|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejb4
junior
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Suwałki
|
Wysłany: Śro 16:17, 08 Maj 2013 Temat postu: Dyfer, zabierak, połączenie wielowypustowe. |
|
|
Witam,
zdjąłem koło w celu sprawdzenia stanu tego wielowypustu i oto co zastałem:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
1999r., 80kkm, zero smaru, na zębach jest luz
1. Szukam zabieraka + tego wielowpustu w dyfrze albo cały dyfer. Ktoś może ma za dużo?
2. Tulejki znajdujące się w gumach zabieraka siedzą luźno (1-2 mm luzu), do tego ich otwory nie są okrągłe tylko jajowate - czyli dodatkowy luz. Do wymiany czy tak ma być?
Nie smarowałem tego, bo się bałem, że to pogorszy sprawę i zęby przeskoczą... Jakieś rady?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 19:27, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zęby nasmaruj. Nie przeskoczą. Zabierak w Lucasie, jeszcze miesiąc temu, kosztował 150zł. Teraz coś ok. 190 i powinni mieć niemalże od ręki.
Jak już masz wszystko na wierzchu, to sprawdź też łożyska. Co prawda, je najlepiej sprawdzić na założonym kole.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
maciejb4
junior
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Suwałki
|
Wysłany: Czw 20:09, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dobra, poradze sobie, temat do skasowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Czw 23:55, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ożeszszszzszz fuck
takiego gnoju to dawno nie widziałem
przecież tam nie ma nawet połowy wielowypustu!
albo Twoje moto ma z 500tyś przebiegu, albo non stop ktoś na laczku chodził!
podobny motyw miałem w XRV750 na wielowypuście wałka zdawczego koła łacuchowego ale motocykl miał na pewno grubo ponad 200tyś przebiegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Czw 23:58, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
napisz jeszcze proszę jakie masz pomysły - jestem ciekawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
maciejb4
junior
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Suwałki
|
Wysłany: Pią 15:25, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
konrad1f, tak samo zareagowałem jak to zobaczyłem, myślę ze po prostu nikt tam nie zaglądał i nie smarował.
Wg mnie zadbany wielowypust powinien chodzić i chodzić i chodzić..., no ale co zrobić skoro wg niektórych motocykl z wałem jest "bezobsługowy"
Jakie mam pomysły?
Chce kupić używane części w lepszym stanie. Czyli ten zabierak + wpust w dyfrze lub cały dyfer. Najlepiej od jednej maszyny. Nowe za drogie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Nie 0:22, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
no ale oponę co jakiś czas trzeba wymienić a do tego koło trzeba zdjąć
każdy średnio rozgarnięty wulkanizator zwróciłby na to uwagę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 14:06, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Faktycznie, przyglądając się dokładniej, nie najlepiej to wygląda. Ja powiem tak; pomimo iż choć raz do roku ściągam koło i przy okazji zostaje nałożony smar na połączenie, to przy kolejnym demontażu jest tam sucho. W ub. roku, bodajże na początku Września, też był założony nowy smar. Teraz na wiosnę, przy wymianie opony wielkie zdziwienie. Sucho i ani śladu smaru!
Mechanik twierdzi, że jest to najgorzej zabezpieczone miejsce i trochę deszczu w połączeniu z temperaturą, wypłukuje smar.
Jezeli będziesz wymieniał zebatki, to ta wewnętrzna stanowi całość z kołem talerzowym. Więc musisz też od razu zakupić wałek atakujący od tego koła. Stanowi to komplet.
A jakie były objawy, że chciałeś tam zajrzeć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
maciejb4
junior
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Suwałki
|
Wysłany: Nie 16:37, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zajrzałem, bo moto mam od zeszłego sezonu, zrobiłem 2.5kkm i chciałem zobaczyć co i jak przed rozpoczęciem sezonu.
Na moto czuje malutkie drgania na kierownicy i w podnóżkach przy prędkości 80-100. Opony wymieniam w tym tygodniu, bo zjechane. Do tego przednia wyje, szczególnie w zakrętach.
Przerabiam właśnie temat używanego dyfra i zabieraka w dużo lepszym stanie. Chce wymienić ten dyfer, zabierak, gumy zabieraka, opony i być spokojny o napęd, że mi się nie rozpieprzy podczas wakacyjnych wypadów. Może przy tym rozwiąże się problem z drganiami i wyciem, kto wie
PS: Na połączeniu wielowystowym powinien być oring uszczelniający, u mnie nie było....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciejb4 dnia Nie 16:39, 12 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
rider
uzależniony
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 19:31, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Na połączeniu wielowystowym powinien być oring uszczelniający, u mnie nie było.... |
Jak robiłem łożyska w moim moto to doszukałem się w zabieraku nawet dwóch oringów
50X3,5 i 39X2,5
Pozdrawiam rider
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Pon 1:56, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
jerzyk - nikt normalny nie bedzie rozbierał przekładni, kupuje się całą w obudowie
jakby co to mam na zbyciu
zabieraka już nie ma bo Filuth wziął z kołem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
maciejb4
junior
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Suwałki
|
Wysłany: Pon 14:23, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
konrad1f napisał: |
jakby co to mam na zbyciu
zabieraka już nie ma bo Filuth wziął z kołem |
Będę miał na uwadze na razie szukam kompletu z zabierakiem, bo sam zabierak podejrzewam, że będzie ciężko, a nie chce starego montować bo szkoda przekładni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
ErneST
zasłuzony
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: Pon 20:23, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Do smarowania polecam smar litowo - molibdenowy np. Litomos EP-25, jest to smar wysokotemperaturowy i nie wypłynie tak szybko jak ŁT 43
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ErneST dnia Pon 20:24, 13 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 21:14, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
[quote="konrad1f"]jerzyk - nikt normalny nie bedzie rozbierał przekładni, kupuje się całą w obudowie
]konrad, miałem na myśli, zakup np. na allegro. Tam różni goście, sprzedają różne rzeczy. nowy jest oczywiście w komplecie. Jednak cena, to połowa przeciętnej panci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
maciejb4
junior
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Suwałki
|
Wysłany: Wto 14:17, 18 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Naprawione. Przez brak czasu, pieniędzy i sesję na studiach zajęło mi to 1,5 miesiąca. Moto stało niejeżdżone.
Kupiłem używany zabierak i dyfer.
Przekładnia ze zdjęcia po prawej ma 10kkm więcej nawinięte niż moja
[link widoczny dla zalogowanych]
Włożyłem oringi, nasmarowałem, złożyłem. Koło się kręci, jest cacy.
Wymarzony urlop lipcowy zapowiada się ciekawie
Pozdrawiam i życzę szerokości!
maciej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 20:30, 18 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
To raczej Twoja ma, co najmniej dwa razy tyle, ile masz na liczniku. Ktoś się pewnie, licznikiem pobawił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
marian07
stały bywalec
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin
|
Wysłany: Pią 11:05, 21 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
albo to chodziło od dawien dawna na sucho, ewentualnie deszczówką kiedyś przesmarowane i tak wydarło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|