Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
datom
NOWY
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 18:44, 30 Paź 2014 Temat postu: rosnacy stan oleju |
|
|
Witam od nidawna posiadam st1100 po zakupie wymienilem olej 4l stan w okienku max stan .Przejechalem 500km w kilka dni.Dzisiaj sprawdzam stan i szybka calkowicie zakryta.Silnik chodzi idealnie pali na dotyk macie cos podobnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Czw 18:51, 30 Paź 2014 Temat postu: Re: rosnacy stan oleju |
|
|
datom napisał: |
Witam od nidawna posiadam st1100 po zakupie wymienilem olej 4l stan w okienku max stan .Przejechalem 500km w kilka dni.Dzisiaj sprawdzam stan i szybka calkowicie zakryta.Silnik chodzi idealnie pali na dotyk macie cos podobnego. |
Zalałeś za dużo oleju - 3.8 l to max. Pewnie jeszcze starego trochę zostało i z tego takie kwiatki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
datom
NOWY
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 19:12, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Dzeki za podpowiedz ale pierwsze 2-3dni po wymianie wszystko bylo ok stan max.Nie kontrolowalem ok tygodnia az do dzisiaj.Starego oleju spuscilem tez 4l splywal ok 4 godzin (mialem czas) wymienialem klocki filtry itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Czw 19:23, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Upewnij się, że pancia w czasie kontroli oleju jest w pionie.
Jak masz max oleju to 1 st. na prawo może sprawić, że oczko jest zakryte i panika gotowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Pią 0:16, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Podobnie jak u Józka
Jestem tego samego zdania co Urbanski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
rider
uzależniony
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 15:46, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam.
Może jechałeś długo na ssaniu, spotkałem się z opinią, że jak jedziesz z otwartym ssaniem to paliwo w jakiś (dla mnie tajemniczy) sposób dostaje sie do oleju.
Pozdrawiam rider
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Pią 22:04, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Rider, masz 100% racji. To może być powód!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pią 22:26, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ale to nie zmienia sytuacji, kiedy paliwo dostaje się do oleju. Za mało mamy inforacji, żeby po przez internet diagnozować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
datom
NOWY
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 15:22, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie problem zdiagnozowalem czesciowo.Po zgaszeniu wykrecilem swiece i latarka zobaczylem kapiace paliwo na tloki.Prube powt.2 razy.Problem znika po odkreceniu wlewu paliwa.Mam problem ze zlokalizowaniem odpowietrznika zbiornika paliwa .W momecie odkrecania (bardzo duzy problem)nactepoje syk ilekkie odkrztalcenie zbiornika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 20:24, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
datom napisał: |
....Problem znika po odkreceniu wlewu paliwa.Mam problem ze zlokalizowaniem odpowietrznika zbiornika paliwa .W momecie odkrecania (bardzo duzy problem)nactepoje syk ilekkie odkrztalcenie zbiornika. |
Odpowietrzenie masz w korku wlewowym. Problem polega na tym, że wężyk z niego wychodzący idzie do dodatkowego zaworu.
Może Jerzyk coś Ci pomoże, bo wiem, że coś z tym układem kombinował.
Tak "alarmowo" - nie dokręcaj korka zbyt mocno - ew. po jeździe daj powietrze zbiornikowi .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
datom
NOWY
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska
|
Wysłany: Pon 16:03, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
korek mam bez rurki czyli nie orginalny .Puki jezdzilem na niskim stanie zbiornika dawal rade.Zamawiam orginal olej wymienilem zeszlo 6l.Wczoraj machnelem 450km na odkreconym korku i wszystko gra . DZieki za podpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 18:39, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
datom napisał: |
korek mam bez rurki czyli nie orginalny .Puki jezdzilem na niskim stanie zbiornika dawal rade.Zamawiam orginal olej wymienilem zeszlo 6l.Wczoraj machnelem 450km na odkreconym korku i wszystko gra . DZieki za podpowiedzi |
A widzisz. Korek to ważna rzecz. Robi się na tyle duże podciśnienie, że cofa zawór podciśnieniowy i paliwo się leje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|