FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
rosnacy stan oleju
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Silnik » rosnacy stan oleju
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
datom
NOWY
NOWY


Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska

 Post Wysłany: Czw 18:44, 30 Paź 2014    Temat postu: rosnacy stan oleju

Witam od nidawna posiadam st1100 po zakupie wymienilem olej 4l stan w okienku max stan .Przejechalem 500km w kilka dni.Dzisiaj sprawdzam stan i szybka calkowicie zakryta.Silnik chodzi idealnie pali na dotyk macie cos podobnego.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Czw 18:51, 30 Paź 2014    Temat postu: Re: rosnacy stan oleju

datom napisał:
Witam od nidawna posiadam st1100 po zakupie wymienilem olej 4l stan w okienku max stan .Przejechalem 500km w kilka dni.Dzisiaj sprawdzam stan i szybka calkowicie zakryta.Silnik chodzi idealnie pali na dotyk macie cos podobnego.

Zalałeś za dużo oleju - 3.8 l to max. Pewnie jeszcze starego trochę zostało i z tego takie kwiatki Sad


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
datom
NOWY
NOWY


Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska

 Post Wysłany: Czw 19:12, 30 Paź 2014    Temat postu:

Dzeki za podpowiedz ale pierwsze 2-3dni po wymianie wszystko bylo ok stan max.Nie kontrolowalem ok tygodnia az do dzisiaj.Starego oleju spuscilem tez 4l splywal ok 4 godzin (mialem czas) wymienialem klocki filtry itd.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Czw 19:23, 30 Paź 2014    Temat postu:

Upewnij się, że pancia w czasie kontroli oleju jest w pionie.
Jak masz max oleju to 1 st. na prawo może sprawić, że oczko jest zakryte i panika gotowa Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Pią 0:16, 31 Paź 2014    Temat postu:

Podobnie jak u Józka Very Happy
Jestem tego samego zdania co Urbanski Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
rider
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraków

 Post Wysłany: Pią 15:46, 31 Paź 2014    Temat postu:

Witam.
Może jechałeś długo na ssaniu, spotkałem się z opinią, że jak jedziesz z otwartym ssaniem to paliwo w jakiś (dla mnie tajemniczy) sposób dostaje sie do oleju.
Pozdrawiam rider Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Pią 22:04, 31 Paź 2014    Temat postu:

Rider, masz 100% racji. To może być powód!

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pią 22:26, 31 Paź 2014    Temat postu:

Ale to nie zmienia sytuacji, kiedy paliwo dostaje się do oleju. Za mało mamy inforacji, żeby po przez internet diagnozować Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
datom
NOWY
NOWY


Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska

 Post Wysłany: Sob 15:22, 01 Lis 2014    Temat postu:

Witam ponownie problem zdiagnozowalem czesciowo.Po zgaszeniu wykrecilem swiece i latarka zobaczylem kapiace paliwo na tloki.Prube powt.2 razy.Problem znika po odkreceniu wlewu paliwa.Mam problem ze zlokalizowaniem odpowietrznika zbiornika paliwa .W momecie odkrecania (bardzo duzy problem)nactepoje syk ilekkie odkrztalcenie zbiornika.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Nie 20:24, 02 Lis 2014    Temat postu:

datom napisał:
....Problem znika po odkreceniu wlewu paliwa.Mam problem ze zlokalizowaniem odpowietrznika zbiornika paliwa .W momecie odkrecania (bardzo duzy problem)nactepoje syk ilekkie odkrztalcenie zbiornika.

Odpowietrzenie masz w korku wlewowym. Problem polega na tym, że wężyk z niego wychodzący idzie do dodatkowego zaworu.
Może Jerzyk coś Ci pomoże, bo wiem, że coś z tym układem kombinował.
Tak "alarmowo" - nie dokręcaj korka zbyt mocno - ew. po jeździe daj powietrze zbiornikowi . Question


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
datom
NOWY
NOWY


Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska

 Post Wysłany: Pon 16:03, 03 Lis 2014    Temat postu:

korek mam bez rurki czyli nie orginalny .Puki jezdzilem na niskim stanie zbiornika dawal rade.Zamawiam orginal olej wymienilem zeszlo 6l.Wczoraj machnelem 450km na odkreconym korku i wszystko gra . DZieki za podpowiedzi

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pon 18:39, 03 Lis 2014    Temat postu:

datom napisał:
korek mam bez rurki czyli nie orginalny .Puki jezdzilem na niskim stanie zbiornika dawal rade.Zamawiam orginal olej wymienilem zeszlo 6l.Wczoraj machnelem 450km na odkreconym korku i wszystko gra . DZieki za podpowiedzi


A widzisz. Korek to ważna rzecz. Robi się na tyle duże podciśnienie, że cofa zawór podciśnieniowy i paliwo się leje.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Silnik » rosnacy stan oleju
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group