|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sławek
uzależniony
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zelów
|
Wysłany: Nie 19:56, 30 Sie 2009 Temat postu: rozrząd |
|
|
Jest podany przebieg po którym wymienia się łańcuszek rozrządu st 1300, pasek w st 1100 wymienia się po 100 tyś, łańcuszek chyba nie wcześniej. Drugie pytanie jak często regulujecie zawory. Koniec pytań na dziś. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
sławek
uzależniony
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zelów
|
Wysłany: Czw 23:43, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Chciałbym odnowić pytanie dotyczące rozrządu st 1300. Ktoś wymieniał już lanuszek, co ile powinno się go wymienić , czy w ogóle się go wymienia. Idzie zima , czas na serwis motorku i nurtuje mnie to bardzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Czarli
junior
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:00, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Cześć luzy zaworowe trzeba kontrolować co każde 24 tyś km tak podaje fab instrukcja, co do rozrządu to w servisie niema pewnie mistrza co by określił czas wymiany chodzi mi o przebieg czy wiek,mówi się że łańcuchy są teraz dożywotne, z mojej praktyki łańcuch jest do wymiany jak zaczynają odchodzić charakterystyczne dżwięki silnika w okolicy rozrządu,napinacz się skończył i łańcuszek zaczyna grzechotać, spokojnie nie szarpiąc silnikiem możemy jeszcze przejechać pare tys km szykując fundusze, na pasek rozrządu podaje się przebieg lub wiek bo tam nic nie słychać , a jak już słychać to po ptokach
Pozd.[/list]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Smarek111
bywalec
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Pon 16:04, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Tak jak kolega Czarli napisał co 24 tyś km.A rozrząd co 100 a nie którzy mówią co 150 tyś km.Co do ceny to jedenie pasek udało mi sie zdobyc po az serwisem koszt 55zł napinacz tylko serwis 415 zł co do rolki o ile pamietam to 280 serwis honda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jacol
maniak postów
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Śro 21:19, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam serdecznie jestem z okolic poznania i coś mi robi chałas w silniku nie wiem czy to jest rozrząd czy jest ktoś gdzieś w okolicach Poznania lub Kalisza co zna się na takim motocyklu st 1300 z 2005 roku lub gdzieś w wlkp. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Śro 21:28, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
jacol-bez obrazy! Nie szukaj "Kaszpirowskiego" tylko sprawdż swoje moto w serwisie. Dlaczego dzisiaj większość użytkowników daje wiarę opinii byle dupka,a nie fachowca?
"Niech każdy robi-to co umie"-będziemy wtedy wszyscy zadowoleni !
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Kędzior dnia Śro 21:33, 11 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Czw 7:39, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
A no dlatego ,że w serwisie też ,,różni pracują ,, głupoty robią i głupoty gadają (choćby , że oleju w moście się nie wymienia tylko uzupełnia)---- tak więc jak wszędzie są ludzie i ludziska ....................
Co do rozrządu spotkałem różne dane - uśredniając dla st 1100 wymiana paska wraz z rolkami co 100 000 km lub 5 lat dla st 1300 kontrola od przebiegu około 80 000 km przy każdej kontroli luzów zaworowych ,i tu kontrolujemy luz poprzeczny ogniw względem siebie oraz stan ,,wyjścia,,napinacza --------jeśli napinacz ,,pozostaje ,, w pozycji poniżej 1/3 swojego zakresu pracy wymieniamy rozrząd ------------powinno to nastąpić przed ,,hałasem,, , gdy pojawia się hałas jest to ostatni gwizdek i świadczy to również o tyk ,że koła zębate rozrządu też już ,,dostają w kość,,
Znalazłem taż dane ,które mówią,że w st 1300 wymieniamy rozrząd przy przebiegu 150 000 km , a w innych danych napisano ,że jest to uzależnione od tego jak kto ,,zapina i na jakich środkach eksploatacyjnych jeździ,,
Znam st 1300 z przebiegiem prawie 200 000 km - i nic nie było z rozrządem robione i z przebiegiem 140 000 km gdzie trzeba było rozrząd wymienić i to na ostatni gwizdek---------- oczywiście przebiegi ze stanu licznika...........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jacol
maniak postów
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Czw 10:11, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dla czego nie jadę do serwisu? Może dlatego że w serwisie mi powiedzieli że to wał albo panewka. Ale wał albo panewa to chyba cały czas by pukała a on przy obciążeniu i to od jakiś obrotów. Nie wiem może mi się tak tylko wydaje nigdy nie jeździłem v4 ostatni mój moto to deauville. W serwisie najlepiej niech pan zostawi 10000 tyś zł a my zobaczymy co się da zrobić. Kiedyś pracowałem w serwisie ale inna branża to wiem jak to się robi. I dla tego chcę żeby się ktoś przejechał moją Europą tak tylko dla porównania. I nic więcej nie chce. A do serwisu zawsze można jechać. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Czw 11:06, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Jak będziesz gdzieś w okolicy Zielonej Góry to ,,wpadaj,, tzn zajedź ,to porównamy sprzęty.................
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Czw 14:58, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Jedź do Samada. Jestem pewny, że jest lepszy od niejednego mechanika w serwisie. Masz również gwarancję, że nie będzie Ci wmawiać iż połowa moto do wymiany. No i co ważne pogaducha i ewentualna diagnoza za uścisk dłoni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skorpionwr dnia Czw 15:00, 12 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:58, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
u Samada zapisy na Październik :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jacol
maniak postów
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Sob 17:18, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Samad jak się mogę z Tobą skontaktować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Nie 21:25, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Zaprosił Cię na oględziny-to ogień-bo warto!
Może Samad posłucha w czerwcu,a kiedy naprawi-to inna sprawa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Kędzior dnia Nie 21:27, 15 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Wto 20:31, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Mam rozkopany motocykl , tak się zastanawiam , jak sprawdzić stan rozrządu czy czekać aż zacznie hałasować
Czy ma ktoś wiedzę na ten temat
Na stronie 275 w angolskiej sewisówce są jakieś obrazki ... i jak to rozumieć ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Wto 20:51, 24 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pią 20:52, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Czarli napisał: |
Cześć luzy zaworowe trzeba kontrolować co każde 24 tyś km tak podaje fab instrukcja, co do rozrządu to w servisie niema pewnie mistrza co by określił czas wymiany chodzi mi o przebieg czy wiek,mówi się że łańcuchy są teraz dożywotne, z mojej praktyki łańcuch jest do wymiany jak zaczynają odchodzić charakterystyczne dżwięki silnika w okolicy rozrządu,napinacz się skończył i łańcuszek zaczyna grzechotać, spokojnie nie szarpiąc silnikiem możemy jeszcze przejechać pare tys km szykując fundusze, na pasek rozrządu podaje się przebieg lub wiek bo tam nic nie słychać , a jak już słychać to po ptokach
Pozd.[/list] |
Z tego co zobaczyłem pod pokrywą zaworów ,to nie sadzę że będzie go słychać , wszystkie miejsca gdzie mógłby się " obcierać " osłonięte są tworzywem . Nie sądze że to nastąpi przy 100 tysiach , w aycie paski wytrzymują 120 tysi . Inna bajka jak w maluchu - tam łańcuch tarł się o obudowę i bywały przypadki że nawet ją przetarł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Pią 20:55, 27 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pią 23:17, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Darek napisał: |
Czarli napisał: |
Cześć luzy zaworowe trzeba kontrolować co każde 24 tyś km tak podaje fab instrukcja, co do rozrządu to w servisie niema pewnie mistrza co by określił czas wymiany chodzi mi o przebieg czy wiek,mówi się że łańcuchy są teraz dożywotne, z mojej praktyki łańcuch jest do wymiany jak zaczynają odchodzić charakterystyczne dżwięki silnika w okolicy rozrządu,napinacz się skończył i łańcuszek zaczyna grzechotać, spokojnie nie szarpiąc silnikiem możemy jeszcze przejechać pare tys km szykując fundusze, na pasek rozrządu podaje się przebieg lub wiek bo tam nic nie słychać , a jak już słychać to po ptokach
Pozd.[/list] |
Z tego co zobaczyłem pod pokrywą zaworów ,to nie sadzę że będzie go słychać , wszystkie miejsca gdzie mógłby się " obcierać " osłonięte są tworzywem . Nie sądze że to nastąpi przy 100 tysiach , w aucie paski wytrzymują 120 tysi . Inna bajka jak w maluchu - tam łańcuch tarł się o obudowę i bywały przypadki że nawet ją przetarł |
Tak informacyjnie , ile setek -jaka norma dla luzów zaworowych
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Pią 23:17, 27 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|