|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamm
maniak postów
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kielce
|
Wysłany: Śro 23:14, 29 Wrz 2010 Temat postu: Blokada kierownicy |
|
|
Koledzy, podpowiedzcie jedną rzecz:
na stacyjce jest oznaczenie, że powinna być blokada kierownicy.
Próbuję na różne sposoby i nic.
Teraz mam to wszystko rozebrane i stacyjkę na wierzchu przy okazji wymiany łożywka w główce ramy.
Czy powinna być blokada czy tylko jest takie oznaczenie bo np. ta sama stacyjka jest do kilku różnych modeli a ST akurat ma tego nie mieć.
Jak to się włancza ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
mirekm71
wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeg
|
Wysłany: Czw 2:05, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Kierownica w lewo, kluczyk w pozycje blokady ( nie pamietam czy nie trzeba go wcisnac) i wszystko. Wszystkie motocykle maja blokade kierownicy, chyba?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Czw 15:11, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Kluczyk trzeba wcisnąć i dopiero przekręcić na blokadę.
Kierownica się blokuje w lewym i prawym skrajnym położeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
adamm
maniak postów
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kielce
|
Wysłany: Czw 19:35, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie to wiem że kiera na maxa w jedno ze skrajnych położeń i że kluczyk trzeba wcisnąć, jednak nie da się go wcisnąć.
Nie wiem czy coś jest zepsute czy trzeba by może coś przesmarować.
Nawet w stacyjce od strony główki widać że jest jakiś bolec któy może się wysunąć, ale nic się nie dzieje.
Jak wrócę z urlopu i będę go składał po malowaniu to sprawdzę dokładnie.
Dzięki za odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
ErneST
zasłuzony
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: Czw 20:13, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Czasami trzeba lekko cofnąć kierownicę od maksymalnego skrętu i wtedy zaskakuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Czw 21:55, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Problem widzę w stacyjce
Jeśli jej się nie da nacisnąć nawet przy wyprostowanej kierownicy, to raczej uszkodzenie mechaniczne.
Być może wykrzywiony bolec, który powinien się wysunąć.
Ktoś, może wcześniej, chciał "zerwać" blokadę i motocykl przeżył intruza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
adamm
maniak postów
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kielce
|
Wysłany: Czw 22:06, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
r.urbanski napisał: |
Ktoś, może wcześniej, chciał "zerwać" blokadę i motocykl przeżył intruza |
Całkiem możliwe, bo do wszystkich zamków mam 1 klucz a do stacyjki inny (dłuższy)
Generalnie, przynajmniej na razie, moto nie zostawiam nigdzie poza domem, więc ryzyko kradzieży spada.
Jednak na jakieś dalsze wojaże, kilku dniowe, będę musiał pomyśleć o zabezpieczeniu mechanicznym, bo sam alarm może nie wystarczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pią 0:36, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
To znaczy, że Masz nie oryginalną stecyjke
Wniosek jest ten sam jaki przedstawiłem przy Twoim poście: zakup pokrywy schowka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Pon 14:55, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też mam zmienioną stacyjkę ( motor kupiłem z kluczem z niebieską płytką z logo Hondy, który pasuje do baku, schowka, kanapy i kufrów, a drugim kluczem czarnym, gdzie logo jest wyciśnięte w plastyku, obsługuję stacyjkę). Ale mimo tego, blokada mi działa na obu stronach.
Czyli musisz mieć jakiś feler w samej stacyjce. Nowa kosztuje ok. 150zł ( wg mojego mechanika, który na co dzień serwisuje motory w salonie Yamahy ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Marlboro
zasłuzony
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa, Polska
|
Wysłany: Pon 15:12, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
voniu napisał: |
Nowa kosztuje ok. 150zł ( wg mojego mechanika, który na co dzień serwisuje motory w salonie Yamahy ). |
Voniu... nic nie chciałbym zarzucać Twojemu mechaniorowi, ale jeśli u niego stacyjka nówka sztuka do ST1100 kosztuje 150,- pln to ja od dziś u niego kupuję WSZYSTKO !!
Cena salonowa stacyjki z dwoma oryginalnymi kluczykami to koszt minimum 650,- PLN netto.
Jeśli w grę wchodziłaby kompletna stacyjka, z osprzętem typu blokada stacyjki, wyłącznik zapłonu itp. to koszt netto to około: 1.300,- PLN.
Więc jeśli on jest w stanie pierwszy zestaw dostarczyć za 150,- pln to ja wybieram go na swojego dostawcę gratów od zaraz.
Chyba, że myśli tu o rozbieraniu istniejącej stacyjki i wkładaniu do niej innego zamka, tak aby po prostu działała... to może to i 150,- PLN kosztuje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Pon 20:52, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
No cóż - może i to miał na myśli - nieodgadnione są ścieżki myślowych meandrów naszych kochanych mechaniorów
A zawór kupiłem za 14,99 funciaków z przesyłką, Teraz już tylko czekam na paczkę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez voniu dnia Pon 21:25, 11 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
papcioch
junior
Dołączył: 23 Maj 2020
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 17:36, 03 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Trochę archeologia - wiem.
Nie mogę zablokować kierownicy w lewym położeniu, nie da się przekręcić kluczyka. Jak kierownicę skręcę w prawo to blokada działa normalnie.
W czym może być problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|