|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Smarek111
bywalec
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Śro 6:33, 09 Lut 2011 Temat postu: olej lagi i inne |
|
|
wiem że ten temat był i sprawdzałem inne posty ale w ramach upewnienia sie chciałem o potwierdzenie danych.Olej do lag według danych to 187ml na lewy a prawy 190ml oczywiście bez ABS .Pytam bo w nie których piszą że wylali np.500ml.wiec jeśli już ktoś to zrobił i ma doświadczenie niech podpowie ile tak naprawdę trzeba tego wlać.
Druga zaś sprawa dotyczy nie chodzącego jednego gara po dłuższym postoju zimowym.Odpaliłem wczoraj i nie chodził natomiast jakiś tydzień temu odpalałem i chodziły oba i zgłupiąłem Może to wina paliwa że stoi za długo bo gaźnik wiem że muszę wyregulować i to też może byc przyczyną .
Za każdą podpowiedź z góry dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Smarek111 dnia Śro 6:35, 09 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 7:23, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o drugie pytanie; to na 99,9% padła świeca. Tam jest świeca typu 'CR". Są to świece b. czułe na dogrzanie, Jeżeli zapaliłeś moto wcześniej na chwilę i silnik nie osiągnął temperatury, to świeca tym samym nie osiągnęła temp. samooczyszczania i padła. Wymień świece a najlepiej wszystkie. Zapal moto, aż do osiągnięcia temp. włączającej wiatrak. Następnie wył. zapłon i nie dotykaj go aż do czasu kiedy będziesz chciał pojeździć. Po prostu nie wolno zapalać zimnego silnika na chwilę. pozdr.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Smarek111
bywalec
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Czw 6:52, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
duże dzieki jerzyk za podpowiedź
A co z tymi lagami bo chce zalać olej i nie wiem tak naprawdę ile na każdą lagę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Czw 7:51, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Smarek111 napisał: |
duże dzieki jerzyk za podpowiedź
A co z tymi lagami bo chce zalać olej i nie wiem tak naprawdę ile na każdą lagę |
Ja zmieniałem, ale nie pamiętam ile wchodziło. Korzystałem z serwisówki. Jak znajdę chwilę, to poszukam. Możesz sam też sprawdzić. W dziale technika st1100 jest manual z serwisówką. pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Smarek111
bywalec
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Czw 12:46, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
okey doczytałem sie że:
prawy 385ml
Lewy 435ml
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Smarek111 dnia Czw 12:49, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
adamm
maniak postów
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kielce
|
Wysłany: Nie 21:38, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w prawej ladze korek od góry nie wyjdzie, bo trzyma antynurka ( sprężynę a ta z kolei przykręcona jest od spodu - żeby odkręcić trzeba zdjąć koło).
Nie rwij prawego korka na siłę ;-)
Ja miałem lagi zdjęte bo wymieniałem łożysko główki ramy i wlewałem śrubą spustową.
Lewa laga - korek na górze zdejmuje się bez problemu.
Klucz imbusowy ten sam co do ośki tylnego koła.
Przed odkręceniem korków KONIECZNIE poluzuj śruby w górnych półkach bo inaczej możesz popsuć gwinty w lagach.
Ilość oleju odmierzałem strzykawką żeby była taka jak trzeba. Trochę czasu to zajęło.
Jak będziesz rozbierał, to sprawdź w jakim stanie są te gumki przeciwkurzowe. Jeśli kiepskie i popękane to wymień je od razu.
pozdrawiam
adamm
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jacekronin
bywalec
Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie,Żywiec,Pietzykowice
|
Wysłany: Pią 16:57, 11 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Osobiście zalecałbym wymontować lagi z półek i przed zalaniem nowego oleju bez rozbierania amortyzatorów przepłukanie całości benzyną ekstrakcyjną aby pozbyć się resztek starego oleju i ewentualnych zanieczyszczeń.Oczywiście poczekać aby resztki benzyny mogły odparować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
karas804
bywalec
Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sobiemyśl
|
Wysłany: Wto 10:11, 28 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Witam,
Trochę odgrzewam temat ale puściło mi uszczelnienie na jednej ladze a wymieniałem w tamtym roku oba. Mam już wszystko złożone i pozostało tylko uzupełnić olej ale...trochę laickie pytanie - która laga to lewa(i proszę nie piszcie, że lewa to ta co jest duży palec po prawej stronie ). Według książki Haynes lewa to ta patrzac od przodu na motor. Pytam, bo nie jestem pewien czy dobrze zalałem w tamtym roku.
Mam model ABS/TCS z 1998 roku.
Co najlepsze, to według manuala nakrętki górne lag mam takie jak 1a, czyli na klucz zwykły a nie imbusowy.
Mógłby mi ktoś pomóc okreśclić ile oleju muszę nalać do lag?
Według manuala jest:
1. Standard models
2. ABS/TCS models
3. CBS/LBS-ABS/TCS models
I nie jestem przekonany do końca czy mój to 2 czy 3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|