Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gery
maniak postów
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce miasto w Koronie
|
Wysłany: Wto 11:43, 19 Kwi 2016 Temat postu: Ciężarek wywarzajacy do kierownicy. |
|
|
Poszukuję jak w temacie. Nie mogłem znaleźć po tym jak wylądowałem w rowie na zakręcie i nie mogę też znaleźć orginału do kompletu w necie ( na prawej stronie mam)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:12, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
W ASO znajdziesz.
Nie jest tanio ale masz wszystko dostępne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gery
maniak postów
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce miasto w Koronie
|
Wysłany: Wto 14:19, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Tja, dzięki za "radę" w ASO to ja znajdę oczywiście wszystko bez łaski tylko właśnie chodzi o to "nie jest tanio"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Śro 19:30, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Chodzi o ciężarek zewnętrzny czy wewnętrzny kierownicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 20:10, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Darek napisał: |
Chodzi o ciężarek zewnętrzny czy wewnętrzny kierownicy |
A pokarz mi ciężarek wewnętrzy i gdzie on jest bo jestem ciekaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Śro 20:14, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
W RURCE KIEROWNICY WŁAŚCIWIE W RURCE MANETKI ..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Śro 20:16, 20 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Śro 20:22, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Zewnętrzny , to bym próbował dotoczyć ale ten wewnątrz to za bardzo skomplikowany ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Śro 20:32, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nawet próbowałem go kupić kiedyś , ale tylko z 1/2 kiery dostępny , mój wylatał przy przykręcaniu zewnętrznego ale go po prostu wkleiłem i jest git . Poprzednik przy wywrotce go uszkodził - pewnie śruba nie puściła i go wyciągnęło ze środka i coś jest nie kompletny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Śro 20:37, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
A oto jego fotka .... Czy wszystko wyjaśniłem
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 20:44, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Darek napisał: |
Nawet próbowałem go kupić kiedyś , ale tylko z 1/2 kiery dostępny , mój wylatał przy przykręcaniu zewnętrznego ale go po prostu wkleiłem i jest git . Poprzednik przy wywrotce go uszkodził - pewnie śruba nie puściła i go wyciągnęło ze środka i coś jest nie kompletny |
Trudno to nazwać ciężarkiem. Jak co, to element, który umożliwia dokręcenie ciężarków zewnętrznych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Śro 20:51, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
To jest ciężarek kiery .... odlany z ciężkiego stopu , jeśli uważasz inaczej , Twoja sprawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 20:59, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Darek napisał: |
To jest ciężarek kiery .... odlany z ciężkiego stopu , jeśli uważasz inaczej , Twoja sprawa |
OK. Masz racje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Śro 21:29, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładniej jest to tłumik drgań , a na zdjęciu jest właściwie jego część ( jest uszkodzony i nie kompletny - brak zewnętrznej części i zabezpieczenia mocującego )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gery
maniak postów
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce miasto w Koronie
|
Wysłany: Czw 6:40, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Chodziło mi oczywiście o tą część zewnętrzną którą mi zerwało przy glebie i nie mogłem jej znaleźć, wewnętrzna siedzi , mam nadzieje że sie nie uszkodziła przy tym incydencie ale zobaczymy. Pozatym jeśli chodzi o moje poszukiwania to zakończyły się sukcesem dzięki Samadowi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Czw 7:36, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Serwisówka strona 412 - inter weight
inter - schować pochować
weight - waga , ciężar , odważnik
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Czw 7:44, 21 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 8:43, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie inter tylko inner - wewnętrzny.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Czw 8:55, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wszystko można przetłumaczyć ,,w linii prostej na nasze,, jak i nie wszystko można co niektórym wytłumaczyć na zrzucie jest wkład mocująco- amortyzujący , oraz balanser zwany ciężarkiem lub ciężarek zwany balanserem.........ciężarek ciężarkiem i już ustalony i załatwiony , wkład mocujący składa się z czterech elementów i przy przewrotkach najczęściej uszkodzony jest na pierwszym ,, przewężeniu,, od ciężarka -- w najlepszym wypadku pęka , a w gorszym - część pęknięta wypada i zostaje zgubiona....
koszt
105,78 wkład mocująco-amortyzujący alu
18,45 pierścień amoryzujący
15,99 pierścień gumowy centrujący
27,06 pierścień mocujący
komplet -167,28zł
ciężarek - balanser - 115,62
śruba mocująca - 13,53
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Czw 9:53, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
EDDIE napisał: |
Nie inter tylko inner - wewnętrzny. |
Dzięki za sprostowanie , w angielskim to słabo raczej kumam , czyli w prostym tłumaczeniu : wewnętrzny odważnik
Gdyby pełnił tylko funkcje mocowania , nie był by wykonany z ciężkich stopów
A działa coś jak amortyzator skrętu ..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Czw 9:55, 21 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Czw 10:43, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Szkoda czasu na bzdurne pisanie i zaśmiecanie forum i tego tematu -wzrok już mam dość słaby i za cholerę nie mogę dostrzec nawet podobieństwa do amortyzatora skrętu ani w budowie ani w działaniu Jak na stop alu (mówimy o wewnętrznej częśći) faktycznie jest dość ciężki ,lecz element wykonany np ,,z kwasówki,, jest cięższy , a ,,kwasówka,, nie jest najcięższym stopem ..................
Dla mnie koniec tematu .........................
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Czw 11:02, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Obciążenie kierownicy ma za zadanie takie same jak amortyzator skrętu .... sądziłem że więcej kumasz Samad ... jak piszesz o czymś a nie masz wiedzy, to jest fakt zaśmiecasz ....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Czw 11:04, 21 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Czw 11:12, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
==== -
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez samad dnia Czw 11:16, 21 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Czw 11:13, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Czw 11:17, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytat nr 7
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 11:17, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
w trajce to może i tak
nie wiem czy to odwaga czy zwyczajna głupota ale pisząc że samad czegoś nie kuma nt ST 1100, ST 1300 lub się nie zna to jakaś masakra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 11:20, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
tak dla Twojej ciągle poszerzającej się wiedzy
AMORTYZATOR SKRĘTU
[/i]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Czw 11:28, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Najlepiej sprawdź to w praktyce , wyciągnij odpowiednie wnioski i daj znać jak Ci to wyszło..................
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez samad dnia Czw 11:29, 21 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
LWfilip
wyjadacz
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świecie nad Wisłą
|
Wysłany: Czw 12:09, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Wynurzył się ciekawy temat. Pech chce, że przetestowałem oba urządzenia. To znaczy i ciężarki bo są przy kierownicy i amortyzator skrętu bo miałem takie cudo przy Aprilii. I przy okazji tego drugiego moto trochę poeksperymentowałem. Bo było można. W ST są tylko ciężarki i ich działanie jest odczuwalne cały czas. W Aprilii działanie amortyzatora można było regulować. Od strasznego muła po pracę niezauważalną dla kierowcy. A ciężarki i tak były. Lepiej mi się jeździło gdy działanie amortyzatora było "delikatnie" odczuwalne bo kierownica nie " kładła się" na bok. Wydaje mi się, że bardziej przychylam się do opinii, że ciężarki tłumią drgania kierownicy. Amortyzator skrętu też, ale dodatkowo powoduje równomierny ruch na boki przy skręcaniu kierownicą. A do tego można to regulować w zależności od upodobań. To moje spostrzeżenia wynikające z ponad trzyletniej jazdy na Aprilii. A to był bardzo fajny sprzęcior
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Czw 15:33, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Zdjąć ciężarki z kierownicy to to chwila moment - jazda porównawcza i wiadomo jakie są odczucia
Proste doświadczenie - rurka około 5m - stań w połowie stojąc najlepiej na jakieś belce i zamachaj góra dół prawo lewo ,przejdź do przodu kilka metrów, następnie na końcu rurki z każdej strony zamocować puszkę piwa tej samej pojemności i tego samego producenta - powtórzyć ćwiczenie ------- następnie weź amortyzator najlepiej przedni usuń sprężynę zamocuj jednym końcem do rurki a drugim do belki na której stoisz w połowie skoku amortyzatora i powtórz ćwiczenie na końcu zdjąć puszki z piwem otworzyć i delektując się smakiem wyciągnąć i opisać własne wnioski............ czym dłuższa rurka czy tyczka i wyżej znajduje się belka tym efekty są lepsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Czw 15:43, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Powód jest prosty: jeśli byśmy wiedzieli jaka siła powoduje shimmy to można by wyeliminować przez zastosowanie odpowiednio dużych ciężarków, tak z czystej mechaniki wynika że każda masa ma swoją częstotliwość drgań, im większa masa tym większa siła potrzebna na wzbudzenie drgań w danej masie... , ALE!!! amorek skrętu o wiele lepiej się sprawdzi.
Już nie pierwszy raz spotykam się tym że Samad nie ma racji , ale taki już jest , że się nie przyzna , Wcale się nie dziwię - tak jest człowiek skonstruowany że nie potrafi przegrywać , jeden bardziej drugi mniej . Nie przeczę wiedzę ma .
Ale mieć wiedzę a zachowywać się " jak by wszystkie rozumy pozjadał " to inna sprawa .
Moja SP babcia mówiła :
" nie zawadzi jak głupszy mądrzejszemu doradzi "
" człowiek całe życie się uczy i tak głupi umiera "
I dużo w tym mądrości ....
Czasem wystarczy proste " przepraszam " a nie iść w zaparte , mimo iż jest się w błędzie .....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Czw 16:29, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|