|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
platyna
NOWY
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Pon 14:44, 13 Maj 2013 Temat postu: problem ze zmianą biegów - co się dzieje? |
|
|
witam serdecznie,proszę o poradę gdyż mam kłopot,od pewnego czasu w mojej panci coś się dzieje ze zmianą biegów poprzednio wchodziły idealnie lecz ostatnio cężko jest z redukcją nie mogę doczytać się przyczyna stan oleju w silniku jest w poziomie w zbiorniczku na klamce jest stan ,brak wycieków więc proszę o radę i ewentualną pomoc ,z góry dziękuję i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 15:06, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Napisz coś więcej. Czy np. wchodzą biegi ze zgrzytem, ciągnie sprzęgło, czy tak samo na zimnym jak i rozgrzanym? opisz dokładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
platyna
NOWY
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Pon 17:03, 13 Maj 2013 Temat postu: co się dzieje. |
|
|
witaj ,a więc biegi 1,zgrzyta po wrzuceniu zarowno przy zimnym jak i ciepłym silniku następnie juz dalej nic wszystko jest ok tylko pózniej przy redukcji dzwignia stawia delikatny opór a bieg jałowy muszę szukac lekko pukajac w dzwignię podczas jazdy wszystko chodzi normalnie to wszystko sie dzieje na postoju gdy redukuję biegi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
platyna
NOWY
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Pon 17:07, 13 Maj 2013 Temat postu: co się dzieje |
|
|
zapomiałem dodać że sprzęgło nie ciągnia i klamkę wyciskam jak zawsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 19:10, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No to wygląda na to, że wszystko jest ok.Biegi powinieneś redukować, kiedy maszynka jeszcze się toczy. Pamiętaj, tam nie ma synchronizatorów. Natomiast co do jedynki. Jakie masz wolne obroty? Powinny być max, 1100/min. Ja mam ok. 1000 i jest ok.
Spróbuj też taki trick. Przed wrzuceniem 1 na postoju, naciśnij klamkę sprzęgła i lekko podgazuj. Takie szarpniecie manetą. Następnie puść klamkę, ponownie naciśnij i zdecydowanie wbij jedynkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Wto 17:45, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jedynka zgrzytnie i to jest ok. Jeżeli jesteś zmuszony redukować na postoju, to tak bywa,że może nie wchodzić niższy bieg. A w czasie jazdy spróbuj redukować z międzygazem-to pomaga wyrównać obroty i wejdzie jak nóż w masło. Nie czekaj z redukcją aż do zatrzymania-bo to błąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|