|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Gawryś
NOWY
Dołączył: 05 Lut 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:26, 18 Kwi 2017 Temat postu: Połączenie koła i dyfra ST 1100 |
|
|
Witam,
mam prośbę o pomoc, w sumie nic wielkiego.
Po demontażu koła w celu wymiany wahacza, powstał problem ze złożeniem wszystkiego w całość. Koło jest przesunięte w lewo i opiera się o konik tylnego zacisku hamulca. Mam wrażenie, że dyfer zbyt płytko leży na piaście koła. I tu jest prośba- czy może ktoś z Was podesłać zdjęcie z widokiem na piastę koła i dyfer? Chciałbym zobaczyć jak głęboko łączą się te dwa elementy. A może miał ktoś w Was taki przypadek. Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Gawryś dnia Wto 20:27, 18 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 21:33, 18 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Witaj na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
gajowyST
junior
Dołączył: 12 Sie 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:51, 24 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
A jak się zastanawiam nad zdjęciem wahacza w celu malowania, czy to ma sens, czy nie napotkam na jakiś problem po drodze, Kto zdejmował może podpowiedzieć jak to zrobić, ile to pracy, jak i co zdemontować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jacekronin
bywalec
Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie,Żywiec,Pietzykowice
|
Wysłany: Czw 22:03, 20 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
Dla kolegów którzy jeszcze są przed tematem demontażu wahacza,a pytanie pozostawało długo bez odpowiedzi,demontujemy;
-siedzenie,
-boczki poniżej siedzenia,
-osłony nad dżwignią zmiany biegów i hamulca tylnego,
-zbiornik paliwa,odłączając czujnik poziomu paliwa z lewej strony
oraz przewody pompy paliwa z góry zbiornika,
-odkręcamy amortyzator,
-warto zdemontować przekładnie waży parę kilo,
-odkręcamy mocowanie przewodu hamulcowego do wahacza po lewej stronie,
-na samym końcu odkręcamy śruby łożysk wahacza i tu potrzebny jest klucz imbusowy 17,
-śruby łożysk wahacza należy postarać się wyjąć z łożysk inaczej może być problem z wyjęciem wahacza szczególnie chodzi o prawą stronę,
Całość operacji powinna zająć około 1,5 - 2 godzin
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacekronin dnia Czw 22:06, 20 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|