|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:26, 18 Cze 2014 Temat postu: Paliwo w gaźniku |
|
|
Po czyszczeniu gaźników i regulacji, gaźnik mił być już skręcany ale pojawiło się paliwo w jednym z gaźników, nie pamiętam w którym , moge to sprawdzić dopiero w piątek.
Przczytałem :
[link widoczny dla zalogowanych]
gdzie jest mowa o uszkodzeniu membrany w zaworze podciśnieniowym paliwa
Czy to może być wina tej membrany czy raczej zawór iglicowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Czw 20:46, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Czytam i nie bardzo rozumiem, o co chodzi? Czy gaźniki były do regulacji i czyszczenia wyjęte na stole? Bo jakoś nie wyobrażam sobie ich czyszczenia, bez wyjęcia. Kiedy i jaki dokładnie problem się pojawił?
Opisz to jeszcze raz dokładnie.Zresztą jedynym dokładnym sposobem czyszczenia gaźników, to jest myjka ultradźwiękowa. Mniej chaosu a więcej konkretów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:50, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
gaźniki były wyjęte na stole,
czyszczone ale nie myjką ,
zawory iglicowe wykręcone do czyszczenia,
wymienione membrany (dwie były popękane).
Następnie całość została poskładana do regulacji.
Po regulacji, jak udało się wszystko wyregulować okazało się że do jednego z gaźników napływa paliwo (po wyłączeniu silnika).
Diagnoza mechanika : zawór iglicowy do wymiany.
Myślałem że zawór podciśnieniowy paliwa mógł mieć wpływ na to że napływa paliwo do gaźnika na wyłączonym silniku. Ale jak rozumiem zawór iglicowy i tak powinien zablokować paliwo?
Nie znam się na mechanice , jestem informatykiem tak więc wybacz jak dalej to co pisze nie jest zrozumiałe, przestane zawracać głowę.
Lubię wiedzieć co dolega moim hondom, poznawać ich budowę, może w przyszłości pozwoli mi lepiej to diagnozować usterki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Czw 23:18, 19 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
MiloszK napisał: |
....
Nie znam się na mechanice , jestem informatykiem tak więc wybacz jak dalej to co pisze nie jest zrozumiałe, przestane zawracać głowę.
Lubię wiedzieć co dolega moim hondom, poznawać ich budowę, może w przyszłości pozwoli mi lepiej to diagnozować usterki |
Pisz, pisz, komuś doświadczenie może się przydać.
Tak trzymaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pią 6:28, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
MiloszK napisał: |
gaźniki były wyjęte na stole,
czyszczone ale nie myjką ,
zawory iglicowe wykręcone do czyszczenia,
wymienione membrany (dwie były popękane).
Następnie całość została poskładana do regulacji.
Po regulacji, jak udało się wszystko wyregulować okazało się że do jednego z gaźników napływa paliwo (po wyłączeniu silnika).
Diagnoza mechanika : zawór iglicowy do wymiany.
Myślałem że zawór podciśnieniowy paliwa mógł mieć wpływ na to że napływa paliwo do gaźnika na wyłączonym silniku. Ale jak rozumiem zawór iglicowy i tak powinien zablokować paliwo?
Nie znam się na mechanice , jestem informatykiem tak więc wybacz jak dalej to co pisze nie jest zrozumiałe, przestane zawracać głowę.
Lubię wiedzieć co dolega moim hondom, poznawać ich budowę, może w przyszłości pozwoli mi lepiej to diagnozować usterki |
Teraz jest to zrozumiałe.Do wymiany zaworek wraz z gniazdem, (chyba że się tylko zawiesił) Swoją drogą, zawór też powinien odciąć paliwo. Chyba że spłynęło to, co było w przewodzie. Jak dużo tego paliwa spłynęło?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Pią 8:54, 20 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 6:39, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
jak ktoś szuka zaworków do gaźników naszych to w larsonie kupi :
A.13.06.500 / 343 0027 / zaworek iglicowy FNL-101 Honda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 6:58, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
mam problem jeszcze z regulacją gaźnika,
zostawiłem to sobie na większy serwis po sezonie:
1. gaźniki wyregulowane
2. pare razy przygazówka
3. gaźniki lewe/prawe znowu są rozsynchronizowane
czy wine ponosić może element nr 13 na zalaczonym zdjęciu ? ma on delikatne luzy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MiloszK dnia Śro 6:59, 25 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 7:53, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak to robisz ale, po synchronizacji wstępnej, moto powinno pochodzić. W razie konieczności poprawić i tak do skutku. No chyba, że błąd jest gdzie indziej. Regulacja dopływu powietrza, nieszczelność na osiach /luzy/ itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 8:01, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
moto rozgrzane , regulacja jest poprawiana po synchronizacji wstępnej, tylko że to tak można by poprawiać w nieskończoność...
wygląda to na "nieszczelność na osiach /luzy/ itp."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 8:53, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Więc lepiej wymienić cały gaźnik na jakąś dobrą używkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 11:09, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
tak też zrobie, kupiłem membrany w przyzwoitym stanie i dokupie za grosze reszte. Przeserwisuje i wtedy zamontuje dopiero.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:43, 29 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Podsumowując:
-wyrzucenie recylkulatora spalin
-wymiana uszkodzonych membran w gaźniku
w efekcie nie dało się ustawić gaźnika, albo winę ponosiły luzy między lewymi i prawymi komorami gaźnika lub jakieś pozostałości po "szwajcarze" w gaźnikach. W dodatku na niskich obrotach zaczął strasznie łomotać silnik.
-po zainstalowaniu gaźnika z europejczyka
synchronizacja udana, zniknęły łomoty w silniku, ciśnienie pod korkiem oleju zmalało (było wg mnie za wysokie), zaczął jechać , spalanie spadło pomimo większych prędkości
:D
http://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM
:D :D :D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MiloszK dnia Nie 23:45, 29 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|