|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stilgar75
bywalec
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Wto 13:28, 28 Sie 2012 Temat postu: Regulacja luzów zaworowych |
|
|
Czy ktoś z Was robił to samemu?
Jeśli tak to byłbym wdzięczny za opis wrażeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Wto 17:35, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Odkopuję temat.
Na razie tylko skontrolowałem (ST1100) i okazuje się, że wszystkie wydechowe są do poprawy - za ciasne.
Orientujecie się +- jakiej grubości płytki są oryginalnie? bliżej im do 1mm grubości czy raczej spodziewać się ponad dwumilimetrowych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Wto 20:42, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Najczęściej pomiędzy 1,7-2,2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Wto 20:51, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki.
Właśnie liczę na to, że znajdę tam dość grube aby było z czego "schodzić"
Z głowic VFR800 wyjąłem 16sztuk i wszystkie są w okolicach 1,6-1,80 - może mi coś podpasuje i nie będzie trzeba kupować za wiele nowych
Dziś zakupiłem szczelinomierz o listkach "gęsto" rozłożonych (wcześniej kontrola standardowym supermarketowym) co nie było łatwe a chciałem kupić bezpośrednio a nie wysyłkowo tak więc jutro spróbuję podjąć temat ponownie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konrad1f dnia Wto 20:53, 06 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Śro 18:03, 07 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Dziś po pracy pomierzyłem dokładniej luzy i wyjąłem płytki - wszystkie były w granicach 1,98 do 2,08.
4 sztuki jakoś podpasuje, 4 będę musiał dokupić (niestety do sklepu dziś nie zdążyłem) więc dramatu nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Czw 22:36, 08 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Chyba się udało - silnik po korektach luzów odpalony, jak na razie nic nie wybuchło :D
Czynność regulacji nie jest skomplikowana - podejrzewam, że najwięcej zabawy jest i tak z owiewkami (których na szczęście nie posiadam).
Przy zdejmowaniu wałków należy uważać aby poprawnie je ponownie zamontować i użyć klucza dynamometrycznego do dokręcania mostków.
Na czas pracy dobrze zaślepić sobie jakąs szmatą otwór spływu oleju z głowicy aby czasem nie wpadła tam płytka.
Na szczeście płytki do hondy (7,48 średnicy) nie są drogie tak więc nawet gdy trzeba kupic parę nowych to nie jest to dramat finansowy.
Planowałem oddać cb-1 na regulacje luzów ale po akcji z st1100 zdecydowałem, że też zrobię to we własnym zakresie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konrad1f dnia Pią 7:10, 09 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|