Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stilgar75
bywalec
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Wto 9:11, 20 Mar 2012 Temat postu: Gaźnik -syncho, czyszczenie itd |
|
|
Jakoś mi się wydaje że moto mi osłabło. Zamierzam zabrać się za gaźniki, czyli zrobić ich pełen przegląd.
Prośba do kolegów którzy sami grzebią przy swoich maszynach abyście podpowiedzieli jakie uszczelki w trakcie takiej operacji idą do wymiany i gdzie je najlepiej(czyli w normalnych pieniądzach kupić ) ewentualnie czy uszczelki z innego moto pasują do ST.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Śro 0:00, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
synchro 4 gaźników i regulację zaworów lepiej oddać specjaliście z odpowiednim sprzętem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
stilgar75
bywalec
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Śro 7:47, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Nie , nie . Nauczony doświadczeniami nie oddaję motocykla żadnemu specjaliście. Wakuometry mam, zrobienie synchro to nie jest żadna filozofia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
robert_wolu
NOWY
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abingdon
|
Wysłany: Wto 9:42, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Zgadzam sie z przedmowca,
sluchaj, zanim zrobisz gazniki, najpierw zrob regulacje zaworow, jest wiele filmow na U2bie jak to zrobic samemu,
ja robilem sam synchronizacje gaznikow juz w moich dwoch motorach wiec moge pomoc.
warto tez zrobic czyszczenie i regulacje gaznikow przed tym, troche zabawy ale na pewno sie oplaca.
I u siebie mam troche zbyt bogata mieszanke wiec to musze jeszcze zrobic.
Pozdrawiam
Robert
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
szkielek1
maniak postów
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeg
|
Wysłany: Wto 20:13, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
ja też miałem robić u specjalisty, powiedział mi 500zł!!! może to i nie dużo ale od kupna w zeszłym roku zrobiłem ponad 10tyś/km i nic się nie dzieje wieć nic nie ruszam. przebieg 100pare tysiączków, nie wiem czy i kiedy ktoś coś robił, pali nie dużo, kopa ma normalnego więc nie szukam dziury w całym, skusiłem się tylko na wymiane świec i chyba niepotrzebnie bo nic sie nie zmieniło. leje tylko paliwko i jazda. zaworek czasami mi się odzywał ale jakoś tylko na chwile i cisza. więc po co mi grzebać. chyba mam racje co nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzykk
maniak postów
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: M-ce
|
Wysłany: Pią 18:54, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie mam zamiar zrobić u siebie synchronizację mam przygotowane wężyki itd podpowiedzcie którymi śrubkami kręcić (czy jest jakaś kolejność?)[/code]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pią 20:36, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
jerzykk napisał: |
Panowie mam zamiar zrobić u siebie synchronizację mam przygotowane wężyki itd podpowiedzcie którymi śrubkami kręcić (czy jest jakaś kolejność?)[/code] |
Bez foto byśmy się zapisali na śmierć
Zerknij tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
od 61 strony (synchronizacja gaźników)
Co prawda po ang. ale ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzykk
maniak postów
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: M-ce
|
Wysłany: Pią 21:54, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
dzięki za szybką odpowiedź będę próbował to rozgryźć według instrukcji chociaż czytanie po ang zajmie mi chyba więcej czasu niż sama robota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pią 22:15, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
jerzykk napisał: |
dzięki za szybką odpowiedź będę próbował to rozgryźć według instrukcji chociaż czytanie po ang zajmie mi chyba więcej czasu niż sama robota |
Ty tego nie tłumacz tylko opieraj się na rysunkach.
Jak podłączysz wszystko to kolejność kręcenia chyba nie ma większego znaczenia. Ważne, żeby ustawić jednakowe podciśnienie.
Na zegarach będziesz wszystko widział co się dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzykk
maniak postów
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: M-ce
|
Wysłany: Pią 22:29, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
I wszystko jasne tylko jedno pytanie-paliwo należy podać osobno czy można założyć trójnik na wężyku do zaworu paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|