|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcys
junior
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: Pią 19:30, 17 Lis 2017 Temat postu: Ustawienie rozrzadu lewej glowicy - jak? |
|
|
Witam. W związku z zakończeniem sezonu rozebrałem moją bestie do grubszego przeglądu (m.in. regulacja zaworów, wymiana paska itp) i w ferworze walki nie oznaczyłem sobie ustawienia wałków rozrządu lewej głowicy. Niby nic wielkiego bo są fabryczne znaki, ale co ciekawe ustawiając wałki lewej głowicy zgodnie z serwisówka hondy (str.106) tłok 2 cylindra dobija do zaworów.
Czy ktoś ma może pewny schemat/rysunek jak poprawnie ustawić wałki rozrządu?
Ze strony
[link widoczny dla zalogowanych]
wynika, że faktycznie w serwisówce jest błąd i wałki lewej głowicy należy ustawić inaczej, tylko czy te ustawienia są na 100% oki?? Jeśli ktoś ma poprawny,pewny schemat to proszę o podesłanie lub udostępnienie.Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
-waldi-
stały bywalec
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Wto 22:48, 21 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Ustaw na znaki i powinno być OK, u mnie nie było problemów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez -waldi- dnia Wto 22:49, 21 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
marcys
junior
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: Śro 18:09, 22 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
No u mnie byl problem :-) teraz juz moge potwierdzic ze w serwisowce jest bląd. chodzi o położenie znaków wałków rozrządu lewej głowicy.
Prawidłowe ustawienie wałków jest takie : wał ustawiamy w pozycje T1, wtedy wałki rozrządu prawej głowicy są ustawione znakami poziomo względem płaszczyzny głowicy "na zewnątrz" (tak jak w serwisówce), następnie obracamy wałem o 1/4 obrotu na znak T4 i wtedy znaki na wałkach lewej głowicy mają być ustawione poziomo względem płaszczyzny głowicy ale "do środka" - to taka subtelna róznica :-)
W serwisówce jest szkic pokazujący sytuacje, gdy wal mamy ustawiony na T1 i wtedy walki lewej i prawej głowicy są ustawione poziomo na zewnątrz - co jest blędem bo przy takim ustawieniu przy probie obrócenia walem po ok. 1/4 obrotu tłok 2 cylindra spotyka sie z zaworami ssącymi i dalszy obrót nie jest możliwy.
Dziś padlinę odpaliłem, zrobiłem synchro i wszystko jest OK :-) jutro otwieram nowy sezon :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|