę "normalniej", od 3 tys. jest już problem, na tyle duży, że wyprzedzanie jest kłopotliwe. Można pociągnąć ją wyżej, natomiast cały czas czuć, że się zastanawia, nawet na autostradzie, przy 180, czułem lekkie zawahania.
Objawy wystąpiły po wybudzeniu jej po zimie, przed sezonem. Do ostatniej chwili jesienią jeżdżone, zawsze bez najmniejszych problemów.
Co zrobione:
- nowe świece
- nowe cewki
- wyczyszczone styki od cewek "w głąb" instalacji
- gaźniki wyjęte, rozebrane na części pierwsze, myjka ultra, poskładane, ustawione, synchron ideał
[b]Plan na tę chwilę, to fajki, ale ich pomiary nie wykazują problemów. [/b]
|
Możesz powiedzieć, jak pomierzyłeś te fajki??? No i co z pomiarem kabli do fajek?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Czw 7:53, 29 Sie 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|