|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 17:05, 16 Maj 2009 Temat postu: Dlaczego szwajcar ma inne wolne obroty |
|
|
Witam i pytanie jak w temacie. Właśnie się doczytałem w książeczce orginalnej dołączonej do Pan europy 1100 ,że wolne obroty silnika to 1000 +/- 100 a wersja szwajcarska ma 1200 +/- 50. Skąd ta różnica? Co szwajcar ma innego że ma inne wolne obroty? Jedyna różnica jaką zauważyłem to brak postojowego światła w stacyjce i straszak czerwonego pola od 5000 w obrotomierzu. Ale wolne obroty? To powinno wiązać się z jakimiś zmianami w silniku lub elektronice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Marlboro
zasłuzony
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa, Polska
|
Wysłany: Sob 22:41, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Witaj,
Są dokładnie zmiany w silniku - układ dopalania spalin. Jest to ta sama wersja silnika co była montowana w ST1100 w Californi - tam też mają popaprane przepisy jeżeli chodzi o środowisko i właściwie na potrzeby tych dwóch lokalizacji Honda zaprojektowała układ dopalania spalin aby spełniały normy emisji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 8:16, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Możesz coś dodać na czym polegały te zmiany? Cy była to modyfikacja wydechu, elektryki czy też jakieś zmiany w samym silniku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
sławek
uzależniony
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zelów
|
Wysłany: Nie 10:18, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Witam
To tłumaczy około 12oo obrotów w mojej pance. Wcześniej pytałem na forum ile powinien kręcić silnik na wolnych obrotach. Moja jest ze Szajcarii i z tego wynika że tak ma mieć. Są jeszcze jakieś różnice Szwajcara od innych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 11:24, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Temat tych rurek do recyrkulacji spalin był już poruszany na forum, tutaj link do tego postu.: http://www.st1100.fora.pl/technika,2/co-to-za-rurki,112.html w szczególności polecam ostatni post kolegi stanley.mie na w/w stronie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Nie 11:29, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 17:01, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli wszystko jasne. Konstrukcja silnika jest taka sama tylko dołożono recylkulator spalin, proste urządzenie co jest w prawie każdym aucie od 15 lat. Jest także w moim TDI dość starym ale już dawno pewien kanał został saślepiony. I wiecie co? Polska to nie Szwajcaria. Choć chciałbym mieszkać w Szwajcari to nie mieszkam i recylkulator zostanie już jutro opanowany, to znaczy odłączony, zaślepiony itp. Ale chromowanych rurek nie usunę bo fajnie wyglądają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|